Mieleenpainuvin Platinum persoona

109 posts, 6 pages, 12,188 views

#41 • • Tapi T Guest

Mihin muuten on jäänyt Dj Clubdahouse?

Veikkaisin hänen liittyneen Vilkamon Juhan salaseuraan ja oleilevan täällä nykysin jollain muulla nikillä. :D
#42 • • Secur Guest
Han Solo: Se o kyl nii ihq...

Ei helvetti mikä topikki :D
#43 • • Mimako Guest
Jos kysytään mieliinjäävintä, niin kuka voisi unohtaa Nessiä monine salanimineen ja niitä katkeranaggressiivisia flametuksia?

Vaikka haluaisikin. :mad:
#44 • • Tilt Guest
Vähäisen paikallaolon perusteella ainakin CM ja Juha Vilkamo ovat mukavaa ja mielenkiintoisia henkilöitä. Jokelta tulee 100% asiaa ja tietoa löytyy. Villellä on hyvä asenne.

Toisaalta esim. Tarskasta mieleen on jäänyt vähän liiaksi Google ja eksyminen oleellisesta(sä et halua olla eri mieltä asiasta hänen kanssaan). Varvanasta taas liiallinen päteminen matematiikan saralla näkyy, ja muutenkin 'minä olen oikeassa'- ajatuksen voi aistia sanojen takaa. Tapi T:n kirjoitustyyli taas saa näkemään punaista.
#45 • • drS Guest
isi on iha perseestä
#46 • • Taedium Guest

isi on iha perseestä

Eikä ole! Isi on hyvä ja oikeudenmukainen. Ei ikinä suutu eikä koskaan lukitse portaiden alle siivouskomeroon yksin jos ei ole syönyt ruusukaaliaan ja soita Hank Williamsin levyjä samalla kun hän ... ei ... mitä? Isi, olen ollut kiltti. Ei ... en ole lainannut pikkusiskon hametta tällä kertaa. Anteeksi! ... Se koiranpentu ei vain herännyt...
#47 • • Edited isi Guest

isi on iha perseestä

mun elämä on just tällästä.
#48 • • Ana-- Guest

mun elämä on just tällästä.

LOL :D
#49 • • Daniel Braun Guest
Nostetaan taas tätä topicia kerta Plattarissa nykyään tuntuu olevan valloillaan se ajatusmalli että etsitään ihmisistä vain ne paskat puolet.
Elikkäs, positiivisessa mielessä mulle on tässä viimeaikoina jääneet mieleen:

Tapi T: hemmetin hyviä ruokaohjeita! Tän herran valmistamia safkoja olis joskus kiva päästä syömään. Muutenkin fiksun oloinen tyyppi...

Taedium: yhä edelleen mieleen painunut persoona täältä Plattarista. Fiksu kuin mikä, tai ainakin tuntuu siltä. Häneltä riittää ajatuksia aiheeseen kuin aiheeseen. Mukava heppu.

Ante: Mukavalta ja leppoisalta tuntuva tyyppi. Kirjoittaa ehkä vähän, mutta enemmäna asiaa. Sen tyyppinen ihminen että hänen seurassaan olis varmaan hauska viettää iltaa tuopin ja miksein parinkin kanssa...
#50 • • Taedium Guest

Nostetaan taas tätä topicia

No ku kerran säki, ni mäki...

Vois joo postiivisessa mielessä kirjoittaa jotain. On muutama jäänyt lähiaikoina negatiivisessakin mielessä, joista yksi perhanan fiksu joka näyttää menettäneen mielenkiinnon. No lähinnä mielenkiinnon puutteen takia se negatiivinen kuva. Harmi. No mut jos ei kiinnosta, ei kiinnosta - ei siitä sen enempää.

Taedium

Spänk juu veri meni.

Dani
Sinä myös olet jäänyt itsellä mieleen. Vaikka välillä tulee negatiivistakin palautetta sulle, niin silti oot jaksanu pitää postiivista mieltä. Olin jopa yllättynyt siitä sävystä miten kirjoittelit nimikirjainkaimallesi toisella topicilla, sillä yleensä sinä et mene kovinkaan kärkeviin henkilökohtaisuuksiin. Hyvin oot pitänyt, että paineestakin huolimatta pidät asiat ja ihmiset erillään. (Taputellaanko toisiamme selkään?)

Ykkösenä kumminkin:
Blondie
Mukava, lepposa - enkä tajuu miten voi olla aina niin hyvällä päällä. Suuttuneenakin. (Ja edelleen todella suuri kiitos virtuaalisen olkapään lainauksesta välillä.)

Tapi T
Nopea mode. Ruokaohjeet tilanteeseen ku tilanteeseen löytyy välittömästi ilman delayta. Samoin todella nopea ja tarkka mode. (Ja tosiaan, tekis kyllä mieli joskus maistella herran tekosia.)

Quu
Modaaminen onnistuu. Oli muuten hyvä valinta, vaikka itse en olis häntä silloin äänestänyt. Jotenkin vaan hänen kyyniset kommentit on välillä aika huvittavia. Liekö tahallista?

Varvana
Jotenkin hänen ajatusmaailma poikkeaa omasta siten, että pitää aina miettiä sitä maailmankuvaa miltä pohjalta hän viestinsä kirjoittaa ennen kuin ymmärrän mistä puhutaan. Pistää siis paljon ajattelemaan asioita eri kanteilta. Mutta jos jotain kysyttävää olisi Suomen Laista, niin tiedän, että Varvanalla on Finlexin sivusto varmaan takaraivossa. Tai ainakin siltä tuntuu.

Siitäpä mieleen, että Ville vois kirjoitella useemmin. Tulee kuva jotenkin, että on reipas henkilö, mutta vähän ujo. Mut sit ku hän saa puristettua jotain ulos, niin sieltä tulee aika hulvatontakin tekstiä välillä. Kirjottele useemmin, Ville!

serotonot
Mä en ymmärrä miten se tajuu joitain mun vitsejä. Ja mistä sen sanaleikkivarastot on tehty?

Loput mitä ei ny muista, ni ei nyt vaa muista. Johtuu lahosta päästä ja mun apina-eläintarha-syndroomasta.
#51 • • Tapi T Guest

Muutenkin fiksun oloinen tyyppi...

Ruokaohjeet tilanteeseen ku tilanteeseen löytyy välittömästi ilman delayta. Samoin todella nopea ja tarkka mode.

hali.gif
#52 • • Daniel Braun Guest

(Taputellaanko toisiamme selkään?)

Taputellaan vaan...
Toivottavasti sitten joskus ihan IRL eikä näin virtuaalisesti..

Ykkösenä kumminkin:
Blondie
Mukava, lepposa - enkä tajuu miten voi olla aina niin hyvällä päällä. Suuttuneenakin. (Ja edelleen todella suuri kiitos virtuaalisen olkapään lainauksesta välillä.)

Unohtui oikein...
Ajattelin Blondieta ennenkuin postasin ton edellisen viestin, mutta mun hatarasta päästä katosi ajatus kesken leikin.
Tietenkin Blondie mukaan tohon mun selvitykseen mieleenpainuvista persoonista.

Ehkä Plattarilla hiljainne typsy, mutta tosielämässä oikein mukava ja mielenkiintoinen immeinen.
Jutunaihetta saa Blondien kanssa väännettyä ihan mistä tahansa.
Aika hurahtaa nopsasti hänen seurassaan...
Ihana ihminen...
#53 • • Moonlighter Guest
Moonlighterin jutuista huomaa että se on skenen kovimpia genrettäjiä...
#54 • • Bio Guest
Kun uus topikki aukee, niin ekat postaajat siihen yleensä on Quu, Daniel Braun, Taedium, Tres, Ana/Shiner, Tapi T ja Serotone.. unohdinko jonkun.. no noi nyt ekana tuli mieleen.
#55 • • JussiS Guest

Serotone...

Tarkotat varmaan Serotonot:ia. Serotone on eri henkilö.
#56 • • serotonot Guest

serotonot
Mä en ymmärrä miten se tajuu joitain mun vitsejä. Ja mistä sen sanaleikkivarastot on tehty?

Älä kysy mistä, kysy miksi. Vastaan miksei
#57 • • drS Guest

tällaseks voi tulla vain asumalla treella.
#58 • • olliS Guest

tällaseks voi tulla vain asumalla treella.

Ja tälläseks (allekirjoittanut) tulee jos on syntynyt siellä :angry:
(hups, nyt paljastui tarkkaan varjeltu valtionsalaisuus)
#59 • • dixoff Guest

Ja tälläseks (allekirjoittanut) tulee jos on syntynyt siellä :angry:
(hups, nyt paljastui tarkkaan varjeltu valtionsalaisuus)

Jaa sinäkin :)

(nimim. 20 ensimmäistä vuotta treella josta 16 hervannassa)
#60 • • holle Guest
Meikä ehkä vetää kotiinpäin, mutta kyllä Daniel on hyvin tehnyt täällä itsestään antikristuksen.