En oo kuunnellu noita ääninäytteitä, mutta ei hyvältä vaikuta jos clippaa soundforgella.
wavi ei klippaa, mp3 kylläkin.
Ja hyvin masteroitu biisihän on sellainen mikä kuulostaa hyvältä riippumatta äänentoistosta, näin ollen toi "se kuulostaa bile pa:sta hyvältä, eiks se riitä" on mielestäni vähän huono mainoslause.
Ah, unohdin että tämä onkin platinum... Kuulostaa MIELESTÄNI hyvältä bile pa:sta, omista monitoriestani, kaverin monitoreista, sennheiser hd-25 sp luureista, finnairin luureista, serkun korvalappustereoista, jne...
Imho tanssimusiikin (jota kyseinen biisi edustaa) tärkein funktio on siellä bileissä tanssilattialla. Ei monikaan detroit-klassikko kuullosta kotona kuin kurjalle, mutta tanssilattialla aiheuttaa vibaa punttiin.
Jotenkin tästkin on taas tullut joopaseipäs-sä-oot-väärässä -topic.
Ideana oli avittaa muita musantekijöitä. Jotain pientä maksua kulujen peittämiseksi, ei niinkään voiton vuoksi.
Jos ei tällainen palvelu kiinnosta millään tapaa, niin mitäs siitä sitten... Ei kukaan käy valittamassa kaupalle, että "hei! MÄ en pidä kaurapuurosta!!! Miksi te sitä myytte??" :)
Jos/kun joku tekee homman paremmin kuin minä, niin siitä vain omaa topikkia aiheelle.
Jos joku tarvitsee masterointi-/miksausapua, niin viestiä tännepäin. Jos jonkun mielestä en osaa tuota alaa lainkaan, niin vinkkejä ja parannusehdotuksia otetaan vastaan.
Ja kyllä "kuluttajat" eli asiakkaat laadun tunnistaa. Jos multa tulee paskaa, niin kyllä se sana leviää nopeasti. Jos taasen mun työstä on jollekkin jotain hyötyä, niin hyvä.
Enköhän nyt ole tarpeeksi puolustellut sitä, mitä ajattelin tehdä...?