Vaikka Plattari on monella tapaa dissailun luvattu maa, niin tarkoitukseni ei suinkaan ollut halventaa ammattiasi.
:004:
Topiikissa kun oli silloin joskus kyse nimenomaan baari-DJ:n omahyväisyydestä, niin ajattelin kysyä asiaa sinulta, koska sinulla on ammattisi puolesta asiaan enenmmän kosketuspintaa kuin meillä muilla.
Juups, NO HÄTÄ! Tosta sun postauksesta vain sai hiukka sellaisen kuvan. Noh...
Niin, kyllähän niitä "omahyväisiä" rafla-dj:tä varmaankin löytyy (ja löytyy varmaankin todella paljon) mutta, itse yritän ottaa ton ihan duunina... Samallatavoin kuin minkätahansa muun työnkin. Ei tollasessa jutussa voi antaa nesteen nousta päähän. Jos sattuisi olemaan sellaista sorttia, olisi se neste noussut sinne pääkoppaan jo vuosia sitten. Esimerkiksi tossa viime lauantaina sinne olisi mahdollisesti voinut kaataa ämpärillisen. Jos vain olisin antanut luvan itselleni. Marinerossa oli semmoiset 550 henkeä, tanssilattialla + siinä ympäristössä heilumassa varmaankin 300 henkeä. Soittelin mm BENNY BENASSI - Satisfaction, MAMBANA - Libré tms juttuja... Ja tanssilattialla jatkuu meininki ihan samana. Mutta, pissi ei kihahtanut yhä edelleenkään päähän...
Kolme vuotta olen soitellut levyjä enemmän ja vähemmän ammatikseni. Nykyisin vain ja ainoastaan ammatinpuolelle kääntyneenä. Sillä maksan vuokran, elämisen, laskut... Aivan kaiken.
Taedium :
Todellakin, samoilla linjoilla eletään täälläkin. Varmaan sinäkin joudut tekemään niitä "töitä" joita et normaalisti tekisi huvinvuoksi...
Sama kuin minulla. Välillä voin soitella niitä "omanmaun" mukaisia biisejä, toisaalta paljon sitä huttua josta massat tykkäävät. Ja jota on tehtävänäni soittaa...