Kuinka pitkään jonotit e10v -bileisiin?

48 posts, 3 pages, 7,067 views

#21 • • Taedium Guest

Saksmanni tuntuu saavan vaikka yksistään minkä tahansa jonon tukkeeseen ja sekaisin.

Stuttgartissa ja Münichissä ainakin kaikki skulas ku kello viime kesänä.

En oo käyny Berliinissä, joten en voi ottaa tohon kantaa.
#22 • • Remotion Guest

Saksmanni tuntuu saavan vaikka yksistään minkä tahansa jonon tukkeeseen ja sekaisin.

Stuttgartissa ja Münichissä ainakin kaikki skulas ku kello viime kesänä.

En oo käyny Berliinissä, joten en voi ottaa tohon kantaa.

Eli? Toimiko kello hyvin viime kesänä, toimiiko se vielä?
#23 • • Taedium Guest

Eli? Toimiko kello hyvin viime kesänä, toimiiko se vielä?

Toimi kello oikein loistavasti viime kesänä. Oli siinä jotain ihottumaa tos vähä aikaa sitte, mut sit mä rasvasin sen ja nyt se on taas ok. Mut se on vaa vanhan mallinen, sellanen joka pitää vetää joka ilta. Muuten se seisoo aamulla.
#24 • • vaavu Guest

Toimi kello oikein loistavasti viime kesänä. Oli siinä jotain ihottumaa tos vähä aikaa sitte, mut sit mä rasvasin sen ja nyt se on taas ok. Mut se on vaa vanhan mallinen, sellanen joka pitää vetää joka ilta. Muuten se seisoo aamulla.

Onko kello joku uusi koodisana miehen sukupuolielimille? Ja tarkottaako vetäminen käteen vetämistä? Mä oon ihan ulkona! :confused:

*tuhmienajatustenajattel*
#25 • • Taedium Guest

Onko kello joku uusi koodisana miehen sukupuolielimille? Ja tarkottaako vetäminen käteen vetämistä? Mä oon ihan ulkona!

Nyt olis Freud innoissaan. Miten sä saat jostain aikaraudasta ja Saksassa klubille jonottamisesta masturbaation ja miehen sukuelimet taas mielees?

Onko sulla jotain fiksaatioita?
#26 • • serotonot Guest

Onko kello joku uusi koodisana miehen sukupuolielimille? Ja tarkottaako vetäminen käteen vetämistä? Mä oon ihan ulkona!

Nyt olis Freud innoissaan. Miten sä saat jostain aikaraudasta ja Saksassa klubille jonottamisesta masturbaation ja miehen sukuelimet taas mielees?

Eiks noin oo käyny joka topicissa about.

"äiti mikä toi keltanen pippeli on minkä voi kuoria ja syödä?"
#27 • • Taedium Guest

"äiti mikä toi keltanen pippeli on minkä voi kuoria ja syödä?"

"Se on koditon setä. Elä koske siihen sedän pippeliin."
#28 • • Jone Guest

Onko "fiksaatio" joku uus koodisana naisten rinnoille?
#29 • • serotonot Guest

ei.
#30 • • Jone Guest

ei.

Hittolainen. :sad:
#31 • • drS Guest
hyvä ettei oo, koska jos tytöllä olisi vaikkapa fallisen ja anaalisen vaiheen fiksaatiot, voitaisiin puhua jo ennenaikaisesta kehittymisestä :scared:
#32 • • vaavu Guest

Ei, mutta mut on aivopesty kaksimielisyyksillä ja tuhmilla vitseillä jo pienestä pitäen. Välillä sitä tosin jää vaihde päälle, ja myös unohtuu että villen ja mun väliset rasvaset jutut ei aina ole ihan painokelpoisia suurelle yleisölle. Mutta jokaisella on omat hellittelytapansa. :scared:

Niin, ei kannata kumarrella liikoja.
#33 • • serotonot Guest

villen ja mun väliset rasvaset jutut ei aina ole ihan painokelpoisia

tru dat. rasvaiseen pintaan ei muste tartu

Niin, ei kannata kumarrella liikoja.

oon huomannu.

nimim. missäköhän asennossa istuis huomenna.
#34 • • Taedium Guest

Ei ole. Mutta onko "naisen rinnat" joku uusi koodisana hinkeille?

Ei, mutta mut on aivopesty kaksimielisyyksillä ja tuhmilla vitseillä jo pienestä pitäen.

Honey, I am brainwashed, 'cos you make me stoned for a while.

Välillä sitä tosin jää vaihde päälle, ja myös unohtuu että villen ja mun väliset rasvaset jutut ei aina ole ihan painokelpoisia suurelle yleisölle.

Saa toki mulle rasvasia kertoa. Mielellään kuitenkin öljyisiä, ku mä en tosta voista sillee. Tai no kyl oikeestaa parasta lomatekemistä on kuoroharjoitukset ja seitsemän pakettia Floraa... Mut margariinihan ei oo voita. Mut joko oliiviöljyisiä tai sitten rypäleensiemenöljyisiä saa kertoo.

No nyt mua rupee taas jännittää ku tällä freestylepuolella olen omilla letkautuksilla saanut hämmennettyä tällä viikolla jo kaksi ihmistä luulemaan vakavaksi ketkuiluksi. Älä suutu tästä läpästä, jooko?

Elämä on rasvainen tiistai, hillittömyyden hurmio heidät sai...

nimim. missäköhän asennossa istuis huomenna.

Polviasennossa, tai seisten. Anna ajan parantaa haavat, ni ei satu sitten ensi kerralla niin paljoa. Ei muuten, mutta mä en siitä kirkumisesta niin välitä. *myhäilee*
#35 • • JsL Guest

Ei ole. Mutta onko "naisen rinnat" joku uusi koodisana hinkeille?

Hinkit=naisen rinnat=kellot=fiksaatio? :confused:
#36 • • Beliar Guest
Moon vielki jonos! :D
#37 • • Hugo Guest
....pitäs varmaan kohta päästä sisälle?
#38 • • surphase Guest
I totally skiped the que, plastics were easy target :D but if i didn't have the ticket the doorman wouldn't have been so nice 2 me :hearts:
#39 • • Remotion Guest
eli siis mitä andy lingin biisi fixation sitten meinaa, mistä siinä lau(l)etaan?
#40 • • Salla Guest
hahah, jonotettiin jotain 20 minsaa ja lähdettii himaa, eikä harmita yhtäää :D