Onko sellainen ostettavissa jostain tai netissä jaossa...vai onko ollenkaan?
102 posts, 6 pages, 17,975 views
Se pelle ei varmaan pahemmin livenä soittele...
Mutta jos niitä "soitetaan CD:ltä Next to you:ta Kemin nuorisotalolla"-keikkoja meinaat, niin kai niitä netistä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
Tässäpä mies joka puhuu enemmän kuin tietää... Darudehan soittaa nimenomaan dj-settejä USA:ssa.
Tässäpä mies joka puhuu enemmän kuin tietää... Darudehan soittaa nimenomaan dj-settejä USA:ssa.
Jep ja Austraaliassa ja paljon muualla. Eipä miekkonen paljoa Suomen
junttioloissa viihdy ;)
live = dj:ly nykyään...?
live = dj:ly nykyään...?
:confused:
-> JZZ
Vastaan on tullut niitäkin live-settejä missä
biisit on vielä kaiken lisäksi miksattu yhteen
kuten dj-setissä konsanaan. :nostaa_hattua:
-> JZZ
Vastaan on tullut niitäkin live-settejä missä
biisit on vielä kaiken lisäksi miksattu yhteen
kuten dj-setissä konsanaan. :nostaa_hattua:
Ableton Live on kätsy ohjelma ;)
Voin sanoa tähän väliin että Ville tekee kyllä keikoillaan paljon enemmänkin kuin painaa playta CD-soittimesta... Miehen live-settejä voi huoetta kutsua live-seteiksi, pohjia tulee kyllä cd:ltä mutta kyllä se niistä jutuista siihen päälle tekee suurimman osan keikoilla ihan "livenä" :)
Hexagonin dissaukset voi taas laittaa omaan arvoonsa... :right:
barube on kakka-mikä-kakka, en ikinä leiki sen kaa ku se haiseekin kakille.
Lauloi se Kanakin playbackina siellä konsertissa kuulemma, itse en ohjelmaa katsonut.
Itse daruden keikalla joskus vierestä seuranneen mies kyllä teki paljon muutakin kuin väänsi flangeria. :)
Kyseessä oli joku vanhempi konsertti ajalta ennen Kanaa yms. Ja saattaahan se olla että Darude tekee keikoilla paljon muutakin. Kuitenkin tuo mitä telkkarista näin (kuten muutkin livet joita Daruden olen nähnyt tekevän) ei oikein vastannut sitä määritelmää mikä omassa päässäni on live-sanan kohdalla