Tosin kaipa tän vois sit laajentaa koskemaan ihmisten suhtautu-
mista toisten ihmisen kehoihin noin ylipäänsäkkin... Mä oon nyt
tosin liian väsynyt heittääkseni mitään hyvää alotuskommenttia
tolle, mutta jatkakaa vaan niistä tisseistä :)
178 posts, 9 pages, 33,503 views
Jos minulla olisi lapsi, saisi se äidinmaitoa niin pitkään kuin mahdollista ja tuttipullossa äidinmaito ei oikein säily.
Mitä sä tarkoitat? Että jos äiti ei ole pelkästään hoitovapaalla ja iskä palkannut äitille apulaista, niin äiskä ei silti saa toimittaa mitään asioita jos vauvalla sattuis vaikka tulemaan nälkä?
Eikö muuten kukaan asianosainen ota osaa keskusteluun?
Miten se on niin intiimi juttu? Koska siinä näkyy tissi? Jos sinä et kykene hillitsemään itseäsi nähdessäsi imettävän äidin rinnan, (joka muuten imo ei ole mikään kaikkein kaunein rintamalli...) ei se vika minun mielestäni ole sen äidin pään sisällä.
...kyl mua ainakin ensituntumalta ällöttää katsoa tollaista eritteillä läträämistä liian läheltä, sori vaan.
:rolleyes: :eek: :003: :012: (sorry huono offtopic)
Tietääkseni miehetkin osaavat liikuttaa silmiään eri suuntiin.
Kielletäänkö puolialastomuus kokonaan, jopa rannalla? Ehkä
seksikkäiden mainosten ja kaiken seksiin liittyvän poistaminen
katukuvasta ja ihmisten silmistä ääripäähän vietynä ajatuksena
johtaa nimenomaan siihen, että nainen pitää seuraavaksi pukea
burkhaan, jottei minkäänlaista arvostelua hänen kehoaan
kohtaan tapahtuisi? Tuntuu hieman siltä että meitä taas
suojellaan itseltämme ja omilta ajatuksiltamme hieman liikaa...
Hyvin kirjoitettu. Funkatronik osui juuri naulan kantaan. Ja Vesalla suurimmalta osalta oli erinomaista tekstiä.Originally posted by Funkatronik
Originally posted by Vesa
Hitto onhan se sen vauvan syömäaika ja äiti puristaa maitorauhasistaan jotain potentoitua kasvumönjää pienen imevän otuksen suuhun, kyl mua ainakin ensituntumalta ällöttää katsoa tollaista eritteillä läträämistä liian läheltä, sori vaan. Ei mitenkään hirveästi, mut ei mielestäni kenenkään oo pakko alkaa läträä tollei eritteillään mun läsnäollessa, varsinkaan jossain julkisessa tilassa. Himassa se on ihan eri juttu. Mutta en ole nähnyt ilmiötä kuin kaksi kertaa ja ehkä jos näkisin useammin niin tottuisin siihen enkä pitäisi sitä hieman ällönä. Jotenkin aika lehmämäistä toimintaa näin ensituntumalta. Mun mielestä omilla eritteillä läträäminen olisi soveliainta hoitaa mahdollisimman privaatisti eikä julkisillä paikoilla.
Hitto onhan se sen vauvan syömäaika ja äiti puristaa maitorauhasistaan jotain potentoitua kasvumönjää pienen imevän otuksen suuhun, kyl mua ainakin ensituntumalta ällöttää katsoa tollaista eritteillä läträämistä liian läheltä, sori vaan. Ei mitenkään hirveästi, mut ei mielestäni kenenkään oo pakko alkaa läträä tollei eritteillään mun läsnäollessa, varsinkaan jossain julkisessa tilassa. Himassa se on ihan eri juttu. Mutta en ole nähnyt ilmiötä kuin kaksi kertaa ja ehkä jos näkisin useammin niin tottuisin siihen enkä pitäisi sitä hieman ällönä. Jotenkin aika lehmämäistä toimintaa näin ensituntumalta. Mun mielestä omilla eritteillä läträäminen olisi soveliainta hoitaa mahdollisimman privaatisti eikä julkisillä paikoilla.
Kuinka moni syö munuaisia?
hmm, kysymys: juotko sä maitoa?
hmm, kysymys: juotko sä maitoa? Tai oletko joskus katsonut kun joku juo? sehän ei ole edes mitään omia eritteitä, se on jonkin vieraan lajin eritettä, jota vaan myydään kaupoissa ja tarjoillaan ties kuinka julkisesti... ;)
Originally posted by Dani Cior:
Hitto onhan se sen vauvan syömäaika ja äiti puristaa maitorauhasistaan jotain potentoitua kasvumönjää pienen imevän otuksen suuhun, kyl mua ainakin ensituntumalta ällöttää katsoa tollaista eritteillä läträämistä liian läheltä, sori vaan.
Kuinka moni syö munuaisia?
Arvaas mitä siellä tapahtuu, kun ko. elin on toiminnassa?
Just. Totta muuten. Eipä kovin usein näy kun sen vauvan pää. Ja kyl monet PL:t ja TP:t näyttää normaaleissa vaatteissaan enemmän ihoa, kun moni imettäväinen.
kokonaista kaksi neliösenttimetriä.
Kuka mistäkin tykkää...
Kokonaisuutena voisi arvioida, että jos haluaa nähdä paljasta pintaa ja eritteitä, kannattaa mennä hellepäivänä Hietsun uimarannalle eikä bongailla imettäviä äitejä.
Juu no mulla on vähä ylimäärästä äklötystä just munuaisia kohtaan. Mä en ymmärrä sitä intoa millä irkut kiskoo munuaispiiraita naamaan. Joka snägärillä myydään. Hyi olkoon. No eksyypä taas aiheesta...
aika harva syö oikeasti munuaisia