Kyselen vaan, kun oma girlie lähtee vuodeksi Unkariin (älkää kysykö miksi sinne, itse ehdotin koko viime vuoden Ranskaa :002:) , ja eron hetket ovat kolmen viikon päästä käsillä :( :(...
89 posts, 5 pages, 17,105 views
Siis no tämä voi olla eri asia kun minä ja ko. tyttö ollaan vasta melko nuoria (alle 18 mutta yli 16;)), eli eipä varmaan tässä vaiheessa vuosi muuta ihmistä niin paljoa (optimismia), ja aion nyt ainakin ottaa lukion toisella täysiä 8 tunnin päiviä ja käydä koulua->tehdä läksyt->tavata kavereita->mennä nukkumaan kuolemanväsyneenä :cool:
Toi erossa oleminen vaihtelee suhteesta toiseen. Itse en vuoden erossaoloon pystyisi, mun täytyy kokea toisen läsnäolo ja läheisyys tässä ja nyt.
Omassa suhteessani on ollut yksi 3 vkon erillään olo ja yksi 2 vkon. Huomasin, että jonkinlaisena itsesuojeluvaistona yritän unohtaa toisen olemassaolon, mikä pidemmällä aikavälillä saattaisi kostautua. Mutta jos on muutaman viikon erossa, se auttaa kummasti, poistaa ikävää.
Kauan olette muuten seurustelleet?
Ainiin ja tsemppiä!
No mitä neuvoja Keba antaisit tai mikä teillä meni sitten eniten pieleen, jos saa kysyä? Kuinka usein soitella kannattaa, itse ajattelimme kerran kahdessa viikossa, helpompaa siten...?
Täytyy sulkea silmänsä noilta muilta kun kilobitin jutuilta :p
Siis no tämä voi olla eri asia kun minä ja ko. tyttö ollaan vasta melko nuoria (alle 18 mutta yli 16;)), eli eipä varmaan tässä vaiheessa vuosi muuta ihmistä niin paljoa (optimismia), ja aion nyt ainakin ottaa lukion toisella täysiä 8 tunnin päiviä ja käydä koulua->tehdä läksyt->tavata kavereita->mennä nukkumaan kuolemanväsyneenä :cool:
Hyvä suunnitelma, eh...?
Mikäs muuten on tyttös lähdön syynä, jos uskaltaa kysyä?
Jos sanotaan näin, ettei enää ikinä...:/
Älä missään vaiheessa sorru vainoharhaisiin mustasukkaisuus syytöksiin. Niillä saa suhteen kuin suhteen pilalle... eli jos puhutte kerran kahdessa viikossa, niin älä alota mustasukkaisuuskohtausta.