nojoo, oohan mäkin syntynyt helsingissä ;)
109 posts, 6 pages, 12,200 views
nyt te aloitte pelottaan mua :eek: ette te kyllä yhtään vaikuta treella syntyneiltä..
(nimim. 20 ensimmäistä vuotta treella josta 16 hervannassa)
Nimim. paljasjalkainen Tamperelainen, ja yhä edelleen Hervannassa :D
Oi kerro dixoff miten pakenit :D
nyt te aloitte pelottaan mua :eek: ette te kyllä yhtään vaikuta treella syntyneiltä..
Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,
Enpä tiedä hehkutetaanko tässä nyt omia kavereita. Jatkoa edelliseen kommenttiini tässä topikissa: Taediumin lisäksi Analogia, Mixa, Pakana, T, Tres, Varvana. Yhden näistä olen tavannut, pari olen nähnyt bileissä, yhden kanssa jutskaan melkein päivittäin. Loppuja en tunne ollenkaan. Mutta mä otankin kaiken niin vakavasti. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D
18 heinäkuuta '03 kirjoitettu viesti. Viime kesänähän tuon kirjoitti, että ei se niin "vastikään" ole kirjoitettu.etkö? :right: ainakin sain sulta mailia vastikään...
18 heinäkuuta '03 kirjoitettu viesti. Viime kesänähän tuon kirjoitti, että ei se niin "vastikään" ole kirjoitettu.etkö? :right: ainakin sain sulta mailia vastikään...
Juu, no sitä Blondien mailia tarkoitinkin. Eli sen kirjoitti silloin viime heinäkuussa.Oho, pieni kämmi, tää oli kyl niinkuin tarkoitettu Blondielle...
Ja tälläseks (allekirjoittanut) tulee jos on syntynyt siellä :angry:
(hups, nyt paljastui tarkkaan varjeltu valtionsalaisuus)
Jaa sinäkin :)
(nimim. 20 ensimmäistä vuotta treella josta 16 hervannassa)
Ajattelin vain, että tämä topic oli pitkään kadoksissa kunnes Dani sen nosti, että josko olet lukenut tämän alusta saakka uusiks katsomatta päivämääriä. Joskus nimittäin itsellekkin tapahtunut niin.
Emmätiiä. Ihan sama mulle.Joten mailin ois pitänyt olla viimeisin ajalta ennen sitä blondien postausta vai mitä häh? täh?
Serotone...
Tarkotat varmaan Serotonot:ia. Serotone on eri henkilö.
Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,
Enpä tiedä hehkutetaanko tässä nyt omia kavereita. Jatkoa edelliseen kommenttiini tässä topikissa: Taediumin lisäksi Analogia, Mixa, Pakana, T, Tres, Varvana. Yhden näistä olen tavannut, pari olen nähnyt bileissä, yhden kanssa jutskaan melkein päivittäin. Loppuja en tunne ollenkaan. Mutta mä otankin kaiken niin vakavasti. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D
etkö? :right: ainakin sain sulta mailia vastikään...
Siitäpä mieleen, että Ville vois kirjoitella useemmin. Tulee kuva jotenkin, että on reipas henkilö, mutta vähän ujo.
Sinänsä hyvä muistutus siitä että tämmöisen foorumin kautta saadut kuvat ihmisistä voivat poiketa hyvinkin paljon totuudesta. Tää on kuitenkin aika rajoittunut kommunikaation muoto.