Kertokaa vähän tästä vaikka onki vähä offtopici...
117 posts, 6 pages, 20,199 views
Tuli mieleen ku oon ostamassa EA-1:stä ES:sän kaveriks, ni miten toi syncaus menee midin kautta? Riittääkö yks midi johto S:sän OUTista A:n IN paikkaan?
Kertokaa vähän tästä vaikka onki vähä offtopici...
Mutta mua ainakin epäilyttä nimenomaan tuo "valve" tossa, onko sittenkin vaan koristeena niinkuin niissä behringerin kompuroissa.. Ei muuten, mutta turhaa hintaa lisää vaan jos putken ainut funktio on loistaa pimeässä.. :(
Kuuntelitko ne demot? Ainakin tossa ekassa pätkässä se häiskä esittelee niitä tubeja toiminnassa ja vaikka toi ääni onkin mitä on, niin ainakin mun korvaan soundaa enemmän analogiselta säröltä kuin digitaaliselta, kun toi äijä kääntää sitä drivea. En usko, että korg tekisi mitään fake-kamaa
Täytyy alkaa kehittelemään budjettia pikkuhiljaa.
Jos tuo hintateoria pätis, niin vois veikata että Rolandin MC-909 on aivan ÄLYTTÖMÄN hyvä groovemasiina, mutta onko näin?
Video vangitsi kyllä, mutta jotain jäi puuttumaan. Mä en henk.koht usko että nuo putket ovat tuossa kovinkaan kovassa käytössä. Tolla hinnalla ne varmaankin on enemmän "koristeellisena" hehkuna kojeen digipiirien hoitaessa asian...
Heh, no täytyy sit käydä testaamassa ja toteamassa, kuin asia on, kun kone tulee kauppoihin. Toivon kyllä, että Korg sentään käyttäisi ihan oikeasti niitä putkia muutenkin kuin koristeeksi. ;)
Jos tb-303 ulkonäköä/soundeja haet niin katsastappas Rolandin MC-09. Retroulkonäköä houstettynä suht hyvillä soundeilla. Mureita bassoja ja raapivia ja repiviä liidejä irtoaa ja muutenkin oli ihan mukavan tuntuinen masiina... Hintakaan ei ole paha.
Hmm. jaa. Mäkun ajattelin, että se on lelu!? Täytyy käydä tsekkaamassa. Siinä on tosin se samplaus, jota en tartte ollenkaan. Epäilen kyllä ko. laitetta suuresti, mutta täytyy käydä huvikseen testaamassa se.
Yamahan RM1X, maksaa suunnilleen saman kuin MC-303 ja on ainakin miljuuna kertaa parempi. Jyhkeemmät soundit ja niitten muokkausmahdollisuudet. Lisäks se on hyvä sekvensseri ulkopuolisten kamojen ohjailuun.