Kuinka pitkään jonotit e10v -bileisiin?

48 posts, 3 pages, 7,047 views

#1 • • typo Guest
Oma jonotusaika: 1h30min... plus vartti narikkaanpääsyä odotellessa.

-typo
#2 • • Jokke Guest
Jatketaan keskustelua aiheesta jo olemassa olevassa threadissä.
#3 • • Fusione Guest
Siirsin freestyleen koska monia varmaankiin kiinnostaa keskimääräinen jonotusaika tapahtumaan.
#4 • • tuke Guest
1:30 :/
#5 • • LyoN Guest
Meidän kööri jonotti about 25 minuuttia. Tultiin paikalle joskus 23, mutta mentiin odottaa viereiseen Street Bar:iin tunniksi jonojen lyhentymistä. Eli periaatteessa jonotettiin 1.5h, mutta käytännössä se vajaa puoli tuntia. Peliliike näin jälkikäteen ajatellen...
#6 • • Timmo Guest
Ekana jonossa, kolmas sisällä. Ole ovela ja tule puolta tuntia ennen paikalle... :D
#7 • • Hugo Guest
Kiasman nurtsille asti venyneessä jonossa ~5min ja siinä lyhyemmässä ~30min. Ei mikään paha kun ei ollut ihan liian kylmä eikä satanu vettä...

Ensimmäinen poke (katto pahvit ja lipun) sanoi ettei kaikki jonossaolijat todellakaan pääse sisälle ja siitäkös tapahtuman järjestäjä joutuu kus33n! Tuli vähän semmonen fiilis, että se oli hänen mielestään ihan hyvä juttu :eek: EVT!?
#8 • • Timmo Guest
mun takana oli jonossa tyttö ja poika tampereelta. myöhemmin sisällä tyttö tuli kertomaan, että hänen kaverinsa ei ollut päässyt sisälle koska pahvit ei ollu vissiin kelvannu...tää tyyppi oli vissiin kuitenkin yli 20v.

Siistii. Olet heti toisena jonossa ja poke sanoo et lähe menee...junalla vaan tampereelle. :panic:
#9 • • pie Guest

ei ollut päässyt sisälle koska pahvit ei ollu vissiin kelvannu...Olet heti toisena jonossa ja poke sanoo et lähe menee

Itse vitsailin jonossa ajatuksella et mitähän jos olisin unohtanut paperit/lipun kotiin. No onneksi niin ei käynyt. Jonoon tulo ja takin saanti narikkaan kesti muuten tunti ja 58min. :)

Jonottiko kukaan yli kolme tuntia?
#10 • • Ezzy Guest
jotain 2h ja 10min tais vierähtää ja siihen päälle vielä about 30min narikkajonossa. tosi jees :)
#11 • • Munkki Tuck Guest
Jämptisti 1,5h :(
Apo

#12 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
0 h, suoraan sisään myöhästyneenä vippitapahtuman alusta.

p.s. tuo vaihtoehto puuttuu ;(
des

#13 • • des
tulin paikalle noin 22:15, sisään pääsin muistaakseni 22:55, onneksi kaveri oli jonottamassa klo 21:20 lähtien.
#14 • • A-E Guest
Tuli jonotettua about 1h 15min.
#15 • • Jone Guest

tulin paikalle noin 22:15, sisään pääsin muistaakseni 22:55, onneksi kaveri oli jonottamassa klo 21:20 lähtien.

Eli etuilit. Onneksi olkoon, kaltaisesi ihmiset ovat likipitäen yhtä perseestä kuin syöpä.
#16 • • Ana-- Guest
joo, munkin eteen pelmahti kymmenisen sellasta 24v trendipellerunkkaria
suoraan isin mersuista kalliit partavedet paidankauluksilla typerine suo-
menruotsalaisine bimboämmineen. Mä tietenkin puolustin omaa paikkaani
huutamalla kavereille, että eipäs etuilla, jonon perälle siitä niinku muutkin
ihmiset ja nää saatanan itseään täynnä olevat mulkut ei edes KATSONEET
muo päin. Yks saatanan liimatukka kai pikkasen vilkas. Ne teki oikein
numeron siitä, ettei ne reagoineet mitenkään. Aivan varmasti kuulivat.
Siitä sain tietenkin lisää vettä myllyyn ja huusin vielä lujempaa, ja tässä
vaiheessa kun en saanut näistä mitään reaktiota irti, alkoi keittämään
oikein kunnolla. Se ilta meni sitten sillä pilalle. Jos niitä ois ollu vaikka
neljä niin oisin mennyt varmaan ottamaan riveleistä kiinni, sen verran
suututti sen 45 min seisoskelun jälkeen tollanen uskomaton mulkkuilu,
mutta kun näitä sankareita oli kymmenen ja mulla oli kylmä.

Perkele että suututtaa vieläkin. Jos kiilaatte, niin selitelkää edes. En mä-
kään mitään riitaa haasta, ja esim. selittely siitä, että "kaveri piti meille
paikkaa" olisi riittänyt mainiosti. Tollanen ignorointi alkaa vaan vitutta-
maan paljon enemmän :angry:
#17 • • Individual Guest
Sen reilun tunnin taisin jonottaa ja sen verran poikkesin ruodusta, että kävin pissalla sisäänkäynnin viereisen parakin / talon nurkalla ja samaan bussiseurueeseen kuuluneet tyypit pitivät minulle paikkaa jonossa. Sitä ei varmaan lasketa etuiluksi. En enää kalkkiviivoilla viitsinyt sen takia lähtee a) koko saatanan jonon perään b ) kusta housuihini, iso poika kun jo olen...

T:Tero

ps. Mutta sen verran muistan, että kuin raketit sinkoilivat yhden sun toisenlaiset ihmiset jonojen ohitse. Luulin, että olivat he joko vip-vieraita tahi muuten organisaatioon kuuluvia. Ja myös toisen jonon syntymistä vähän ennenkuin itse pääsin sisään ihmeteltiin seurueessamme myös ja sekin vaikutti joltain vippi-jonolta...
#18 • • serotonot Guest
oisko ollu jotain 5-10min
#19 • • Taedium Guest

en saanut näistä mitään reaktiota irti,

Mä osaan viittoa sen verran, että mä osaan kysyä "puhutteko viittomakieltä". Opettele ens kertaa varten se. Ja toinen on sitten ääneen kysyä heiltä:
"Puhutteko suomea? Do you speak english? Talar du svenska? Sprechst du Deutch?" Kyl joku kieli sieltä on pakko löytyä, ja jos ei, ni se viittomakieli sitten. Ja siihen kun alentuvaan sävyyn alkaa selittämään "Niin tässä maassa on tapana, että kun on monta ihmistä menossa sisälle johonkin tapahtumaan, niin sinne yleensä mennään järjestäytyneessä muodossa, jota me kutsumme "jonoksi". Tämän kyseisen "jonon" pää on tuolla." (Muista sormin tehdä tuo quoteunquote merkki ilmaan!)

Itseään täynnä olevat tykkää kun heidän älykkyyttään arvostelee ja kohtelee heitä kuin nelivuotiaita.
#20 • • Individual Guest

en saanut näistä mitään reaktiota irti,

Mä osaan viittoa sen verran, että mä osaan kysyä "puhutteko viittomakieltä". Opettele ens kertaa varten se. Ja toinen on sitten ääneen kysyä heiltä:
"Puhutteko suomea? Do you speak english? Talar du svenska? Sprechst du Deutch?" Kyl joku kieli sieltä on pakko löytyä, ja jos ei, ni se viittomakieli sitten. Ja siihen kun alentuvaan sävyyn alkaa selittämään "Niin tässä maassa on tapana, että kun on monta ihmistä menossa sisälle johonkin tapahtumaan, niin sinne yleensä mennään järjestäytyneessä muodossa, jota me kutsumme "jonoksi". Tämän kyseisen "jonon" pää on tuolla." (Muista sormin tehdä tuo quoteunquote merkki ilmaan!)

Itseään täynnä olevat tykkää kun heidän älykkyyttään arvostelee ja kohtelee heitä kuin nelivuotiaita.

Viime kesänä Berliinissä huomasin, että saksalaisille on jonotus kunnon ruodussa tuntematon käsite, paitsi ehkä itä-saksalaisille. Saksmanni tuntuu saavan vaikka yksistään minkä tahansa jonon tukkeeseen ja sekaisin...Kyllä siinä oli Suomipoika ihmeissään... :eek:

T:T