Sinänsä hyvä muistutus siitä että tämmöisen foorumin kautta saadut kuvat ihmisistä voivat poiketa hyvinkin paljon totuudesta. Tää on kuitenkin aika rajoittunut kommunikaation muoto.
Mä ainakin oon mielestäni hyvinkin samanlainen tosielämässä kun täällä.
Mutta se että omasta mielestään on samanlainen ei tarkoita, että muut näkevät sinut sellaisena kuin luulet.
Pari esimerkkiä:
Vaavu postailee enemmän noita ruokaohjeita, jolloin porukka luulee että vaavu tekee meistä enemmän safkaa. Todellisuudessa vaavu tekee vähämmän ja mä enemmän.
Joku sanoi että vaavun ajatuksista paistaa "minä olen oikeassa". Todellisuudessa vaavu aina perustelee mielipiteensä todella hyvin joka kertoo siitä että hän on miettinyt asiaa hyvinkin laajalti (vrt esim minä joka yleensä kirjoitain "tämä on näin (piste).". Jos ja kun joku onnistuu perustelmaan jotain toisin, vaavu aina vaihtaa mielipidettään. Vaavu ei siis ole niitä "minä olen oikeassa tyyppejä"
Tarska taisi veikata että mä olen hiljaisempi ja vaavu puheliaampi. Todellisuudessa asia on toisin.
--
Itse pyrin aika neurtaaliin tekstiin hieman tylyllä vivahteella ja en sitä nähtävästi kovin hyvin hallitse. Siten mua pidetään todella ehdottomana ja ehkä hieman huumorintajuttomana. Kerran jos toisenkin olen kuullut, että mua pidetään "nenä pystyssä kulkevana" ja "luulee tietävänsä kaiken tyyppinä".
Lyhyesti sanottuna: Totuuden saa aina kuulla muilta :scared: ;)
Jos ihan aiheessa pysyy niin seuraavien ihmisten postit ovat jääneet mieleen: tapi, taedium, ante, serotonot, vaavu, tres, daniel, jzz, jussi, dixoff, ollis ja tietysti monta muuta jotka eivät nyt tulleet mieleen. Lisää posteja voisi tulla ainakin jokelta ja mekaanikolta.