Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

1,224 posts, 62 pages, 291,520 views

Avatar
#681 • • JussiS Guest

Onhan Jussi sentään kielimiehiä...


Kuin mulla on sellanen tunne et toi kuva vainoo mua viel pitkään...

Kiitti vaan Jone ;)
Avatar
#682 • • Tapsa Guest
OT

Ite käytän höylää, mut tekis kyl mieli hommata partaveitsi.
Kellään kokemuksia ?
Avatar
#683 • • serotonot Guest


Ite käytän höylää, mut tekis kyl mieli hommata partaveitsi.
Kellään kokemuksia ?


Mulla on. Niist ei kyl tosin mikään liity partaveitsiin :(
Avatar
#684 • • Daniel Braun Guest

Kuin mulla on sellanen tunne et toi kuva vainoo mua viel pitkään...


Eihän tossa kuvassa mitään vikaa ole...
Nyt ne nakkikioskeilla hengailevat typsyt näkevät (jos Plattaria/muita tän scenen sivustoja lukevat) että Jussi on melkoinen kielipeto.
Saattaa kysyntä kasvaa räjähdysmäisesti. ;)

Tai sit ei. :D
Avatar
#685 • • serotonot Guest

Kuin mulla on sellanen tunne et toi kuva vainoo mua viel pitkään...


Saletisti vainoo. Mul on sängyn päädyssä sellanen 'actual size'-kokoa oleva juliste tosta kuvasta :heart:
Avatar
#686 • • Hexe Guest
:laugh:
Avatar
#687 • • Daniel Braun Guest


Saletisti vainoo. Mul on sängyn päädyssä sellanen 'actual size'-kokoa oleva juliste tosta kuvasta :heart:


Mä ajattelin hankkii semmosen "I <3 Jussi S" t-paidan :hearts:
Ja samaa sarjaa olevat boxerit.
Avatar
#688 • • typo Guest


Vaikka tää on tällänen vitsikäs topic on pakko sanoa, että ihmiset jotka väittävät, että olisi hyvä idea valita sokeus ovat mielestäni vähintäänkin naurettavia. Näkö on ihmisen ehdottomasti tärkein aisti. Kun olet sokea et voi liikua kovin helposti ilman avustajaa ja kohtaat muutenkin arkielämässä hyvin konkreettisia vaikeuksia. Kuurous taas ei vaikeuta elämää mielestäni läheskään yhtä paljon. Voit hoitaa itse asioita kotisi ulkopuolella ja käydä vaikka yksin ulkomailla. Valita nyt sokeus jonkun musiikin takia. Mitä väliä jollain musiikilla on sen rinnalla että et näe? Ihme höpinää, että musiikki on mun koko elämä. Kuullostaa todella naurettavalta.



Kun itse ensimmäisen kerran pohdin kysymystä, oli vastaukseni heti, näkö pois. Hetken mietittyäni tajusin, että siinä tapauksessa tarvitsisin jatkuvaa apua, en pystyisi toimittamaan tavallisia arkipäivän askareita itsekseni, pitäisi aina olla koira tms. mukana.

Totta on, että kuurona ei tarvitsisi kuin opetella viittomakieli ja täts it! (kärjistettynä)

Elämä täydessä pimeydessä olisi todella pelottavaa, ei valoa ei mitään, hulluksihan sitä tulisi. Toisaalta elämä täydessä hiljaisuudessa ei varmasti sen antoisampaa olisi.



Sokeus onkin 100% invaliditeetti, kuurous vain 50%. Sitäpaitsi mä haluun nähdä sen jätkän joka viittoo Carte Blanchen!!11

.pi.
Avatar
#689 • • typo Guest

Illalla alkoi mua mietityttään seuraava asia:

Mikä hitto on "Ruotsalainen å"??



Nimenomaan!

Siis jos å on ruotsalainen o, niin mikä hitto on ruotsalainen å?!?!

.pi.
Avatar
#690 • • typo Guest

Typot eivät ole harvinainen juttu mun postauksissa ;)



Bat aim mai oun män, dount juu trai tu still mii.

.pi.
Avatar
#691 • • typo Guest

Kyseessä on paradoksi, koskaan ei voi olla tarpeeksi paljaita tissejä, peppuja ja pilluja



Minkälainen on "tarpeeksi paljas" tissi? tai peppu? tai pinppi? :o Sheivattu ja kiillotettu?

Musta tuntuu (valkoinen ei, koska mustalla on isompi) kylläkin, että en välttämättä haluais nähdäkään karvaisia tissejä.

.pi.
Avatar
#692 • • typo Guest

Niih, täähän on sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatusleikki. Jos on täsmälleen maapallon keskipisteessä, tarkoittaa se että joka puolella on yhtä paljon massaa, joka taas tarkoittaa sitä että tuon massan aiheuttama vetovoima on joka puolelta yhtä suuri, jolloin vetovoimat kumoavat toisensa ja periaatteessa ei tipu mihinkään suuntaan.



Mutta jos oot maapallon keskipisteessä niin sillä massalla ei ole väliä, koska matkalla sinne on välissä niin paljon laavaa, ettei sitä mikään asbestipuku kestä ja saadaan grillibileet. Muista ottaa maggaratikku mukaan (nou wihannes). :happyroll:

.pi.
Avatar
#693 • • typo Guest

Kysymys oli retorinen.



Onko tämä kysymys retorinen?

.pi.
Avatar
#694 • • typo Guest

@hehkutusta-topic
parasta sitten viipaloidun leivän!

Mikä oli parasta ennen viipaloitua leipää?



Leivän viipalointi ja sitten veivät senkin huvin pois! Ne perkeleet!

.pi.
Avatar
#695 • • Edited typo Guest

Ihan normaali liike-energia ja jatkuvuuden laki sen siellä pitää.


Ei, vaan jatkavuuden laki. ::p:



Ei, vaan massahitauden laki. Jatkavuuden laki sanoo, että kappale, joka on liikkeessä, pyrkii myös pysymään liikkeessä. Massahitauden laki sanoo, että kappale, joka on levossa, pyrkii myös pysymään levossa. Sen ämpärin suhteen se vesi on levossa, joten ei se sieltä ulos itsekseen tule, ellei sitä joku pakota.

.pi.
Avatar
#696 • • Edited typo Guest

Jos kielenkäyttöni ei ole sopivaa, niin minustakaan ei saa käyttää mitään muuta määrettä, kuin "Euroopan pohjoisosista kotoisin oleva, heikohkon ihopigmentin kautta rajoitetun aurinkosuojan omaava mies." - Sitä ei saa lyhentää, eikä muuttaa millään muotoa, muutoin suutun ja mustaksi muutun.



No mutta sehän olis kätevää, koska sitten susta voisi käyttää nimitystä black dude, mikä on paljon mukavampi kuin nimityshirviö, minkä sävelsit. :)

Siispä: moicca Euroopan pohjoisosista kotoisin oleva rajoitetun aurinkosuojan omaava mies. _o/

.pi.
Avatar
#697 • • typo Guest

Jos istut valon nopeutta kulkevassa avaruusaluksessa, sytytät taskulampun ja osoitat menosuuntaan, niin mitä tapahtuu? :scared:



Istut edelleen valonnopeudella kulkevassa avaruusaluksessa, mutta on valoisampaa. höh, olipa tyhmä kysymys

.pi.
Avatar
#698 • • Edited typo Guest

Toinen ongelma onkin se että kun kappale jonka massa on suuri ja sitä pyritään kiihdyttämään valon nopeuteen...
Tämän kappaleen suuri massa aiheuttaa sen että energiaa kuluu aivan mielettömän paljon, joten nykytietämyksellä se ei käytännössä ole mahdollista.



Eikun sillä ei oo merkitystä mikä se massa on, oli sit kyseessä avaruusraketti tai elektroni; suhteellisuusteorian mukaan, kun lähestytään valonnopeutta, kasvaa sen kappaleen massa exponentiaalisesti (sama juttu ku miten äänennopeutta lähestyttäessä ilmanvastus kasvaa), mikä taas puolestaan aiheuttaa sen, että myös kiihdyttämiseen tarvittava energiamäärä lähestyy ääretöntä.

Eli siis, jos suhteellisuusteoriaan on uskomista, niin ohittaessa jokin tietty kriittinen nopeus - joka on riippuvainen kappaleen koosta ja sen massasta - tulee jokaisesta massallisesta kappaleesta musta aukko ja valonnopeudessa kyseisen kappaleen massa olisi ääretön (jos multa kysytään niin mä olen aika vakuuttunut, että tässä kohtaa suhteellisuusteoria kusee, mutta enhän mä mitään näistä asioista ymmärrä).

SE mitä tää käytännössä tarkottaa on, että liikkuminen lihottaa. Einstein sanoi niin.

.pi.
Avatar
#699 • • typo Guest

Siis eikös se mene niin, että massan ei tarvitse olla suuri. Ja energiaa kuluu äärettömän paljon, joten se ei ole mitenkään mahdollista.



Nykyisen tietämyksen mukaan se ei ole mitenkään mahdollista. 500 vuotta sitten tiedettiin, että maapallo on litteä ja muut taivaankappaleet kiertävät sitä. 50 vuotta sitten tiedettiin, että äänennopeus on mahdotonta ylittää. Nyt tiedetään, että mulla on töissä hiton tylsää, koska luen koko (tämän replyn kirjoitushetkellä) 24 sivun threadia läpi ja vastaan jokaiseen, mistä keksin jotain nillitettävää.

.pi.
Avatar
#700 • • typo Guest

ei pidä, näppäinyhdistelmä Alt + F4 -> U ajaa asian.



:confused: :confused: :confused: Mä painoin alt-f4 ja perään u ja meni vaan selain pois päältä ja mun mirgiin tuli U-kirjain eikä windows sammunut mihinkään. Kokeilin sitten sitä sammuttamista vielä kaatamalla koskenkorvaa powerin tuulettimesta sisään ja kone reagoi kuin suomalainen mies: piti hetken jumalatonta meteliä ja tuli savua joka rööristä ulos ja sit sammui ja on sen jälkeen ollut hyvin hiljaa.

.pi.