Välillä odotuskin palkitaan, niinkuin kävi Viruksen VST-softan kanssa, nyt se sitten vihdoin toimii, paskoja versioita ehti tulemaan yksitoista julkaisua ennen kuin se pelitti. :)
Tostahan voi olla montaa eri mieltä..Ei se kyllä vieläkään toimi lähellekään niinkuin pitäisi.Hyvä, että edes jollain toimii :)
Joo joillain ton virus vst:n kans on vieläkin ongelmia. Toisessa threadissa selitinkin hieman laajemmin. Minkään version kans ei kai arpit pysy syncassa (ei ongelma mulle, kun en käytä arppeja) ja automaatiot ei aina pelaa, ainakaan au-version kans logicissa tc:n käyttämän hieman kehnon wrapperin takia. Lisäksi kaikkien ulostulojen delay compensaatio ei pelaa oikein. Jos tuota plugaria käyttää vain yhtä kanavaa kerrallaan (täydellä polyfonialla ja efuilla), niin ongelmia ei juurikaan ole. Logicissakin automaation voi kiertää ohjaamalla midi cc:illä cutoffia ja muita. Ja joillain on ongelmia sen vst-version GUI:n kanssa. Mutta joo, virus ei oo analogimonosyna, ni päk ty aiheeseen...
En oo tiennyt tuosta vst-paneelista pulselle ja näköjään siitä on vasta tulossa mac au-versio. Näyttää ainakin screenshotin perusteella ihan ok:lta, jos se sitten toimii. Toivottavasti waldorf tekis pulsesta uudemman version vastaavalla ihan hardiskäyttöliittymällä. Itse olen kans waldorf-fani ja hyvä nähdä, että firma on taas pystyssä. MicroQ/Q-sarja on kans tosi hyvä, mutta soundin puolesta Pulse ja Microwave menee mun mielestä edelle. Q+ olis varmaan pätevä laite kans.