Onhan Jussi sentään kielimiehiä...
Kuin mulla on sellanen tunne et toi kuva vainoo mua viel pitkään...
Kiitti vaan Jone ;)
1,224 posts, 62 pages, 311,824 views
Onhan Jussi sentään kielimiehiä...
Ite käytän höylää, mut tekis kyl mieli hommata partaveitsi.
Kellään kokemuksia ?
Saletisti vainoo. Mul on sängyn päädyssä sellanen 'actual size'-kokoa oleva juliste tosta kuvasta :heart:
Vaikka tää on tällänen vitsikäs topic on pakko sanoa, että ihmiset jotka väittävät, että olisi hyvä idea valita sokeus ovat mielestäni vähintäänkin naurettavia. Näkö on ihmisen ehdottomasti tärkein aisti. Kun olet sokea et voi liikua kovin helposti ilman avustajaa ja kohtaat muutenkin arkielämässä hyvin konkreettisia vaikeuksia. Kuurous taas ei vaikeuta elämää mielestäni läheskään yhtä paljon. Voit hoitaa itse asioita kotisi ulkopuolella ja käydä vaikka yksin ulkomailla. Valita nyt sokeus jonkun musiikin takia. Mitä väliä jollain musiikilla on sen rinnalla että et näe? Ihme höpinää, että musiikki on mun koko elämä. Kuullostaa todella naurettavalta.
Kun itse ensimmäisen kerran pohdin kysymystä, oli vastaukseni heti, näkö pois. Hetken mietittyäni tajusin, että siinä tapauksessa tarvitsisin jatkuvaa apua, en pystyisi toimittamaan tavallisia arkipäivän askareita itsekseni, pitäisi aina olla koira tms. mukana.
Totta on, että kuurona ei tarvitsisi kuin opetella viittomakieli ja täts it! (kärjistettynä)
Elämä täydessä pimeydessä olisi todella pelottavaa, ei valoa ei mitään, hulluksihan sitä tulisi. Toisaalta elämä täydessä hiljaisuudessa ei varmasti sen antoisampaa olisi.
Illalla alkoi mua mietityttään seuraava asia:
Mikä hitto on "Ruotsalainen å"??
Typot eivät ole harvinainen juttu mun postauksissa ;)
Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja
Niih, täähän on sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatusleikki. Jos on täsmälleen maapallon keskipisteessä, tarkoittaa se että joka puolella on yhtä paljon massaa, joka taas tarkoittaa sitä että tuon massan aiheuttama vetovoima on joka puolelta yhtä suuri, jolloin vetovoimat kumoavat toisensa ja periaatteessa ei tipu mihinkään suuntaan.
Kysymys oli retorinen.
Mikä oli parasta ennen viipaloitua leipää?@hehkutusta-topic
parasta sitten viipaloidun leivän!
Ihan normaali liike-energia ja jatkuvuuden laki sen siellä pitää.
Ei, vaan jatkavuuden laki. ::p:
Jos kielenkäyttöni ei ole sopivaa, niin minustakaan ei saa käyttää mitään muuta määrettä, kuin "Euroopan pohjoisosista kotoisin oleva, heikohkon ihopigmentin kautta rajoitetun aurinkosuojan omaava mies." - Sitä ei saa lyhentää, eikä muuttaa millään muotoa, muutoin suutun ja mustaksi muutun.
Jos istut valon nopeutta kulkevassa avaruusaluksessa, sytytät taskulampun ja osoitat menosuuntaan, niin mitä tapahtuu? :scared:
Toinen ongelma onkin se että kun kappale jonka massa on suuri ja sitä pyritään kiihdyttämään valon nopeuteen...
Tämän kappaleen suuri massa aiheuttaa sen että energiaa kuluu aivan mielettömän paljon, joten nykytietämyksellä se ei käytännössä ole mahdollista.
Siis eikös se mene niin, että massan ei tarvitse olla suuri. Ja energiaa kuluu äärettömän paljon, joten se ei ole mitenkään mahdollista.
ei pidä, näppäinyhdistelmä Alt + F4 -> U ajaa asian.