Oma jonotusaika: 1h30min... plus vartti narikkaanpääsyä odotellessa.
-typo
-typo
48 posts, 3 pages, 7,050 views
ei ollut päässyt sisälle koska pahvit ei ollu vissiin kelvannu...Olet heti toisena jonossa ja poke sanoo et lähe menee
tulin paikalle noin 22:15, sisään pääsin muistaakseni 22:55, onneksi kaveri oli jonottamassa klo 21:20 lähtien.
Mä osaan viittoa sen verran, että mä osaan kysyä "puhutteko viittomakieltä". Opettele ens kertaa varten se. Ja toinen on sitten ääneen kysyä heiltä:en saanut näistä mitään reaktiota irti,
Mä osaan viittoa sen verran, että mä osaan kysyä "puhutteko viittomakieltä". Opettele ens kertaa varten se. Ja toinen on sitten ääneen kysyä heiltä:en saanut näistä mitään reaktiota irti,
"Puhutteko suomea? Do you speak english? Talar du svenska? Sprechst du Deutch?" Kyl joku kieli sieltä on pakko löytyä, ja jos ei, ni se viittomakieli sitten. Ja siihen kun alentuvaan sävyyn alkaa selittämään "Niin tässä maassa on tapana, että kun on monta ihmistä menossa sisälle johonkin tapahtumaan, niin sinne yleensä mennään järjestäytyneessä muodossa, jota me kutsumme "jonoksi". Tämän kyseisen "jonon" pää on tuolla." (Muista sormin tehdä tuo quoteunquote merkki ilmaan!)
Itseään täynnä olevat tykkää kun heidän älykkyyttään arvostelee ja kohtelee heitä kuin nelivuotiaita.