Portfolioni

55 posts, 3 pages, 5,661 views

#2 • • kytkönen Guest
">> About this portfolio
>> My Curriculum Vitae
>> Contact Information
>> My Sites on the web"

noi linkit ei toimi!

hienoja juttuja muuten, nice wan!
#3 • • Jone Guest

noi linkit ei toimi!

hienoja juttuja muuten, nice wan!

Jepa, eivät niin. ;) Duunasin ton version, jonka näit, keskellä yötä ja jätin sen tarkoituksella täysin kesken nukkumaanmennessäni. Nyt mestoilla on jo oikeasti toimiva versio portfoliosta, jota sitten täydentelen jossain vaiheessa. Itse portfolio-sivusta tuskin koskaan teen mitään ihmehärpäk-disainia kun en jaksa.
#4 • • tony_e Guest
Tää on makee. valokuvat ol kans aikas hianoja (niinku yleensäkin noi sun ottamat kuvat). ei osunu silmään yhtään häiritsevää tekijää. :)
#5 • • Edited Ezzy Guest
todella tyylikkäitä ja piristävän näkösiä leiskoja sekä kuvia :)
#6 • • Secur Guest
meikä tykkäs :)
#7 • • JussiS Guest
Ai perkules, mut toi uus versio mun leiskasta näyttää herkulliselta ;)
#8 • • Tapi T Guest
Hyvännäköistä jälkeä olet saanut aikaan.

....mutta henkilötunnustani en yleisellä nettisaitilla pitäisi.
#9 • • Jone Guest

Hyvännäköistä jälkeä olet saanut aikaan.

....mutta henkilötunnustani en yleisellä nettisaitilla pitäisi.

Kiitos. ;)

...mutta miksi et? Käsittääkseni se nyt on kuitenkin vain tunnus jonka perusteella yksilö tunnistetaan tässä yhteiskunnassa eikä mikään sen kummempi valtionsalaisuus. (Tosin monethan nyt eivät laittaisi webissä olevaan CV:hen myöskään katuosoitettaan ja puhelinnumeroaan kaiken maailman evildoerien pelossa) Korjaa toki käsitykseni jos olen väärässä, mutta mun uskoakseni toi on vähän samanlainen juttu kun luottokortin numero: Senkin voi vaikka heittää webbiin sivuilleen koska sellaisenaan se on hyödytön mahdollisille väärinkäytösten yrittäjille.
#10 • • jUSSi Guest

Korjaa toki käsitykseni jos olen väärässä, mutta mun uskoakseni toi on vähän samanlainen juttu kun luottokortin numero: Senkin voi vaikka heittää webbiin sivuilleen koska sellaisenaan se on hyödytön mahdollisille väärinkäytösten yrittäjille.

Luottokortin numero kokonaisuudessaan on kyllä helposti väärinkäytettävissä. Varsinkin, jos siihen saa yhdistettyä voimassaoloajan, niin sillä voi tehdä kaikenmaailman tilauksia verkon kautta. Jokainen luottokortin hyväksyvä kauppa kun ei tee/vaadi tarvittavia tarkistuksia, kuten esimerkiksi 3 numeron www-varmennetta mikä löytyy uusimmista korteista.

http://www.luottokunta.fi/visa_internet.html
#11 • • Jone Guest

Luottokortin numero kokonaisuudessaan on kyllä helposti väärinkäytettävissä. Varsinkin, jos siihen saa yhdistettyä voimassaoloajan, niin sillä voi tehdä kaikenmaailman tilauksia verkon kautta. Jokainen luottokortin hyväksyvä kauppa kun ei tee/vaadi tarvittavia tarkistuksia, kuten esimerkiksi 3 numeron www-varmennetta mikä löytyy uusimmista korteista.

http://www.luottokunta.fi/visa_internet.html

Allright. :) Point taken. (Itse en korttia käytä kun en moista omaa)

Mut mites on ton henkilötunnuksen suhteen?
#12 • • jUSSi Guest

Mut mites on ton henkilötunnuksen suhteen?

Äh, ei pelkästään sillä oikein mitään saa aikaan. Pitäisi olla jonkilainen henkkari tai semmoisen väärennös, jotta hoimma toimisi. Silloin voisi avata tilejä, ottaa lainaa jne.

Toisaalta, tiedon kerääminen henkilöstä helpottuu kun sotu on tiedossa ;)
#13 • • Jone Guest

Toisaalta, tiedon kerääminen henkilöstä helpottuu kun sotu on tiedossa ;)

Sehän sen tarkoitus oikeastaan onkin tuolla CV:ssä tietyllä tavalla. ;)

-

Mutjoo, ettei menisi ihan offtopiciksi omassa topicissani niin ilmoitettakoon että olen puskenut tonne Portfolion alle uutta tavaraa muutamina viime päivinä.
#14 • • Tres Guest
Sosiaaliturvatunnuksen perusteella saa kätevästi suljettua
ainakin henkilön pankki- ja luottokortit, matkapuhelinliittymän,
jne. Puhelinasiointi on niin vaivatonta nykyään ;)
#15 • • Jone Guest

Sosiaaliturvatunnuksen perusteella saa kätevästi suljettua
ainakin henkilön pankki- ja luottokortit, matkapuhelinliittymän,
jne. Puhelinasiointi on niin vaivatonta nykyään ;)

No prkl. Kaikenlaista. Kai se sitten pitää poistaa sieltä ennenkuin joku tekee vaivattoman "pikku jekun." :D
#16 • • Mikco Guest
Hyviä kuvia ja erittäin hyvin viimeisteltyä D-Sign juttuja :)

Ei voi muuta sanoa kuin noissa kuvissa silmä lepää.
Jatka samaan malliin...
#17 • • JussiS Guest

Äh, ei pelkästään sillä oikein mitään saa aikaan. Pitäisi olla jonkilainen henkkari tai semmoisen väärennös, jotta hoimma toimisi. Silloin voisi avata tilejä, ottaa lainaa jne.

Tosin joskus inhimillisen virheen tai sokean luottamuksen takia voi käydä niin, ettei henkilöllisyyttä varmenneta mitenkään. Esim itse kävin äsken nostamassa pankista 300e pelkällä kortilla, johon on kirjoitettu tilinumeroni. Kassalla oleva nainen oli ilmeisesti ensimmäistä päivää töissä, eikä häntä auttamassa ollut henkilökään muistanut kysyä henkkareitani.

Eli eihän tolla käytännössä mitään tee, mutta välillä varmistukset kusee.
#18 • • Tapi T Guest

...mutta miksi et? Käsittääkseni se nyt on kuitenkin vain tunnus jonka perusteella yksilö tunnistetaan tässä yhteiskunnassa eikä mikään sen kummempi valtionsalaisuus.

Kyllähän tuolla tunnuksella voi tehdä vaikka mitä. Esim. eräs vanha tuttavani sai yhteen aikaan useita tarkastusmaksuja VR:ltä. Tutkittuaan yhdessä tapauksia VR:n kanssa hän päätyi siihen, että joku sanoi tarkastajille väärän nimen ja sosiaaliturvatunnuksen ja sai näin lähetettyä sakot kaverilleni.

Melkein uskallan väittää, ettei juuri kukaan tuolla sivulla asioiva tee sun sosiaaliturvatunnuksella mitään järkevää, joten miksi pitää sitä silloin esillä?
#19 • • LadyMoon Guest
Hienoa jälkeä. Oikein ammattitaitoista ja hauskoja yksityiskohtia. Näin tulevan kuvataiteilijan silmälepää. Tulevaisuutesi on valoisa ;)
#20 • • Jone Guest

Hienoa jälkeä. Oikein ammattitaitoista ja hauskoja yksityiskohtia. Näin tulevan kuvataiteilijan silmälepää. Tulevaisuutesi on valoisa ;)

Kiitokset. ;)

Portfolioon liittyen muuten päivitysinfoa:
"Photography"- ja "Misc."-osioihin on lisätty uutta tavaraa tänään. Käykäähän toki katsomassa.