Oho. Mulle on aina vaan sanottu että ei onnistu...
Mulle on jopa sanottu, etten voi maksettuani paketin avata sitä postivirkailijan nähden, siten että hän voisi toimia todistajana siitä, mitä paketista löytyi. Kuulemma se rikkoo postisalaisuutta.
40 posts, 2 pages, 7,227 views
Oho. Mulle on aina vaan sanottu että ei onnistu...
Mulle on jopa sanottu, etten voi maksettuani paketin avata sitä postivirkailijan nähden, siten että hän voisi toimia todistajana siitä, mitä paketista löytyi. Kuulemma se rikkoo postisalaisuutta.
Toisekseen, olkaa varovaisia jos teette kauppoja kaverin kanssa, jonka mailiosoite [email protected]..
PSS. Kaveri on selvillä ja poliisin haussa, mutta ei siltä mitään rahoja koskaan takaisin saa, linnaan se lähtee kun löydetään.
Poliisi hoitaa asian petoksena, ja kun olet saanut oikeuden päätöksen siitä niin kävelet ulosottovirastoon ja täytät muutaman lapun. Ei se takaa että rahat tulee heti seuraavalla viikolla, mutta kyllä se kaveri joskus tulee vielä rahaa saamaan, josta voidaan periä osa sullekkin.
nimim. Taas ropsahti 7 vuotta vanhasta pahoinpitelystä 200e tilille..
nimim. Taas ropsahti 7 vuotta vanhasta pahoinpitelystä 200e tilille..
Kesällä ostin huuto.netin (yllätys?) kautta geminin cd-soittimet. Sovin myyjän kanssa e-mailitse tapaamisen, ja kävin noutamassa laitteet. Myyjä vaikutti reilulta, ja soittimetkin näyttivät olevan hyvässä kunnossa.
Vaan kuinka ollakaan, kotona huomasin, että toisen dekin lukupää päästää häiriöääntä ulostuloon. Tiedustellessani asiaa jälleen mailitse, ei myyjä vastannut tiedusteluihini enää mitenkään. Mutkikkaaksi asian teki, etten tiennyt myyjän oikeaa nimeä, hän kun käytti hotmailia..
Onneksi myyjä oli kuitenkin ennen kaupantekoja soittanut kerran kännykkääni, ilmeisesti vanhempiensa kotinumerosta. Findin avulla selvisi näppärästi vanhempien nimet ja osoite, ja kun lupasin tehdä kotikäynnin, niin yllättäen kaverin kommunkointihalu palasi, ja saimme pienen väännön jälkeen sovittua asian.
Tarinan opetus? Ottakaa aina selville myyjän oikea nimi ja puhelinnumero, niin kusetuksen mahdollisuus pienenee huomattavasti. Toisekseen, olkaa varovaisia jos teette kauppoja kaverin kanssa, jonka mailiosoite [email protected]..
Äijää on piesty nuorempana sit enemmänkin... Onhan sekin tietty tapa ansaita :)
Markan aikoihin ostelin ja myin huuto.netissä kyllä. Kertaakaan mua ei kyllä huijattu. Postiennakko maksoi silloin 35mk. Ja sekin luki yleensä alalaidassa niissä tarjouksissa, että "ostaja maksaa postikulut". Ja vielä monasti ilmoittivat, että haluavat postiennakolla.
vastaanottajalla ei ainakaan pitäisi mun oikeustajunimukaan olla _minkäänlaista_ velvollisuutta maksaa senttiäkään.
:eek: Onko noin? Sen jälkeen kun paketti on maksettu ja sinun, niin se pakettihan ei enää ole mitenkään Postin vastuulla, vaan sinun. Ja oman oikeustajuni mukaan sinun vastuulla olevan paketin voit aukaista ja kysyä ketä vain todistajaksi. Oli se sitten K-Kaupasta ostettu Saarioisten jauhelihapitsa tai postista noudettu paketti.
en voi maksettuani paketin avata sitä postivirkailijan nähden, siten että hän voisi toimia todistajana siitä, mitä paketista löytyi. Kuulemma se rikkoo postisalaisuutta.
Hohhoi. Siis teit kaupat kasvotusten, etkä tehnyt kauppakirjaa? Haloo?
tietenkin teinit pistää rahan sittenkin viinaan kun sitä rahaa on niukasti.
Ja yleensä mitkä menee viinaan on ne postiennakkorahat
jotka pitää ite maksaa :D
Sitä vaan ihmettelin, että minkälainen vaatetus sulla on jos se on yhdenmukainen 16-v ganstojen kanssa... :p
yritin n. 6kk myydä yhtä takkia.. aina joku teini koitti ostaa sen "tiskinalta" laitamatta huutoa.. lopulta joku 16-vee gansta jätkä sitten oikeesti osti sen