Juuri tuon takia tämä kuuluikin _tyhmien_ kysymysten topicciin.Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja
1,224 posts, 62 pages, 311,508 views
Juuri tuon takia tämä kuuluikin _tyhmien_ kysymysten topicciin.Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja
Mutta flabat sikseen ja tissejä telkkaan, tule sinäkin pHaze meidän kelkkaan! Käytetään hyväksi vaikutusvaltaasi ja kirjotetaan Tarjalle uusi ukaasi!Miksi flaboissa ei näy tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja?
Miksi useimmat naiset eivät myönnä että hekin masturboivat?
Ikäluokka 16-19 vuotta.
Jos joku on hävytön, niin onko sen vastakohta hävyllinen?
Miksei täällä ole keskuslämmitystä vaikka talvella saattaa olla yöllä pakkasta ulkona eikä päivälläkään paljon lämpimämpää?
Asiaa vessasta:
- Minkä takia kaikissa vessoissa on paperit AINA väärinpäin?!
Mun mielestä oikeinpäin on että se paperin pää roikkuu siinä "ulkoreunassa" eikä seinää vasten...
Asiaa vessasta:
- Miksi vessapaperi repeää aina katkoviivan vierestä?
- Minkä takia kaikissa vessoissa on paperit AINA väärinpäin?!
- Miksi vessassa on pakko olla karvainen matto?
Kerettiläinen! Kun vessapaperi roikkuu rullan "ulkopuolella", niin se on heiluu ilmavirran mukana, tarkertuu housuihin yms. Vessafriikit ja muut ammattilaiset ovat jo pitkään laittaneer rullan siten, että ulos tuleva paperi jää seinän ja rullan väliin.
[Mutta, tota housuihi takertumista mä en ymmärtänyt.
Siis mitä?
[Mutta, tota housuihi takertumista mä en ymmärtänyt.
Siis mitä?
Siis silleen että kun lähtee vessasta semmonen vessapaperin pätkä roikkuu housuista ulos.