89 posts, 5 pages, 17,090 views
Sinne meni. Päätimme sitten, että pidämme vähän taukoa, ja yritämme uudelleen, kun hän kesäkuussa tulee... Vituttaa, mutta ehkä hyvä ratkaisu.
Sinne meni. Päätimme sitten, että pidämme vähän taukoa, ja yritämme uudelleen, kun hän kesäkuussa tulee... Vituttaa, mutta ehkä hyvä ratkaisu.
No höh. :(
Mun neljän viikon erourakka päättyi eilen. Tuntui ihan joululta! Oli aivan tosi ihanaa nukkua viime yö oman kultsin kainalossa. Bonuksena vielä sekin, että sain eilen illalla tietää, että olen saanut töitä.
Nukkua?Tuntui ihan joululta! Oli aivan tosi ihanaa nukkua viime yö oman kultsin kainalossa.
Nukkua?Tuntui ihan joululta! Oli aivan tosi ihanaa nukkua viime yö oman kultsin kainalossa.
Tänään on itsellä se päivä kun tyttöystävä lähtee 10 kk seurustelun jälkeen yhtä pitkäksi aikaa vaihtariksi :(
Eipä oo mitkään parhaat fiilikset.. Ja sovittiin että erotaan nyt ja katsotaan sitten uudestaan kun hän palaa.. Ihminen kuitenkin muuttuu vuodessa niin paljon.
Nyt suremaan :rolleyes:
Sain kuulla edellispäivänä että tämä mun exä seurustelee jo vaihtarimaassaan Ranskassa. Odotin innolla hänen jälleennäkemistään joulukuussa... Uus poikaystävä tulee mukana
Tänään on itsellä se päivä kun tyttöystävä lähtee 10 kk seurustelun jälkeen yhtä pitkäksi aikaa vaihtariksi :(
Eipä oo mitkään parhaat fiilikset.. Ja sovittiin että erotaan nyt ja katsotaan sitten uudestaan kun hän palaa.. Ihminen kuitenkin muuttuu vuodessa niin paljon.
Nyt suremaan :rolleyes:
Joopa joo.. Sain kuulla edellispäivänä että tämä mun exä seurustelee jo vaihtarimaassaan Ranskassa. Odotin innolla hänen jälleennäkemistään joulukuussa (tulee perhejuhlan vuoksi Suomeen kahdeksi viikoksi).. Mutta en enää... Uus poikaystävä tulee mukana (!) :eek: Vitutus maksimaalinen.. :( :mad: :sad: