It's worth it. Sitäpaitsi porukat maksoi. Seuraavaa vastaavaa ei :) .
89 posts, 5 pages, 17,107 views
Itse olen ainakin saanut lisää itsevarmuutta ja itsetunto on muös kasvanut (onneksi terveissä mitoissa).
"Vaihtopuolivuosi" on antanut näkemystä moneen asiaan.
Ei muuten sitten kannata ihmetellä jos toinen tulee kotiin täynnä uusia ideoita. Vuosi poissa vaikuttaa niin eri lailla. Toisaalta sitten voi käydä niinkin ettei toinen muutu ollenkaan.
Itse olen ainakin saanut lisää itsevarmuutta ja itsetunto on muös kasvanut (onneksi terveissä mitoissa).
"Vaihtopuolivuosi" on antanut näkemystä moneen asiaan.
Siksi suosittelenkin kaikille jotka vaan pystyvät lähtemään.
Tänään on itsellä se päivä kun tyttöystävä lähtee 10 kk seurustelun jälkeen yhtä pitkäksi aikaa vaihtariksi :(
Eipä oo mitkään parhaat fiilikset.. Ja sovittiin että erotaan nyt ja katsotaan sitten uudestaan kun hän palaa.. Ihminen kuitenkin muuttuu vuodessa niin paljon.
Nyt suremaan :rolleyes:
Joopa joo.. Sain kuulla edellispäivänä että tämä mun exä seurustelee jo vaihtarimaassaan Ranskassa. Odotin innolla hänen jälleennäkemistään joulukuussa (tulee perhejuhlan vuoksi Suomeen kahdeksi viikoksi).. Mutta en enää... Uus poikaystävä tulee mukana (!) :eek: Vitutus maksimaalinen.. :( :mad: :sad:
Voihan se olla, että tyttö oli unohtanut jo, millaista on sun kanssa, uusi maa ja uudet kujeet, niin voi tuntua joku auttava ihminen huomattavasti paremmalta,kuin se oikeesti onkaan.
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Oman ystävättären vaihto-oppilaskaveri pisti syksyllä poikki kotimaassa odottavan poikaystävän kanssa. Sympatiat poikaa/miestä kohtaan suuret :(
Miten porukoilla nykytila?