ja CPU load 100% kun leffoja katsoo.
joku kusee JA PAHASTI, ellei kyseessä ole joku vanha pentium
tai k62.
amd 64 3000+
hyvä kuva syntyy kun laskee paljon :)
277 posts, 14 pages, 43,038 views
ja CPU load 100% kun leffoja katsoo.
joku kusee JA PAHASTI, ellei kyseessä ole joku vanha pentium
tai k62.
Mitään laillista käyttöä tollaselle kiintolevykapasiteetille en kyllä keksi yksityistaloudessa.
Sulta puuttuu vaan mielikuvitus. :(
Kotelossa 64 amd (3000+), DVD soitin ja CPU load 100% kun leffoja katsoo. Oikeestaan kun nyt vasta näkee ekaa kertaa miten hyvää laatua tehokkaalla PC:llä voi saada, hiukan harmittaa, että ei siirtynyt PC puolelle DVD pyörityksessä jo aiemmin. Säätöä tietysti oli, mutta onhan se kuva vaivan arvoinen.
Uhhuh. Warettaisit vähemmän. Mitään laillista käyttöä tollaselle kiintolevykapasiteetille en kyllä keksi yksityistaloudessa. :confused:
Kovalevymäärä pitäs ainaki tuplata SATAa hyväksi
käyttäen.
Uhhuh. Warettaisit vähemmän. Mitään laillista käyttöä tollaselle kiintolevykapasiteetille en kyllä keksi yksityistaloudessa. :confused:
Kovalevymäärä pitäs ainaki tuplata SATAa hyväksi
käyttäen.
Musa- ja/tai leffaprojektit haukkaavat äkkiä tilan.
Ihan vaan tyhmä kysymys mutta miten ihmeessä tuo ihmelaite muka prosessoi DVD-elokuvan bittivirrasta yhtään parempaa kuvaa kuin bittivirta antaa myöden? Edes täysillä pakatuista levyistä ei irtoa parempi kuva vaikka sitä pyöritettäisiin ydinreaktorilla. Eri asia on tietenkin mikäli laite sisältää jotain kuvanparannustekniikkaa mutta huomaako eron muka oikeasti?
[ville varmaan raapustaa tähän insinöörimäisemmän vastauksen]
Normaalilla kuvakoolla ja TV:n resoluutiolla DVD nykyinen defaultlaatu (olisko about 700*500) on parhaimmillaan tosi hyvää. Ongelmana tosiaan on, että kuvakoon tai resoluution kasvaessa DVD heikkous tulee yllättävän helposti esiin. Suurimpana ongelmana alkaa olla ihan puhtaat pakkausartifaktit eli kuvassa näkyy JPEG tauhkaa.
en oikein jaksa uskoa, että perus umtsii umtsii -muusikolla hirveesti 24/96 audioraitoja kertyy.
Sain täs koneen vihdoin päivitettyä vähän paremmaksi.
AMD Athlon(tm) XP 2800+ 2.1 GHz
MSI ktv4av-l
1024 Mb DDR
20GB Maxtor 32049H2 :sad: ----> +160GB Samsung
Ati Radeon 9600 pro 256Mb
Realtek AC97 Audio
Hercules C-Media Wave Device
Lite on CD-RW 48x24x48x
Toshiba DVD-rom SD-M1402
Samtron 19"
Logitech langaton näppis ja hiiri
Microsoft Windows XP+SP2
Tämä riittää mulle taas hetkeksi. :)
Mulla on nyt AMD Athlon XP1700+, hyödyttääkö nopeampaan A-sokettisuorittimeen vaihto ja kuinka paljon?
Mikä teillä dvdhifisteillä antaa äänen ulos? Mua saattais rassata kattoo teräväpiirtokuvaa ja kuunnella AC-97n rahinaa :p
Tässä on kaksi kuvaa, jotka siis DVD:ä muutettu. Toinen kuva 480p (progressive) eli normaalitv ja toinen 1080i (intelaced) eli HDTV.
Katso ja huomaa
Riippuu aika paljon muusta kokoonpanosta ja mitä koneella tehdään.
Itselläni menee Audigy 2:sta digitaalisena vahvarille, olen ollut (toistaiseksi) ihan tyytyväinen ratkaisuun.
Mikä teillä dvdhifisteillä antaa äänen ulos? Mua saattais rassata kattoo teräväpiirtokuvaa ja kuunnella AC-97n rahinaa :p
oli miten oli, millään efekteillä ja jälkilaskennoilla ei paljoa
tekaista tyhjästä. itse en oikein näe mitään järkeä siinä, että
lennossa ekana blurrataan, ja sen jälkeen sharpenia. mutta
tottakai vekottimien, järjen, tarpeen, ja laskentatehon mukaan.
yhellä osiolla on softasynien varaan rakennettu musakäyttis, joka siitä lisätehosta eniten hyötyis.
Itselläni menee Audigy 2:sta digitaalisena vahvarille, olen ollut (toistaiseksi) ihan tyytyväinen ratkaisuun.
Jos vahvarin DACit on paremmat ku Soundblasterissa ni toi lienee ihan miellyttävä.