miksi olet paras dj omasta mielestäsi?

124 posts, 7 pages, 15,210 views

#81 • • Daniel Braun Guest

Aivan oikein, olet ymmärtänyt pointin. Mekaanista on myös sellanen nöyrä palveleminen, et heitetään kaikki toiveet/huutelut suoraan soimaan sen kummempaa logiikkaa tai ammattitaitoa hyödyntämättä. Ja mikä se suurin ongelma on? Se on se, et suurin osa ravintolapäälliköistä ei osaa arvostaa dj:n ammattitaitoa vaan aliarvioi, koska niillä ei ole käsitystä dj-soitosta.

Ja mä en kyl omasta mielestäni ole missään vaiheessa väittäny, et dj:n täytyy soittaa vaan itelleen. Analogia sellasesta alko tossa höpöttää.

Ravintolapäälliköillä/johtajilla/omistajilla/tai miksi nyt ylipäätänsä haluat kutsuakkaan niitä ei välttämättä ole hajuakaan siitä mitä dj: työ on... Siinä olet oikeassa.
Mutta, niillä hepuilla nyt vain on ikäväkyllä sananvalta asiassa.
Jos ei miellytä, niin voi voi.
Ja jos miellyttää, niin duunia riittää ja kehuja tulee...
Mitä arvostamista dj:n "ammattitaidossa" on, jos tämä "dj" ei osaa ja ymmärrä noudattaa tiettyjä pelisääntöjä? Vittuakos siinä jos joku ravintolapäälikkö valittaa asiasta jos et oo tehny hommia siten kuin oli sovittu... Kyllä se päällikkö silloin on oikeassa, ei se mokan tehnyt urpo dj!

Ja sen verran... Kuka hitto oikeesti heittelee niitä toiveita soimaan ihan miten sattuu? En minä ainakaan ja tuskinpa kovinkaan moni muu...

Ja kyllä, mielestäni olet osaksi väittänyt että dj on niin "jumala" että hän päättää mikä on hyvää musiikkia ja...

Ei ne jätkät siel kopissa vittuillessaan oo montaa tuntia. Kyl ne on parhaita mahollisia heppuja hoitamaan kyseisten paikkojen musiikkipolitiikkaa.

vitut ovat parhaita päättämään mistään musiikkipolitiikasta!
Sen tekevät omistajat! Jos dj päättäisi paikan tyylistä, niin mitä siitä tulisi? Dj on yleensä ulkopuolinen, palkattu työntekijä!

Tarkotan, et dj on jumala, joka päättää mitä soitetaan.

Toivon hartaasti että tähän kuului hymiö perään...

Ravintolan johto kun ei ole musiikin ammattilainen missään mielessä. Ne tosi harvoin tajuaa dj-soitosta mitään. Ite en ole koskaan törmänny sellaseen ravintolatyöntekijään, josta olis voinu jälkikäteen sanoa, et "se jätkä/muija tajus jotain dj:n hommasta". Mä olen vahvasti sen kannalla, et dj:lle annetaan soittorauha, ainaki ravintolapäällikön taholta. Toiveita voi esittää, vaatimukset voi työntää..

Ja vitut uudelleen... Omista/johtaja/vastaava on se mikä sanoo sen mitä sä teet ja mitä et! Jos ei miellytä niin...

Ei muuta... Tälläkertaa :D
:D

#82 • • :D

Omista/johtaja/vastaava on se mikä sanoo sen mitä sä teet ja mitä et! Jos ei miellytä niin...

Tietty aina on ihmisiä jotka ovat lampaita ja jotkut jotain susien
tapaista. Daniel on ilmeisesti hyväksynyt lampaan roolin. N+z
kertaa aikaisemminkin dj tietää asioista enemmän kuin omistaja
vaikkapa. Ihma kompleksi niellä kaikki paska alas. Jos joku idea
omistajantaholta ei mielytä siitä pitää pystyä puhumaan ja sen
kautta hakemaan joku kompromissiratkaisu joka lämmittää edes
pikkaisenkin kummankin osapuolen mieltä sekä kolmannen osa-
puolen mieltä. Kolmasosapuoli siis on asiakkaat täs tapauksessa.

Ja oikeastaan, jos henkilökuntaa ei miellytä baarin musiikki, aina
voi vaihtaa paikkaa. Höhö. Ja faktahan on että työ ei ole
tarkoitettu viihteelliseksi paikaksi olla.

Tietysti voithan kysyä vaikkapa omistajalta eksaktsisti että mitä
hän haluaa soivan pelkästän illan aikana. Sitten soittelee vaan ja
ainoastaan sitä eikä yhtään mitään muuta, useasti tässä kohti
dj on kolmannen osapuolen mielestä "ihan vitun paska" ja
"meen valittamaaan omistajalle"-läppä on illan kovin.

Se mitä halusin tässä sanoa, oli sitä, että ravintolamaailma ei ole
mustavalkoista - se on harmaata. Ei voi määrtellä että "koko"
ravintolaskene samanlaista jos sun soittopaikassa onkin asiat
"sillä tavalla".

Mutta, toisaalta jumala on kyllä dj. ;)
#83 • • Daniel Braun Guest
D-E-D ----> Olet oikeassa. Tietenkin asioista täytyy kyetä puhumaan johdon kanssa.
"Pomot" voivat kysyä neuvoa dj:ltä (kuten muuten välillä tapahtuukin) ja dj: t voivat ehdottaa asioita (kuten tätäkin tapahtuu... viimeksi viikko/pari sitten. Omalla kohdallani siis.)

Pointtini oli kyseenalaistaa Al Taposen kommentit siitä että Dj on se kaiken päättävä toimielin siellä raflassa... Joka taas ei todellakaan mene niin. Vai voitko D-E-D väittää muuta?

Jumala voi olla dj, mutta dj ei voi olla jumala :D
#84 • • Ana-- Guest

Analogia sellasesta alko tossa höpöttää.

Okei. käsitit väärin. Mun pointtini oli: Ravintolapäällikkö on sun
pomosi. Sä oot töissä sillä. Sun pomos tietää enemmän raflastaan
kuin sinä, kyllä, myös asiakkaistaan. Täten sillä pomolla on väki-
sinkin viimeinen sana siinä, millaista musiikkilinjausta ravintolassa
suositaan. DJ on se, joka kyseisen musiikkilinjauksen sisältä
sitten poimii ne biisit, ja päättää järjestyksen. DJ ei sinänsä voi
alkaa edes summassa soittamaan musiikkilinjauksen ulkopuolelta
biisejä, vaikka ne vetäisivätkin porukkaa enemmän lattialle,
sillä musiikki määrittelee paikan. Jos ravintolapäällikkö haluaa
finnhitsejä, niin ravintolapäällikkö on tullut siihen tulokseen, että
hän haluaa asiakkaita jotka arvostavat finnhitsejä. DJ tekee
hallaa sekä asiakkaille että ravintolan johdolle sooloilemalla levy-
jensä kanssa, yhtenäisen musiikkilinjan rakentaminen muodostuu
mahdottomaksi, eikä porukka enää tiedä mitä odottaa kun se
tulee ravintolaan.

Sitäpaitsi, ei kukaan muista kuka se DJ oli, joka ne hyvät biisit
soitti. Tää meidän "uugeempien" hemmojen
starakulttilegendahehkuttelumeno on aika kaukana DJ'n
ammatista... Ei ne sun naamaa muista, tai niitä hyviä biisejä,
ainakaan enää huomenna kun känni on ohi. Sori vaan.
#85 • • Al Tapone Guest

DJ ei sinänsä voi alkaa edes summassa soittamaan musiikkilinjauksen ulkopuolelta biisejä, vaikka ne vetäisivätkin porukkaa enemmän lattialle, sillä musiikki määrittelee paikan.

Mä olen soittanu ravintoloissa 6 vuotta ja aina sen mukaan mikä vetää parhaiten ja mikä saa parhaimman menon aikaan. Mä en koskaan ole soittanu pelkkää rockia, vaik ravintolapäällikkö olis sellaset ohjeet antan, jos olen huomannu et esim. rappi toimii paremmin.

Tää kommentti osottaa et sul ei mitään käsitystä koko ravintoladj-kulttuurista. Kyl ne muistetaan ja tiedetään. Porukka oppii nopeesti sen, et kuka dj saa hyvän meiningin aikaseks ja kellä on hyviä biisejä.
Caro²

#86 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Meitsi on soitellu aika pitkään tolla tyylillä. Eteneminen on aika suhteellista, ehkä korkein etenemisen aste ravintoladeejiinä on se, et voi elättää ittensä sillä hommalla.

Sun kohdalla suurin etenemisen este on ollut, ja tulee aina olemaan jumalaton ego, ja paska asenne työnantajaa (= ravintolaa) kohtaan.

Eivätkä ne purkkadeejiitkään viihdytä kaikkia asiakkaita, vaan jättävät kaikki tiukemmat biisit soittamatta, vaikka niitä pyydettäis. Ja vain siksi, et ravintolan johto ei tykkää.

Taas sitä kompastellaan omiin "tietoihin". Kaikkea voi soittaa, mutta jos ravintolalla on tietty linja, ei sitä tieten tahtoen ruveta muuttamaan sellaiseksi kuin mitä itse haluaa. Dj on töissä ravintolassa (oli sitten ohjelmatoimiston tai suoraan ravintolan alaisuudessa). Alaisuudessa tarkoittaa sitä, että silloin tehdään mitä muut sanoo (tekee mieli kysyä että mitä teit intissä? vai olekko vielä käyny?).
Ravintolan linja määräytyy joko siitä että sinne halutaan tietynlaisia asiakkaita, tai siitä minkälaiseksi se on vuosien varrella muotoutunut. Jos ravintolan musiikkilinjaa vaihdellaan jatkuvasti, muotoutuu se ravintolalle ongelmaksi kun vanhat asiakkaat lähtee, ja uudet ei ehdi vanhaa paikkaa löytää ennenkuin tyyli muuttuu taas.

Mulle dj on paikan musiikkipäällikkö. Ja tää perustuu nimenomaan siihen, etten ole koskaan tavannut yhtään asiansa osaavaa ravintolapäällikköä. Ehkä muutan mielipiteitäni sitte, ku ensimmäinen dj-soitosta tajuava pikkuhitleri osuu kohalle.

Tuossa on juuri se syy minkä takia esm (huom, vain esimerkiksi) Haminan Seurahuoneelta oli tullut viestiä että tuota kaveria ei tänne enää soittamaan oteta (juu, se on ihan fakta, ikävä pudottaa sut pilvilinnoista).
Muistaakseni olet ihmetellyt minkä takia kaikki "nuoremmat deejiit" kuten Daniel Braun aikoinaan, minä, Mikis ja parit muut on menny sun ohi näissä kymenlaakson hurjissa kapakoissa? Muistaakseni olen myös kuullu jonkun tahon kautta (vai peräti sulta itseltään) että sua vituttaa kun jotkut "uudet" jotka sinä olit löytänyt, pannaan soittamaan parempiin paikkoihin ja itse jäät nuolemaan näppejäsi.
Syy on, ja oli täysin siinä että olit niin paska työntekijä liki kaikissa ravintoloissa että rav.päälliköt eivät halunneet noin omapäistä deejiitä ravintolaansa soittamaan!

Itseäni vitutti suuresti se, että Daniel pääsi soittamaan Kotkan Seurahuoneelle, ja Marineroon jnejne ja itse soittelin mesikämmenessä sekä haminan seurahuoneella (ja siellä soittelin lähinnä siksi että hoidin hommani paremmin kuin sinä).
Sitten kun tuli vuosi tai kaksi ikää lisää, ja olin tutkiskellut omaa sielunelämääni ne pari vuotta, tajusin miksi näin oli käynyt:
Danielin kohdalta tajusin että DB hoitaa Kotkan Seurahuoneen paljon paremmin kuin mitä itse koskaan pystyin, tai pystyisin (iso käsi siitä), ja kun vihdoin tajusin että Kotkan Seurahuoneen paikat (Sirkus, ja Marinero) eivät ole minulle tarkoitettuja, hokasin että on huomattavasti parempi niin firman (kuin jopa itseni) kannalta että niissä soittaa ne henkilöt jotka sinne parhaiten sopii..

Itse olin varmaan Wombatin paskimpia asiakaspalvelijoita juuri siitä syystä että oma pää ei kestänyt typeriä asiakkaita (toisin kun esm Daniel, tai Mikis). Tästä johtuen Mesikämmenestä kehkeytyi se paikka jossa tykkäsin soittaa, ja jossa oli ne mukavimmat asiakkaat.

Ikävä neuvoa noin "kauan" soittanutta deejiitä siitä että ravintoladeejiin taitoihin kuuluu paljon muutakin kuin polkan miksaaminen.

Mä olen soittanu ravintoloissa 6 vuotta ja aina sen mukaan mikä vetää parhaiten ja mikä saa parhaimman menon aikaan.

Jos puhutaan asioista oikeilla nimillä, niin olet kuuden vuoden aikana soittanut ravintoloissa.. et missään tapauksessa ole soittanut ravintoloissa kuutta vuotta!
Sekin aika kun itse soitin, samaan aikaan kun mikis ja daniel, käytännössä hoidettiin kaikki ne paikat joissa olit itse soittanut aikaisemmin. Toisin ku eräältä, meiltä ei keikkoja puuttunut.. itseasiassa sain hurjan stressin siitä työmäärästä mikä minulle tuli kaikista keikoista. Lopulta viisastuin ja huomasin etten sovi ravintolaan soittamaan.

Mä en koskaan ole soittanu pelkkää rockia, vaik ravintolapäällikkö olis sellaset ohjeet antan, jos olen huomannu et esim. rappi toimii paremmin.

Yksikään ravintolapäällikkö ei tietääkseni ole moisia ohjeita antanut niissä paikoissa missä sinä olet soittanut (joo, olen itse soittanut liki kaikissa samoissa). Ainoana poikkeuksena on ne teema-illat.

Originally posted by Analogia

Tää kommentti osottaa et sul ei mitään käsitystä koko ravintoladj-kulttuurista. Kyl ne muistetaan ja tiedetään. Porukka oppii nopeesti sen, et kuka dj saa hyvän meiningin aikaseks ja kellä on hyviä biisejä.

Tuo taas osoittaa minkälaisessa haavemaailmassa sinä elät..
Jos ne samat naamat tulee sulta pyytämään niitä rankkoja, ei tarkoita sitä että kaikki niistä tykkää...

Ne ravintolat missä Wombatin dj:t soittaa, on paikkoja missä osa tanssii, ja loput haluaa kuulla hyvää musiikkia.. Katseletko paljon pöytiin, vipattaako jollain jalka, naputtaako se tahdissa pöytään, heiluuko pää tahdissa.. vai sokaistutko edelleen vain täydestä tanssilattiasta?

HUOM!
Muille sitten tiedoksi että soitin itse aikoinaan samassa firmassa kuin mitä Daniel Braun, ja Al Tapone. Tiedän siis jokseenkin mistä puhun... Kaikki mitä olen yllä kirjoittanut olen kuullut joko suoraan mainitsemiltani henkilöiltä, tai luotettavan välikäden kautta (esm tuttu ravintolatyöntekijä kertoo mitä pomo on sanonut kaikille tms).

Edit: v2.7 Eroteltu Kotkan Seurahuone, sekä haminan seurahuone (joka on muuten ainoa paikka suomessa missä on enemmän puutteita kuin kohdallaan olevia asioita).
#87 • • Al Tapone Guest
Sä voisit kyl Caro tota henkilökohtasta paskaa heittää niskaan vaikka privana. Toi ylläoleva kirjotus on sulta kyllä tosi naurettava veto. Varsinki ku ite olet dj, josta paskaa palautetta on ravintoloista kuulunu yhä edelleen, vaikket niissä pitkään aikaan oo edes soittanu.

Tää on mun viiminen postaus tähän topicciin, koska keskustelun taso on turhan paljo henk.koht. tasolla.
Caro²

#88 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Sä voisit kyl Caro tota henkilökohtasta paskaa heittää niskaan vaikka privana.

En luokittele tuota kovin henkilökohtaiseksi, kun liki kaikki tuon tietää (itse olet nähtävästi ainoa joka ei ole moista asiaa hyväksynyt).

Toi ylläoleva kirjotus on sulta kyllä tosi naurettava veto. Varsinki ku ite olet dj, josta paskaa palautetta on ravintoloista kuulunu yhä edelleen, vaikket niissä pitkään aikaan oo edes soittanu.

Itseasiassa, aikamoinen dilemma.. varsinkin kun et pahemmin ravintoloissa soita itsekään.. :D
Mutta tiedän sen, ja sen takia lopetinkin.. kuten sanoin, olin todennäkösesti kaikkein paskin asiakaspalvelija wombatin paikoissa, minä tiedostan sen, tiedostatko itse?
Musiikki mitä myös soitin, oli musiikkia josta itse pidin, joka ei täysin myöskään vastaa sitä mitä ravintola haluaa.. tiedostin tämänkin asian jo silloin kun soitin..
#89 • • Al Tapone Guest

Itseasiassa, aikamoinen dilemma.. varsinkin kun et pahemmin ravintoloissa soita itsekään.. :D

Siis mitä vittua sä oikeen selität?! Miten niin en soita? Kyl mä ainaki omasta mielestäni olen melkeen joka vkloppu keikalla ja jopa maitsemassasi seurahuoneella olin viikko sitte. Ota asioista selvää ennenku kirjotat tota skeidaa.
Caro²

#90 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Ota asioista selvää ennenku kirjotat tota skeidaa.

Tämänhetkisessä soittatilanteessa meni minulla hyvinkin harhaan, muussa en.
#91 • • Edited Daniel Braun Guest
Tässävälissä on kyllä pakko antaa pointsit Caro:lle ja Analogialle!
Molemmat ovat samoilla linjoilla allekirjoittaneen kanssa, joten ei voi muuta sanoa kuin että nähtävästi mä en olekkaan väärässä...

Tuo Caro:n postaus kiteytti sen kaiken, mitä olen yrittänyt sanoa!
Tärkein ja oleellisin juttu asiasta tuli ilmi...

BTW: Caro puhui Seurahuoneesta ja Haminan Seurahuoneesta... Kaksi täysin eri asiaa. ;)
Kotka on Kotka ja Hamina... No, mitä lieneekään :p

Niin, kukakohan mahtaa olla valitustilastojen (jos sellaiset olisivat) kärjessä? Siis näin Wombatin piirissä... :D

Vielä kerran edit: Jos kerran "melkein jokaviikonloppu keikalla..." niin... Itse soittelen sen 3-4 parhaimmillaan 5 iltaa viikossa. Koko ajan. Joten...
Caro²

#92 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

BTW: Caro puhui Seurahuoneesta ja Haminan Seurahuoneesta... Kaksi täysin eri asiaa. ;)
Kotka on Kotka ja Hamina... No, mitä lieneekään :p

Oho.. hups.. aivan, ihmiset ei niitä erota kun ei tiedä tilannetta.. Editoin vielä kerran viestiäni :p
#93 • • Tapi T Guest
Te kotkalaiset vedätte pisteet jälleen himaan.

Platinum on loistava paikka ratkoa riitoja.
#94 • • Quu Guest
Juu todellakin.

Hyvä kotka!

cheer-400.jpg
#95 • • Timmo Guest
Kohta riidattomia platinumtopikkeja on harvemmassa kuin karvattomia karhuja... :019:

no riita on aina riita ja riitely on yleensä ihan kivaa koska kaikki osapuolet ovat mielestään oikeessa, mutta julkinen henkikökohtasuuksiin menevä vittuilu on yhtä mukavaa kuin riitasointu kiksussa...jos siis tykkää kiksusta. :003:

sori offtopic
#96 • • Al Tapone Guest

Sun kohdalla suurin etenemisen este on ollut, ja tulee aina olemaan jumalaton ego, ja paska asenne työnantajaa (= ravintolaa) kohtaan.

Sulla ei kyl ole tähän asiaan mitään sanomista. Eipä ole itselläsikään tuo asiakaspalvelu ollut aina mitenkään kehuttavaa.

Tuossa on juuri se syy minkä takia esm (huom, vain esimerkiksi) Haminan Seurahuoneelta oli tullut viestiä että tuota kaveria ei tänne enää soittamaan oteta (juu, se on ihan fakta, ikävä pudottaa sut pilvilinnoista). Muistaakseni olet ihmetellyt minkä takia kaikki "nuoremmat deejiit" kuten Daniel Braun aikoinaan, minä, Mikis ja parit muut on menny sun ohi näissä kymenlaakson hurjissa kapakoissa? Muistaakseni olen myös kuullu jonkun tahon kautta (vai peräti sulta itseltään) että sua vituttaa kun jotkut "uudet" jotka sinä olit löytänyt, pannaan soittamaan parempiin paikkoihin ja itse jäät nuolemaan näppejäsi.
Syy on, ja oli täysin siinä että olit niin paska työntekijä liki kaikissa ravintoloissa että rav.päälliköt eivät halunneet noin omapäistä deejiitä ravintolaansa soittamaan!

Eiköhän kaikilla pitkään soittavilla ole jonkinmoisia ongelmia jossain vaiheessa. Haminassa ite törmäsin taas siihen, joka alkuperäinen punainen lanka näis postauksissa oli, et siellä henkilökunta halusi erilaista musiikkia kuin asiakkaat. Ja olen myös huomannut, et tietyissä paikoissa henksa ei halua saman hepun soittavan joka ilta. Tämän olen myös esimerkiksi Mesikämmenessä kuullut suoraan ravintolan vastaavalta. Mistään "pilvilinnoista" sä et mua pudottanu. Huomautan vain, et mun pääasiallinen toimeentulo muodostuu tällä hetkellä dj:n hommista ja soitan yhä edelleen haminassa ja kämmenessä (kesällä neerossa). Toisin kuin esimerkiks sä. Ja toi sun väite, et olisin jotenki ihmetellyt muiden "ohimenoa" muualla ku seiskatiellä, on ihan tuulesta temmattu. Kuten sanoin, mulle eteneminen lähinnä Kotkan piireissä tarkottaa sitä, et on hyvällä pohjalla jos pystyy tekemään sen verran keikkoja, et niillä tulee toimeen. Ja toi sun kommentti: "niin paska työntekijä, että eivät halunneet soittamaan" on typerää yleistämistä. Ja varsinki sun sanomana, joka on kans paskaa palautetta saanu.

haminan seurahuoneella (ja siellä soittelin lähinnä siksi että hoidin hommani paremmin kuin sinä). Ikävä neuvoa noin "kauan" soittanutta deejiitä siitä että ravintoladeejiin taitoihin kuuluu paljon muutakin kuin polkan miksaaminen. Sekin aika kun itse soitin, samaan aikaan kun mikis ja daniel, käytännössä hoidettiin kaikki ne paikat joissa olit itse soittanut aikaisemmin. Toisin ku eräältä, meiltä ei keikkoja puuttunut.

Paremmin kuin minä on suhteellinen käsite. Mä en koskaan ole haminan seuriksesta tykännyt ja olen asiasta mielipiteeni ilmaissut ja siksi tehnyt sitä ainoastaan silloin ku muita ei ole saatu. En ole siis missään tapauksessa ollut pahoillani, et sä ole niin mahtavasti siellä soittanut. Ja mikä juttu toi polkan miksaaminen on? Kuinka monta kertaa sä olet ollut seuraamassa ku mä olen keikalla jossakin?

Ja sitte viel lopuksi.. Tosiaanki, mikä sä olet mua neuvomaan, sä olet ensinnäki mua nuorempi ;) Ja sit sä puhut pelkästään huonosta palautteesta? Mä muistuttaisin sua, et paikoista on tullut myös kehuja. Ja jopa niistä paikoista joista äsken ite puhuit. Mun käsityksen mukaan sä kirjottelet tänne joistakin henkilökohtasista syistä ja mulle onki loppujen lopuks aivan sama mitä paskaa sä tänne kirjottelet, koska mä kestän myös kritiikkiä. Ja tajuan sen, et paska palaute on ihan yhtä rakentavaa, ehkä rakentavampaakin, kuin positiivinen. Mut kuten Timmo sanoi, henkilökohtasuuksiin menevä vittuilu on typerää ja osoittaa ainoastaa kirjottajasta jotakin.
#97 • • tenor Guest
Al Tapone voisi olla juurikin se oikea ihminen vastaamaan tähän topicin alkuperäiseen aiheeseen, eli:

Miksi olet paras DJ omasta mielestäsi?

Toivottavasti herra jaksaa vielä vastata.
#98 • • Ana-- Guest
kulli.gif
#99 • • Daniel Braun Guest

Te kotkalaiset vedätte pisteet jälleen himaan.

Platinum on loistava paikka ratkoa riitoja.

Noh noh... :p
Eipäs nyt tuollaista :D

Platinumhan on aivan erinomainen paikka puhua paskaa ja tapella kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta...
Varsinkin Kotkalaisten kanssa :rolleyes:
#100 • • Al Tapone Guest

Al Tapone voisi olla juurikin se oikea ihminen vastaamaan tähän topicin alkuperäiseen aiheeseen, eli:

Miksi olet paras DJ omasta mielestäsi?

Lueppas tarkemmin mun postauksia, en ainakaan ite tiedosta väittäneeni, et olisin paras dj edes omasta mielestäni.