108 posts, 6 pages, 14,195 views
No menipä taas koko postauksen pointti ohi niin, että viuhahti. Poliisi ei häiriköi bileissä missä luvan kanssa anniskellaan alkoholijuomia. Tässä mielessä kyseessä ei ole enää nyanssiero, vaan laillisen ja laittoman toiminnan ero, ja siten suoraan kytköksissä poliisin intresseihin.
Ei kai ole paljoa vaadittu, että vetäisitte huumeenne bilevenuen ulkopuolella.
menkääs nyt jauhaa douppijutut siihen Oikeaan[tm] topikkiin, jookosta joo?
Mitä ne tarkastukset ja ratsiat sua haittaa jos sulla ei itelläs ole mitään? Toi on toki ikävää et porukka vetää övereitä, mut ne tekee sitä viinallakin joten what's the difference? Ja tän scenen maine on vaan huumeinen niin kuin oli rockscenenkin aikanaan. Kyllä se siitä muuttuu mutta se ottaa oman aikansa. Ne huumeotsikot saadaan kyllä tehtyä aina, oli bileissä kukaan kuoseissa tai ei. Ja eikö ole hyvä että ratsioissa jää kiinni ihmisiä niin ne övereitä piikittävät känniensikertalaiset ei häiritse sun bilekokemusta?
Niinpä. eikä sitä muuta se ettei poliisi löydä bileistä mitään. Kyllähän rock-festareillakin edelleen ratsataan porukkaa ja löydetään huumeita, mutta ei niistä enää syytetä musiikkia. Se vain ottaa oman aikansa.
Jos vaikka vaihdetaan toi "PAKKO VETÄÄ" muotoon "Haluaa oman yksilön-
vapautensa ja nautittavan bilekokemuksensa nimissä tukea omalta osal-
taan ihmiskauppaa, naisten seksiorjuutta, huumetuottajamaiden sisällis-
sotia ja ihmisoikeusrikkomuksia ostamalla ja käyttämällä synteettisiä,
ulkomailta salakuljetettuja huumausaineita". Ovatko kaikki nyt
tyytyväisiä?
Hmm. Miten toi koskee esimerkiksi sellaista bilettäjää joka polttaa bileissä pari jointtia itsekasvatettua kukkaa? Kaiken lisäksi hän on niissä ratsioissa todennäköisimpiä kiinnijääjiä jos poliisilla on koirat.
Vai orjuuttaako se rastahippi seksuaalisesti jotain naista siellä samassa kaapissa missä natikka hohkaa?
... must ... not .... answer ... must ... not ... get ... all the rage ... upon ... me ...Vai orjuuttaako se rastahippi seksuaalisesti jotain naista siellä samassa kaapissa missä natikka hohkaa?
No, ne häiritsee esim. sillätavalla että juuri noitten tarkastusten takia
jonotin vajaan tunnin ennakkolippu kourassa makasiineille viime la,
ja minut poliisi poimi jonosta jopa erikseen tarkastettavaksi (koska etkoilla
oli polteltu, haju oli jäänyt vaatteisiin ja koira sen havaitsi.)
Osu ja uppos!Eli sua ärsyttää se että muut käyttää bileissä laittomia päihteitä koska sitten et voi itse ennen bileitä käyttää laittomia päihteitä?
Ei kai ole paljoa vaadittu, että vetäisitte huumeenne bilevenuen ulko-
puolella.
No se onko toi paljon vaadittu, riippuu määrästä. Sä ensin toitotat siitä kuinka ihmiset vetää övereitä yms. ja sit ehdotat et vetäkää kaikki kerralla ja tulkaa sitte sisään.
Ja tuskin kukaan haluaa kuosiaan tuhlata esim 2h jonottamiseen.
Haluisitsä?
Ei kai ole paljoa vaadittu, että vetäisitte huumeenne bilevenuen ulko-
puolella.
No se onko toi paljon vaadittu, riippuu määrästä. Sä ensin toitotat siitä kuinka ihmiset vetää övereitä yms. ja sit ehdotat et vetäkää kaikki kerralla ja tulkaa sitte sisään.
Ja tuskin kukaan haluaa kuosiaan tuhlata esim 2h jonottamiseen.
Haluisitsä?
En, mä en halua jonottaa 2h huumeidenkäyttäjien varalta tehtyjen
tarkastusten takia.
Mä ratkasin ton ihan huomaamatta. Mä en asu Suomessa. Ja ku viime vaalien tuloksia kattelen... eipä mua siellä tule ihan lähitulevaisuudessa näkymäänkään.En, mä en halua jonottaa 2h huumeidenkäyttäjien varalta tehtyjen tarkastusten takia.
No, ne häiritsee esim. sillätavalla että juuri noitten tarkastusten takia
jonotin vajaan tunnin ennakkolippu kourassa makasiineille viime la,
ja minut poliisi poimi jonosta jopa erikseen tarkastettavaksi (koska etkoilla
oli polteltu, haju oli jäänyt vaatteisiin ja koira sen havaitsi.)
Eli sua ärsyttää se että muut käyttää bileissä laittomia päihteitä koska sitten et voi itse ennen bileitä käyttää laittomia päihteitä?
vaikka just myönsit olevas itse sellainen? Millä tavalla sä olet parempi huumeidenkäyttäjä kuin ne muut siinä jonossa? Esim ne joista koirat EI ollu kiinnostunu?
Ei. Mä en itse käytä laittomia päihteitä. Ainoa, mistä itse olen valinnut
päihtyä, on alkoholi. Ton "etkoilla oli polteltu"-jutun pointti oli siinä, että
mutkin tarkastettiin kahdesti; ensin jonossa poliisin toimesta ja sitten
vielä sisääntullessa.
Yritäppä lukea se niin, äläkä koko ajan yritä provo-
soida muo aiheen ohitse menevillä (tosin nokkelilla) verbaali-iskuilla.
Paradoksi: Skoda-RapSä et käytä laittomia päihteitä mutta polttelet? Saaks mä muuttaa asuun sun paradoksiin?
Mä ratkasin ton ihan huomaamatta. Mä en asu Suomessa. Ja ku viime vaalien tuloksia kattelen... eipä mua siellä tule ihan lähitulevaisuudessa näkymäänkään.En, mä en halua jonottaa 2h huumeidenkäyttäjien varalta tehtyjen tarkastusten takia.
Mitäs ne rotat teki uppoavassa laivassa?
Ei. Mä en itse käytä laittomia päihteitä. Ainoa, mistä itse olen valinnut
päihtyä, on alkoholi. Ton "etkoilla oli polteltu"-jutun pointti oli siinä, että
mutkin tarkastettiin kahdesti; ensin jonossa poliisin toimesta ja sitten
vielä sisääntullessa.
Sä et käytä laittomia päihteitä mutta polttelet? Saaks mä muuttaa asuun sun paradoksiin?
Yritäppä lukea se niin, äläkä koko ajan yritä provo-
soida muo aiheen ohitse menevillä (tosin nokkelilla) verbaali-iskuilla.
se on vähän vaikeaa ku ensin puhut vastaan, sit kerrot polttelusta ja sit oot taas vastaan. kuten sanoin, onko paradoksissa yhdelle vielä tilaa?
syy-seuraussuhteen "syy"-kohdasta.
Et oo sattunu mun aikasempii postauksii lukee, jos siellä olis vaikka linkki? Etkä oo tonne Other Chattiin kurkannu lähiaikoina?ei millään tavalla liity enää topicin
Paradoksi: Skoda-RapSä et käytä laittomia päihteitä mutta polttelet? Saaks mä muuttaa asuun sun paradoksiin?
Onpas tänään muuten taas ihmisillä pinna tiukalla. Ja tän pitäisi olla freestyle puoli, jossa heitetään harmitonta läppää. Siksipä itse tämän vakavaksi menneen jutun siirsin Other Chatin puolelle, kun tällä puolella voi tulla vastaukseksi mitä vaan.
Hm. Teksistä päättelin serotonotin heittävän läppää, oli se niin läpinäkyvää. Oletin, ettet huomaisi sitä, mutta yllättävän laimea vastaus tuli sieltä. Oletin, että nyt otetaan jo herne-maissi-paprikapussi ja talouspaperirullan hylsy käteen...Hehe. Kuten oon jo kahdessa postauksessa sanonut, en käytä laittomia
päihteitä. En polttele. Tarttetko rautalankaa? Selvä. EN POLTTELE. Vielä
kursiivilla? Onnistuu: "Minä en polttele.".
Asiassa ei ole paradoksia. Lue tarkemmin.