miksi olet paras dj omasta mielestäsi?

124 posts, 7 pages, 15,226 views

#21 • • hiski Guest

Olen paras koska olen isoin ja kaljuin

kalju kuin tressi ja masun koossakin tuun kovaa perässä :D
varo, oon kohta parempi paras!!
#22 • • kytkönen Guest
omg, platinum has gone tOtAlLy SuMmEr kRaZy!!!
#23 • • da_chef Guest

SuMmEr kRaZy!!!

jee-ee-aa, lalalaa

*tittutittutittutittu*

*umtsumtsumts*
#24 • • Edited master bator Guest
Mä oon eniten koviten paras ikinä ja mun ei tarvi edes selittää miks, koska se on vaan absoluuttinen totuus :)

Ja jos joku ei ole samaa mieltä, niin sen mielipide on väärä:D

Edit: Toinen absoluuttinen totuus: Tää topicci on ihan hanurista.
#25 • • Quu Guest

...anal-orgian pallitkin näyttävät vastasyntyneeltä katkaravulta verrattuna minun palleihini

Ei pallit voi näyttää katkaravuilta ollenkaan!!!111

ne ovat pyöreät. katsokaa vaikka.
#26 • • :t:c: : : Guest

Olen vaikka minkä näköstä säätäjää nähnyt elämäni varrella...

Mul kans just tuli +1 tilastoon :004:
#27 • • Zapa Guest
can't dj , that's why!
#28 • • Quu Guest

Mul kans just tuli +1 tilastoon :004:

Osu ja uppos! :001:
#30 • • Individual Guest
Tää on ihan ykköstopiikki! :D

T:Tero
#31 • • Aulis_G Guest
Must niinku ehkä Jay El ja niinku Dj G ois kovimmat ku niil on niinku niin ihkut soittokuteet :004:
#32 • • serotonot Guest
kyllä mä väittäisin että nyt oote menny kaikki metsään tässä asiassa. syy on se että mä olen se paras dj siks ku mul on vahvavimmat munuaiset
#33 • • Edited Tapi T Guest

Must niinku ehkä Jay El ja niinku Dj G ois kovimmat ku niil on niinku niin ihkut soittokuteet

Länsirannikon Seaman syö tollasia jätkiä aamupalaksi. :mad:
#36 • • Tapi T Guest

No minä en kerro mutta tää jätkä kyllä kertoo

Pete aka DJ Keikka on kyllä ehdoton.

DJ Keikalla on homma totisesti hallussa ja osaapa mies ilmaista tekemisensä myös piirroksen avulla:

djmodel.gif

Tämän kaiken rinnalla orkideat, proteukset ja kumppanit kalpenevat.
#37 • • dixoff Guest

No minä en kerro mutta tää jätkä kyllä kertoo :D
ei helvetti...

Harvinaisen asiallinen sepustushan toi oli. Hyvä yhteenveto homman pyörittämisestä tilanteessa, jossa dj ei ole keisari sillä, että soittaa 2 tuntia samaa biisiä :)
#38 • • Daniel Braun Guest

Plattari on ehkä vähän huono paikka pohtia suomalaisen baari-dj-skenen alennustilaa.
[/B]

Mutta, usean wanabe-clubipyörittäjän elimen koon fiktiivisesti kuvitellun laajentuntumisprosessin energian saantivaiheeseen tää sopii loistavasti :D

Käsittääkseni Daniel "Kotkan Kolli" Braun toimii jossain paikallisessa menomestassa lätyn kääntäjänä. Odotan häneltä syvällistä analyysiä aiheesta.

Dis Dis... :rolleyes: Jep jep...

Katsos, toinen tekee sitä ansaitakseen leipänsä ja vuokrarahansa. Kyllä mieluummin soittelen levyjä Seurahuoneen discosssa, kuin Euromarketin kassalla nyin jauhelihapakettia piipperin ohi maitotölkkien vilistäessä ohi silmien... ;)
Parempi tehdä sitä työkseen mistä "tykkää" ja missä viihtyy, kuin sitä mikä maistuu pahvilta heti ensimmäisen päivän jälkeen. Harrastus+työ=toimii ainakin mulla (jonkin aikaa, mutta tuskin loppuelämääni)

BTW: jos tässä edellä on pohdittu tän topicin tarpeellisuutta, uskoisin että useat tietävät jo valmiiksi mun mielipiteen kyseiseen asiaan...
Joten...
#39 • • Tapi T Guest

Dis Dis...

Vaikka Plattari on monella tapaa dissailun luvattu maa, niin tarkoitukseni ei suinkaan ollut halventaa ammattiasi.
:004:
Topiikissa kun oli silloin joskus kyse nimenomaan baari-DJ:n omahyväisyydestä, niin ajattelin kysyä asiaa sinulta, koska sinulla on ammattisi puolesta asiaan enenmmän kosketuspintaa kuin meillä muilla.
#40 • • Taedium Guest

Harrastus+työ=toimii ainakin mulla

Joo, toi on totta. Ite kyl tietokoneita räpläilen. Ei sitä aina saa omia juttuja räpläillä, vaan täytyy välillä tehä pakollisiaki töiden eteen, mut kyl välillä ihmetyttää et saa tehä oikeesti sitä mitä tekis himassa muutenkin ilmaseks ja sit ne hullut maksaa vielä rahaa tästä.

Ymmärrän kyl täysin sen, että siellä pyörittelet, vaikket välttämättä "mielimusaasi" pääsekkään pyörittämään. Ja kyl varmasti voittaa Prisman kassan.

(Paitsi niiden kohdalla, joille se Prisman kassa on kutsumusammatti, ja pahoitteluni heille hieman morkkaavasta sävystäni.)