252 posts, 13 pages, 29,673 views
jalkapallon lieveilmiöt pilaa hyvän lajin mainetta.
Kritisoin kyllä edelleen 16:sta maan MM-kisoja. Maat kuten Tanska, Japani ja Slovenia eivät kuulu samaan joukkoon huippumaiden kanssa.
Jännitystä olikin illan Suomi-pelissä ainoastaan siinä, että tuleeko uusi ennätys maaleissa maailmanmestaruustasolla.
Tosta nyt ei oo pelkoo koska enkka on jotain 45-1 (Kanada-Tanska joskus vuonna yks ja kaks). :D
Itekin muistan pikkupoikana kattoneeni olympialaisissa kun vanha kunnon punakone iski jotain 30 nyyttiä Jugoslavian verkkoon.
Mut lähinnä tarkoitin ennätystä Suomen peleissä :)
...tämä(kään) ei muuta sitä tosiasiaa, että jalkapallo on jääkiekkoa kauniinpaa.
vittu lätkä on PERSEESTÄ!
USA ei ton mallin mukaan kuulu kait kisoihin.;)
kun on itse pelannut jotain lajia, niin tietää miten paljon erillaisia taitoja tarvitaan ja sitä kautta oppii arvostamaan lajia kuin lajia. musta jääkiekko ajaa jalkapallon edelle tässä asiassa.
Väärin meni. Kummassakohan lajissa tarvitaan enemmän koko vartalon koordinaatiota? Kumpikohan vaatii monipuolisempia taitoja? Kumpi vaatii parempaa kuntoa?
Vastaus on, että jalkapallossa :p
Kuningas Jalkapallo
kaikkihan nyt juosta osaa! pitää vaan jaksaa.
vaikea punnita, mut mä luulen, ettei meidän edes tarvi.. eihän?? ;)
vanha kunnon punakone
prööt!
Väärin meni. Kummassakohan lajissa tarvitaan enemmän koko vartalon koordinaatiota? Kumpikohan vaatii monipuolisempia taitoja? Kumpi vaatii parempaa kuntoa?
Itekin muistan pikkupoikana kattoneeni olympialaisissa kun vanha kunnon punakone iski jotain 30 nyyttiä Jugoslavian verkkoon.
:001: :001: tohon et usko itsekään..
sitäpaitsi kuningaslaji on KORIPALLO!!1! :mad: (siinä sitä koordinaatiota ja taitoa vasta tarvitaankin)
ei kaikki vaan osaa juosta, olen nähnyt omin silmin!
Tarviipas ;)
silti näkisin suomen mieluummin jalkapallon kuin jääkiekon mm-karkeloissa. utopiaako? ehdottomasti.
ei kaikki vaan osaa juosta, olen nähnyt omin silmin!