HKL

208 posts, 11 pages, 25,754 views

#41 • • MikkiHiiri Guest

Kato kun mä asun itä helsingissä ja sitten kun mun työpaikka on espoossa niin kuka mua kuskaa?

Poliisi? :D

Nojoo. Tarkotin siis lähinnä vertailla ilmaisia kyytejä :)
Kaverikuskaamiset voi olla ilmasii mut julkises liikentees ilmainen
kyyti on joltain muulta sitten pois.
#42 • • Elwira Guest

"Kaupasta varastaminen on rikos ei pummilla matkustaminen!"

Kyllä tuosta sellaisen kuvan saa.

Mun mielestä taas pummilla matkustaminen on varastamista, varastamisen yksi muoto. Täysin riippumatta siitä, kuka niin tekee tai miksi. Tai millaisen elämänkoulun on käynyt läpi.

Tämä on mielipide, ei syytös. Yhden pienen ihmisen näkemys asiasta, jonka voit täysin vapaasti jättää huomiotta. Teet juuri niin kuin itse parhaaksi näet. Otat koko jutun aivan liian henkilökohtaisesti. :)

Kuule kun mua vaan ärsyttää toi sun saakelin joka asiaan kommentoiminen. Ja täällä ei ole ystävällisiä ihmisiä olemassa tällä kanavalla ja mä en myöskään ole taivuteltavissa. Mahtaa olla siistiä hyökkäillä joukolla yhden ihmisen päälle. Olenko silmätikku? Hahaa!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ÄLKÄÄ KÄYKÖ KIRJOTTELEMAAN HENKILÖKOHTAISUUKSIA JONKUN NIKISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#43 • • Elwira Guest

Poliisi? :D

Nojoo. Tarkotin siis lähinnä vertailla ilmaisia kyytejä :)
Kaverikuskaamiset voi olla ilmasii mut julkises liikentees ilmainen
kyyti on joltain muulta sitten pois.

Keneltä pois? Kuule tommosella käyttäytymisellä henkilökunnalta niin ei tee tipan vertaa mieli maksaa jostain lipuista. Poliisit saa painua suolle mun mielestä kun ne ei osaa hoitaa joitakin asioita edes kunnolla. En ole tälläinen POLIISI ON MUN YSTÄVÄ JA PELASTAA MAAILMAN. :004: Mut kato hei ei se mitään onneksi ne on kuitenkin olemassa muuten tämä ihmiskunta olisi jo tuhoon tuomittu.
#44 • • Edited MikkiHiiri Guest

Keneltä pois? Kuule tommosella käyttäytymisellä henkilökunnalta niin ei tee tipan vertaa mieli maksaa jostain lipuista. Poliisit saa painua suolle mun mielestä kun ne ei osaa hoitaa joitakin asioita edes kunnolla. En ole tälläinen POLIISI ON MUN YSTÄVÄ JA PELASTAA MAAILMAN. :004: Mut kato hei ei se mitään onneksi ne on kuitenkin olemassa muuten tämä ihmiskunta olisi jo tuhoon tuomittu.

Haha! Sul alko nousee jo savu korvist :D

Keneltä pois? Kaikilta niiltä jotka niistä maksaa :)
Tossahan jo mainittiin et se näkyy sit lippujen hinnan korontumisena.

Jostain syystä mul ei oo koskaa ollu ongelmii poliisien kans (paitsi kerran ku liftasin niiden kyydissä kotii:D)..
olenkohan erilainen nuori
#45 • • Elwira Guest

Haha! Sul alko nousee jo savu korvist :D

Keneltä pois? Kaikilta niiltä jotka niistä maksaa :)
Tossahan jo mainittiin et se näkyy sit lippujen hinnan korontumisena.

Jostain syystä mul ei oo koskaa ollu ongelmii poliisien kans (paitsi kerran ku liftasin niiden kyydissä kotii:D)..
olenkohan erilainen nuori

Ei alkanut mutta kyllä kieltämättä tekisi mieli lopettaa sun näsäviisastelu. Ja sä idiootti uskot kaiken mitä HKL sepostaa? OOtko ikinä ajatellut että siellä on muitakin syitä... Rahan ahneus, sähkön nousu yms. Toi ei ole se päällimmäinen syy. Ei mullakaan ole ollut mutta ne hakkasi syyttä mun veljen henki hieveriin 5 vuotta sitten. Veljeni makasi teholla. Ei ollut tehnyt mitään ja oli vain Nahkaliivit päällä... mc:ssä kuin oli... Mutta saipahan muhevat korvaukset kun juttu meni oikeuteen. Poliiseista en pidä olkoon miten ystävällisiä tahansa. Ei ole mun mieltymyksen kohde.
#46 • • MikkiHiiri Guest

Ei alkanut mutta kyllä kieltämättä tekisi mieli lopettaa sun näsäviisastelu. Ja sä idiootti uskot kaiken mitä HKL sepostaa? OOtko ikinä ajatellut että siellä on muitakin syitä... Rahan ahneus, sähkön nousu yms. Toi ei ole se päällimmäinen syy.

Onhan siinä tekijöitä, mut yks varma asia mikä niitä hintoja ei
ainakaan halvenna on pummikyydit. :P
#47 • • Edited khatt Guest

Arvasin et hinaat taas mun perässä ja kommentoit mun tekstejä. Ostanko sulle kaulapannan ja talutushihnan että pysyt perässä? Olen niin kettumaisen vihaset kilin munat prkl. täynnä teitä saatana kaikkia. Mukamas täydellisiä ihmisiä hahaa! Niin varmaan. Oletko niin kiinostunut mun elämästä että tarttee joka perkeleen sanaa vääristellä tai kommentoida? :mad:

here%20are%20the%20people%20who%20care.jpg

Minusta alkaa tuntua, että joku tekee tässä threadissa itsestään idiootin.. tämähän ei tietenkään ole totta, vaan kirjoittajan takaa löytyy varmasti fiksu keskustelija. Forumilla vaan asiat hieman vääristyvät. :rolleyes:

Btw, olipas paska päivä tänään, otin kaupasta röökiaskin, pankkiautomaatti oli kilometrin päässä eikä ollu käteistä ja pankkikortti kotona ja oli hirvee röökinhimo, ni pistin sit taskuun sen (keltä se on pois?!) ni vartija tuli ja alko avautumaan ja uhkas vielä soittaa poliisit... jeesus mitä pällejä tuolla kaupoissa on töissä nykyään! :mad: mihin tämä maailma on mennyt... :014:

edit: parempi kuva
#48 • • Mikko Guest
lisää verta pakkiin! rupee oleen jo missureajarea tasolla tää topikki :p
#49 • • Edited Dj Vision Guest

Btw, olipas paska päivä tänään, otin kaupasta röökiaskin, pankkiautomaatti oli kilometrin päässä eikä ollu käteistä ja pankkikortti kotona ja oli hirvee röökinhimo, ni pistin sit taskuun sen (keltä se on pois?!) ni vartija tuli ja alko avautumaan ja uhkas vielä soittaa poliisit... jeesus mitä pällejä tuolla kaupoissa on töissä nykyään! :mad: mihin tämä maailma on mennyt... :014:

Just, jälleen näitä vertauksia. Sähän voit vääntää mun sanoja ihan miten sä itse omassa pienessä päässäsi haluat.
alusta alkaen olen tiennyt tehneeni väärin. Jos se kioski olisi ollut vaan auki.. Sulla oli kauppa auki.. Huomaatko eron?? Lippunihan olisin maksanut jos se olisi vaan ollut aikaa lähteä sinne kilometrin päässä sijaitsevaan ottoon.

Kannattaisko lukea topicci kokonaan ensin?
#50 • • Ryvon DJ Guest
Jos suhtautuu kaikenlaiseen virkavaltaan, oli se sitten HKL, poliisi tai lappuliisat, sillä asenteella että he ovat vain kiusaamassa ihmisiä, alkaa elämä pian käydä hyvin ahdistavaksi.
Jos poliiseista 2% käyttää liioiteltuja voimatoimia, ei se välttämättä tee lopuista poliiseista natseja. Jos HKL:llä on pari bodaria töissä, ei se sitä merkitse että se on itse Paha Imperiumi. Stadilaiset saavat olla kiitollisia että meillä on näinkin hyvä joukkoliikenne kuin on.
Varmasti Plattaria lukee jokunen ihminen, joilla on sen verran käsitystä Helsingin kunnallistekniikasta ja infrastruktuurista, että osaa kertoa miksi HKL velottaa palveluksistaan sen verran kun velottaa. En usko että HKL tieten tahtoen kusettaa ketään.
#51 • • Dj Vision Guest

lisää verta pakkiin! rupee oleen jo missureajarea tasolla tää topikki :p

Lisää vertauksia.. Onko jollain vielä?
Eikö tod. kenelläkään ole tähän asiaan mitään OMAA mielipidettä sanottava. Jos ei niin sulkekaa modet tämä topikki! En tälläistä ''kehittävää'' keskustelua jaksa!
#52 • • Dj Vision Guest

Jos suhtautuu kaikenlaiseen virkavaltaan, oli se sitten HKL, poliisi tai lappuliisat, sillä asenteella että he ovat vain kiusaamassa ihmisiä, alkaa elämä pian käydä hyvin ahdistavaksi.
Jos poliiseista 2% käyttää liioiteltuja voimatoimia, ei se välttämättä tee lopuista poliiseista natseja. Jos HKL:llä on pari bodaria töissä, ei se sitä merkitse että se on itse Paha Imperiumi. Stadilaiset saavat olla kiitollisia että meillä on näinkin hyvä joukkoliikenne kuin on.
Varmasti Plattaria lukee jokunen ihminen, joilla on sen verran käsitystä Helsingin kunnallistekniikasta ja infrastruktuurista, että osaa kertoa miksi HKL velottaa palveluksistaan sen verran kun velottaa. En usko että HKL tieten tahtoen kusettaa ketään.

Jos 2% käyttää voima keinoja, niin sekin jo on liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#53 • • khatt Guest

Jos ei niin sulkekaa modet tämä topikki! En tälläistä ''kehittävää'' keskustelua jaksa!

Matkustit pummilla, jäit kiinni ja halusit myötätuntoa. Myötätuntoa ei herunut (ihmiset ovat ilmeisesti ilkeitä). Sulkekaamme siis topic? :001:
#54 • • Edited Dj Vision Guest

Matkustit pummilla, jäit kiinni ja halusit myötätuntoa. Myötätuntoa ei herunut (ihmiset ovat ilmeisesti ilkeitä). Sulkekaamme siis topic? :001:

En jäänyt kiinni!!!!!

Kyse oli väkikeinoista!!!

Myötätuntoa täältä?? Just.. Niin, tämähän on se paikka josta sitä haluan.
#55 • • Ryvon DJ Guest

Jos 2% käyttää voima keinoja, niin sekin jo on liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitten pitää tehdä asiasta tutkintapyyntö.
#56 • • Edited Dj Vision Guest

Sitten pitää tehdä asiasta tutkintapyyntö.

mielessä on käynyt..
#57 • • MikkiHiiri Guest
Joo taitaa olla Suomen maassa asiat liian hyvin ku pitää tälläsestäki
asiasta kitissä...
#58 • • Edited Dj Vision Guest
edit. väärä postaus
#59 • • Dj Vision Guest

Joo taitaa olla Suomen maassa asiat liian hyvin ku pitää tälläsestäki
asiasta kitissä...

Kitisen mitä kitisen.. Jos joku heittää sulta jalat alta niin jatkatko päivää ihan muina miehinä, unohdat asian, ja jatkat elämää? Tietenkin jokainen tablatkoon tyylillään. Henk. koht. nyt kuitenkin pisti snadisti vituttamaan!
#60 • • thomas Guest

edit. väärä postaus

vai oliko asia niin arkaluontoista että piti editoida ?