1,224 posts, 62 pages, 311,489 views
Entä jos sinne pysähtyis? Eikös keskipisteessä ollessa kaikki sun ympärillä oleva massa vetäis sua puoleensa... Ei siin varmaan repeis, mut taitais ainakin pyöriä aika lujaa ympäri?
- Miksi pitää klikata 'Käynnistä' sammuttaaksesi Windowsin?
No eikohan sen heiluriliikkeen jalkeen pysahtyisikin sinne keskelle, eika tosiaan alkaisi pyoria, ellei itse antaisi vauhtia. Mutta jospa siella olisi sellainen atmosfaari, etta ilma pyorii ja sita kautta itsekin? Riittavan paksu kaasu tms.Ei alkaisi pyöriä, jos ei antaisi itse vauhtia.
No eikohan sen heiluriliikkeen jalkeen pysahtyisikin sinne keskelle, eika tosiaan alkaisi pyoria, ellei itse antaisi vauhtia. Mutta jospa siella olisi sellainen atmosfaari, etta ilma pyorii ja sita kautta itsekin? Riittavan paksu kaasu tms.Ei alkaisi pyöriä, jos ei antaisi itse vauhtia.
Siella kummiskin on pikkunen lampotila ja ihan snadisti painetta, niin siella kait muodostuu jonnii verran kaasujakin. Melko sankkojakin.
Miksi polkkajätkät on niin saatanan rumia?
Miksi polkkajätkät on niin saatanan rumia?
Miks me yleistetään?
Miksi?
No sen ku keksit, milla saadaan eristettya noin 8000 asteinen aines mista tahansa muusta aineesta, niin sun ei sen jalkeen tarvis tehda paivaakaan toita; tuhlaat vain patenttirahojasi.Vaikea ruveta veikkailemaan että millaiset olot siellä olisi, kun ei tiedä miten tunneli olisi eristetty sulasta metallista.
No sen ku keksit, milla saadaan eristettya noin 8000 asteinen aines mista tahansa muusta aineesta, niin sun ei sen jalkeen tarvis tehda paivaakaan toita; tuhlaat vain patenttirahojasi.Vaikea ruveta veikkailemaan että millaiset olot siellä olisi, kun ei tiedä miten tunneli olisi eristetty sulasta metallista.
Miks netissä ei oo tarpeeks lukemista
Sanan tarkkaavainen vastakohta? Ei se nyt voi ol tarkkaamaton,kuulostaa oudolta, saati tarkkailematon, sehän on toisen sanan vastakohta... Vai onko tarkkaamaton muka oikein...
Miten taivutat genetiiviin sanan rahka?
Entä Pahka?
Tuleeko nimi Marjatta siitä kun on jäänyt kivikaudella jälkipalaa jaettaessa ilman marjaa?
Sanan tarkkaavainen vastakohta? Ei se nyt voi ol tarkkaamaton,kuulostaa oudolta, saati tarkkailematon, sehän on toisen sanan vastakohta... Vai onko tarkkaamaton muka oikein...
Useita vaihtoehtoja, tuolle sanalle ei varmaankaan ole mitään yksittäistä "antisanaa", miten olisi epätarkkaavainen?
Miten taivutat genetiiviin sanan rahka?
Rahkan.
Entä Pahka?
Pahkan.
Tuleeko nimi Marjatta siitä kun on jäänyt kivikaudella jälkipalaa jaettaessa ilman marjaa?
Mikään suomalaisista nimistä ei periydy kivikaudelta saakka. Marja lienee suomalainen versio Maria -nimestä joka puolestaan tulee kreikankielen "toivottua lasta" tarkoittavasta Mariam -nimestä.
miksi haussimiehet on hinttejä kaikki tyyni?