Mieleenpainuvin Platinum persoona

109 posts, 6 pages, 12,173 views

#101 • • Taedium Guest

Jos mut saa juotettua humalaan, niin mun suu alkaa yleensä käydä ihan toisella tavalla.

Toi on yllättävän harvinaista suomalaisten keskuudessa. :rolleyes:

(Paitsi yleensä siinä ei tarvii yrittää josko "sais juotettuu humalaan". Kyl suomalainen aika helposti ihan itsekkin siinä auttaa.)
¡ Previous post about a year ago !
#102 • • pie Guest
Löytyi tällainenkin keskustelu..

Yksi joka on jäänyt mieleen: trakkerterrorist
#103 • • Bio Guest
DB on kans yks, joka on jääny mieleen :scared:
#104 • • Hugo Guest
Remotion on kyllä jäänyt mieleen kommentteineen :)
#105 • • trakkerterrorist Guest

Löytyi tällainenkin keskustelu..

Yksi joka on jäänyt mieleen: trakkerterrorist

Wau. :hearts:
#106 • • alke Guest
Kiitti vaan mimmit ja kundit.
Sen lisäksi että olen kirjoittanut jonkun mielestä fiksuja juttuja, olen myös varmasti saanut monen päreet palamaan (täällä, irkissä tai kaukana tosielämän puolella) - en koskaan kuitenkaan tarkoita pahaa vaikka niin asian voisikin helposti käsittää, enemmänkin kyse on vaan värikkään yliampuvasta naureskelusta keskusteluiden ja keskustelijoiden näkökantojen tai asenteiden ollessa vähän mitä ovat. Ne joka mut tuntee tietää kyllä mikä homman nimi on.

Mitä kirjoittelijoihin tulee, fuck that!
Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, moni osaa viehättää ja silti ärsyttää ihan vitusti mutta promille kirjoittaa vain ja ainoastaan asiaa kautta linjan.

Sen sijaan annankin kaikki ääneni plattarissa historiansa aikana vierailleista trolleista jotka aina jaksavat naurattaa :)

Nimittäin se mikä täältä monella puuttuu on kyky nauraa itselleen ja koko tälle. Vallitsevalla ryppyotsaisuudella on paha tapa karkoittaa ihmisiä.

Hymyä huuleen ja lapa notkeena kohti uusia judeemeja!
Esa

#107 • • Esa
CoolRaveBoy87 oli aika kurko.. muistaaks kukaan
#108 • • JussiS Guest

CoolRaveBoy87 oli aika kurko.. muistaaks kukaan

nii ja nr1ukhardhousedj (tai jotain sinnepäin) kans!
#109 • • Individual Guest
jUSSi Olemme ilmeisesti joka asiasta eri mieltä... :D Hän kyllä pystyy perustelemaan mielipiteensä inhottavan hyvin.