Määritelkää ihanteellinen bilettäjä!

108 posts, 6 pages, 14,159 views

#81 • • Edited Ana-- Guest

syy-seuraussuhteen "syy"-kohdasta.

Seuraus: Poliisiratsiat
Syy: Huumausaineiden käyttö, poliisin tulosvastuu, median ryöpytys, hysteerinen kansa.

No mun mielestä ainoa noista mihin "ihanteellinen bilettäjä" pystyy vaikut-
tamaan on juuri se, minkä mainitsin. Äläkä oikeesti viitsi postailla mun
kontekstista irrotettuja quoteja toiseen topikkiin kolmenkymmenen
rivin replyn kanssa- kuten sanoin. Huumetopicciin en aio koskea pitkällä
tikullakaan, sillä nykyiseen huumepolitiikkaan en ota millään tavalla
enää kantaa.

Edit: Sanat "kolmenkymmenen sivun" sanoihin "kolmenkymmenen rivin."
#82 • • serotonot Guest

Ei. Mä en itse käytä laittomia päihteitä. Ainoa, mistä itse olen valinnut
päihtyä, on alkoholi. Ton "etkoilla oli polteltu"-jutun pointti oli siinä, että
mutkin tarkastettiin kahdesti; ensin jonossa poliisin toimesta ja sitten
vielä sisääntullessa.

Sä et käytä laittomia päihteitä mutta polttelet? Saaks mä muuttaa asuun sun paradoksiin?

Yritäppä lukea se niin, äläkä koko ajan yritä provo-
soida muo aiheen ohitse menevillä (tosin nokkelilla) verbaali-iskuilla.

se on vähän vaikeaa ku ensin puhut vastaan, sit kerrot polttelusta ja sit oot taas vastaan. kuten sanoin, onko paradoksissa yhdelle vielä tilaa?

Hehe. Kuten oon jo kahdessa postauksessa sanonut, en käytä laittomia
päihteitä. En polttele. Tarttetko rautalankaa? Selvä. EN POLTTELE. Vielä
kursiivilla? Onnistuu: "Minä en polttele.".

Asiassa ei ole paradoksia. Lue tarkemmin.

joo huomasin. pyydän anteeksi puusilmäisyyttäni
#83 • • Ana-- Guest

Hm. Teksistä päättelin serotonotin heittävän läppää, oli se niin läpinäkyvää. Oletin, ettet huomaisi sitä, mutta yllättävän laimea vastaus tuli sieltä. Oletin, että nyt otetaan jo herne-maissi-paprikapussi ja talouspaperirullan hylsy käteen...

Mä en osaa ihmisten teksteistä aina sanoa, heittääkö ne läppää vai ei,
varsinkin kun tossa oli ihan selkeä väärinymmärryksen sauma... Enkä
mä jaksa lähtee millekkään rystyset-hampaisiin - linjalle asioissa, jotka
ei mussa niin paljoa tunnereaktiota aiheuta. Vitutti vaan niin paljon jonot-
taa siellä pihalla että tuli nyt vahingossa sanottua sana jos toinenkin dou-
peista. Anteeksi, pahoittelen mielipiteitäni. PLUR vaan kaikille ja hyvää
oloa.
#84 • • jUSSi Guest

menkääs nyt jauhaa douppijutut siihen Oikeaan[tm] topikkiin, jookosta joo?

Mikä se freestylen moderoimattomuusläppä oli?

ajattelin, että myös muita saattaisi kiinnostaa tämä topikki. Mutta jauhakaa täällä kun kerta haluatte.
#85 • • Taedium Guest

Äläkä oikeesti viitsi postailla mun
kontekstista irrotettuja quoteja toiseen topikkiin kolmenkymmenen
rivin replyn kanssa- kuten sanoin.

En tekisikään niin, ellen linkittäisi siten, että lukijat saavat selville mihin viittaan. Kuitenkin viittauksissa pyrin pitämään tekstin lyhyenä, ja lukija itse voi lukea alkuperäisestä postauksesta. Ei sitä kaikkea tarvii copy&pastettaa viiteenkymmeneen kertaan.

Edit: Sanat "kolmenkymmenen sivun" sanoihin "kolmenkymmenen rivin."

Enkö mä oo sullekkin ainakin miljoona kertaa sanonu, ettei saa liioitella?
#86 • • Mrrshan Guest

Onpas tänään muuten taas ihmisillä pinna tiukalla. Ja tän pitäisi olla freestyle puoli, jossa heitetään harmitonta läppää. Siksipä itse tämän vakavaksi menneen jutun siirsin Other Chatin puolelle, kun tällä puolella voi tulla vastaukseksi mitä vaan.

Niin no, tänne on muodostunut sellainen tapa että kun topikki on freestylen puolella niin täällä on pakko suoltaa jotain mukahauskaa sekopäistä hölötystä. Siksi kaikki vakavat keskustelut kannattanee pitää muualla. Tosin se on ehkä myöhäistä kun muu keskustelu on tällä puolella.

Jos joku kaatuu päälleni niin nostan hänet ylös, koska hän tuskin tarkoituksella sitä teki. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tasapaino pettää, kävi se sitten tanssilattialla tai jalkakäytävällä.

Jos tasapaino ei toimi niin tyyppi on käyttänyt liikaa alkoholia tai huumeita. Jos kontrolli ei pidä niin pysyköön poissa.

Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian.

Siihen ei välttämättä ole muuta syytä kuin liika päihteiden käyttö ja vainoharhaisuus tai taipumus riidanhaastamiseen. Tälläisetkin tapaukset saisivat pysyä himassa ryystämässä muumilimua.

Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Just just, uhri on syyllinen...
[/quote]
#87 • • serotonot Guest

Jos tasapaino ei toimi niin tyyppi on käyttänyt liikaa alkoholia tai huumeita. Jos kontrolli ei pidä niin pysyköön poissa.

Totta. Vilkkuvat valot ja savu eivät häiritse tasapainoaistia. Strobo kaikkein vähiten, siks mul o sellainen makuhuoneessa ku tulee paremmin uni ku se rauhottaa

Siihen ei välttämättä ole muuta syytä kuin liika päihteiden käyttö ja vainoharhaisuus tai taipumus riidanhaastamiseen. Tälläisetkin tapaukset saisivat pysyä himassa ryystämässä muumilimua.

Sä vaikutat sellaselta tän kommentin perusteella että sulle haastetaan riitaa koska oon nipottaja ja katsot nyrpeenä sitä jos jollain on hauskaa. Ei pahalla, tuli vain sellainen fiilis

Just just, uhri on syyllinen...

Ei syyllinen mutta ei välttämättä täysin syytön.
#88 • • Individual Guest
Tän topikin aloittajana voisin kommentoida, että alkuperäinen pointtini oli se, että kun luulin bile"skene"n olevan suvaitsevaa, niin silti aika paljon saa lukea eri postauksia bileitten jälkeen, missä arvostellaan kanssabilettäjiä asun, musamieltymyksen, tanssityylin ja sitten kaikenmaailman päihdemieltymysten mukaan....ja aika monella tuntuu olevan hyvinkin jyrkät mielipiteet millaisten ihmisten kanssa tai ilman bileet onnistuu...tai epäonnistuu...
Mutta, mutta ei nyt aleta jeesustelemaan...
T:Tero

Ravin'since 2000 ( vasta :D ) and loving you all... :heart: :angry:
#89 • • Ana-- Guest

Tän topikin aloittajana voisin kommentoida, että alkuperäinen pointtini oli se, että kun luulin bile"skene"n olevan suvaitsevaa

Mwah. Bileskene ei kyllä yhtään sen suvaitsevampi skene kuin mikään
muukaan. Meidänkin pikku kuppikunnissa pätee erittäin vahvasti sellanen
tyypillinen sisä-ulkoryhmätilanne, me "aidot bilettäjät" ja "ne turistit"..
#90 • • kytkönen Guest
16.jpg

kyl se on toi tos oikeel
#91 • • Timmo Guest
ton kuvan on pakko olla jenkkilästä...Sielläpäin karkkireivaajat on nähtävästi lelukauppojen parhaita asiakkaita.
#92 • • Edited Individual Guest

Tän topikin aloittajana voisin kommentoida, että alkuperäinen pointtini oli se, että kun luulin bile"skene"n olevan suvaitsevaa

Mwah. Bileskene ei kyllä yhtään sen suvaitsevampi skene kuin mikään
muukaan. Meidänkin pikku kuppikunnissa pätee erittäin vahvasti sellanen

Tulihan se sieltä!
T:T
#93 • • Taedium Guest

Meidänkin pikku kuppikunnissa pätee erittäin vahvasti sellanen

Ja tässäkin vain kaksi vaihtoehtoa. Tekno on elämä. Sitä joko on hengissä tai sitten on kuollut. Ei ole välimuotoja. Mrrighteous edustaa ilmeisesmmin Aitoa Bilettäjää(tm), ehkä itse silloin kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään?
#94 • • axiom Guest

Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian. Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Quottaan nyt jo ikivanhaa postausta, mutta se suotakoon anteeksi. Kaikkein ärsyttävintä on jos siihen riidan haastamiseen ei todellakaan ole mitään syytä. Ihanteellisen bilettäjän vastakohtana pidän nimen omaan näitä riidanhaastajia (nähty ainakin välillä jopa ihan klubeilla, jota joku tuossa epäili). Ei ole kovin kiva tilanne, kun joku ties mistä sekaisin oleva steroidiarska jonka hauiksen ympärys on yhtä iso kuin pienen aksiooman rinnanympärys tulee ilmoittamaan tanssilattialla, että "mitäs vittuu siinä tanssit, mä vedän sua turpaan!" :panic:
#95 • • serotonot Guest

Jos joku tulee haastamaan riitaa siihen on varmaan jokin syy, joten koitan parhaani mukaan selvittää asian. Jos tuoppia tulee niskaan niin yleensä siihenkin on joku syy.

Quottaan nyt jo ikivanhaa postausta, mutta se suotakoon anteeksi. Kaikkein ärsyttävintä on jos siihen riidan haastamiseen ei todellakaan ole mitään syytä. Ihanteellisen bilettäjän vastakohtana pidän nimen omaan näitä riidanhaastajia (nähty ainakin välillä jopa ihan klubeilla, jota joku tuossa epäili). Ei ole kovin kiva tilanne, kun joku ties mistä sekaisin oleva steroidiarska jonka hauiksen ympärys on yhtä iso kuin pienen aksiooman rinnanympärys tulee ilmoittamaan tanssilattialla, että "mitäs vittuu siinä tanssit, mä vedän sua turpaan!" :panic:

nii. kaikkee sattuu. Mulle on joskus joku tullu sanoo että "mitä vittuu sä tanssit niinku sul ois paskat housussa" mut minkäs teet. vastasin vaan et haluaako se kokeilla onko asia tosiaan näin se meni punaseks ja lähti pois. Ja mulla on tohon sellainen asenne että jos joku päättää turpaan vetää niin ikäväähän se on, mutta jos se klubilla tapahtuu, niin tekijä jää kiinni ja sit ei muuta ku juttu oikeuteen ja rahat pois.

Tulee mieleen sellainen tyyppi nuoruudestani joka oman väkivaltaisuutensa kustannuksia maksaa edelleen. Jätkällä ehti olla jo omistusasunto ja aika kallis auto mutta tajusi että mielummin lyö ihmisiä ja makselee asunnollaan ja autollaan vahingonkorvauksia ja sakkoja.

Se ainakin oppi.
#96 • • Taedium Guest

jos se klubilla tapahtuu, niin tekijä jää kiinni ja sit ei muuta ku juttu oikeuteen ja rahat pois.

Oikein. Minulla ei ainakaan ole a) koulutusta b) valtuuksia päättää sen väkivaltaisen henkilön kohtalosta siinä paikalla, joten minäkin antaisin jonkun siihen ammattiin koulutetun henkilön tehdä sen.

Jätkällä ehti olla jo omistusasunto ja aika kallis auto mutta tajusi että mielummin lyö ihmisiä ja makselee asunnollaan ja autollaan vahingonkorvauksia ja sakkoja.

Jokainen tekee valintojaan. Joku myy asuntonsa ja muuttaa Burmaan tutkimaan simpansseja kutsumuksensa sanelemana, ja joku vastaavanlaisen kutsumuksen kuullut myy asuntonsa ja rupee tappelee klubeilla.

Ihminen, joka on yli 18v. tekee itse valintansa ja on oikeuden edessä täysi-ikäinen. Jos ei itse voi vastata omista teoistaan, niin eiköhän sellaisellekkin löydy joku paikka, vaikka mun mutsin potilaana jos ei muuten.
#97 • • Individual Guest
Kivoja karkkeja tyypeillä tuossa yläkuvassa... :panic:
#98 • • kytkönen Guest

Kivoja karkkeja tyypeillä tuossa yläkuvassa... :panic:

joo toi oli espoo rumpshakerin keikal tos kesäl. off the hook, for real!
#99 • • da_chef Guest

Joitain inhottaa "piripäät" , joitain "känniääliöt" joitain ihmiset, jotka tanssiessaan tekee muutakin kuin nyökyttää päätään musaan tahdissa.

Ihanteellinen bilettäjä ostaa ovelta piljetin, ostaa piruste baarista kallista limunaatia ja ehkä hieman viinaa ja antaa tippiä pokeille.
#100 • • LindaGP Guest

Ihanteellinen bilettäjä ostaa ovelta piljetin, ostaa piruste baarista kallista limunaatia ja ehkä hieman viinaa ja antaa tippiä pokeille.

Noni, nyt se on sitten selvillä. Minä olen ainakin melkein ihanteellinen bilettäjä. Melkein vain siksi etten osta viinaa.