HKL

208 posts, 11 pages, 25,774 views

#61 • • Elwira Guest

vai oliko asia niin arkaluontoista että piti editoida ?

Ei kun minä olin jutun takana väärällä nikillä. Thomas älä olettele asioita. Jos näit tekstin tarkoitin joka lausetta. Olette kaikki idiootteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei nyt ihan kaikki. Ne vaan jotka leikkii hitleriä täällä.
#62 • • MikkiHiiri Guest

Ei kun minä olin jutun takana väärällä nikillä. Thomas älä olettele asioita. Jos näit tekstin tarkoitin joka lausetta. Olette kaikki idiootteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei nyt ihan kaikki. Ne vaan jotka leikkii hitleriä täällä.

Et sitte kuitenkaa enää sitä postausta laittanu uusiks ;)
#63 • • Elwira Guest

Joo taitaa olla Suomen maassa asiat liian hyvin ku pitää tälläsestäki
asiasta kitissä...

Sulla ei taida olla muuta elämää kun platinum... Otitko ton läppänä? tajuatko mitä ajan teidän oletteluissa takaa ja se että sulla on kankkunen ei vois vähempää kiinostaa. Kyllä mä kuule kaikkea kestän mutta raja täytyy johonkin vetää. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä ja jos menee niin takaisin tulee ja lujaa. :D
#64 • • Elwira Guest

Et sitte kuitenkaa enää sitä postausta laittanu uusiks ;)

Kun pääsi jo unohtumaan suurin osa. Viesti oli Khatille what ever sinne jyväskylään että vieläkö vittuilet? Vai löytyikö jo jyväskylästä tekemistä sen verran et voisit olla ärsyttämättä. kerro ite kuule lissää mitä sun pienessä päässäs liikkuu.
#65 • • MikkiHiiri Guest

Sulla ei taida olla muuta elämää kun platinum... Otitko ton läppänä? tajuatko mitä ajan teidän oletteluissa takaa ja se että sulla on kankkunen ei vois vähempää kiinostaa. Kyllä mä kuule kaikkea kestän mutta raja täytyy johonkin vetää. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä ja jos menee niin takaisin tulee ja lujaa. :D

Kukahan tässä menee henkilökohtaisuuksiin?
Ja aika alhaalla on sun rajas ei millään pahalla.
#66 • • Juba Guest

Olette kaikki idiootteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei nyt ihan kaikki. Ne vaan jotka leikkii hitleriä täällä.

Ja Godwinin laki toteutui jälleen. Voidaan siis todeta tämän threadin eläneen aikansa :)

Lisätietoa Godwinin laista:
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#godwin
#67 • • Ryvon DJ Guest

Olette kaikki idiootteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jollakin taitaa olla Känkkä-ränkkä päivä :D
#68 • • Dj Vision Guest

Kukahan tässä menee henkilökohtaisuuksiin?
Ja aika alhaalla on sun rajas ei millään pahalla.

Ja taas sä menit henkilökohtaisuuksiin itsekkin!

Noniin, ja sitten jos joku lakia oppinut voisi mulle kertoa mitä tehdä. Kysymykseeni ei ole vieläkään kukaan vastannut.
Kannattaako viedä juttua eteenpäin, vai ei?
#69 • • Dj Vision Guest

Tuskin känkkäränkkä päivä liittyy tähän mitenkään. Helppoa taas olettaa!
#70 • • MikkiHiiri Guest

Ja taas sä menit henkilökohtaisuuksiin itsekkin!

Niin meninkin ;)

Mut joo, meikä lopettaa tän paskanjauhamisen tähän :D
#71 • • Elwira Guest

Niin meninkin ;)

Mut joo, meikä lopettaa tän paskanjauhamisen tähän :D

Mäkin tykkään susta :D Ollaanko sujut? vai kiusaatko lisää? Muuten tämä kissa tulee koneen piuhoja pitkin ja hyökää pitkin kynsin. Mulla pitkät kynnet? Nääh...
#72 • • Elwira Guest

No oikei olen joo toki vihaisella päällä... mutta ei ole kivaa tommonen kiusaaminen. senkin! :D Rotta? vai Nallekarhu?
#73 • • MikkiHiiri Guest

Mäkin tykkään susta :D Ollaanko sujut? vai kiusaatko lisää? Muuten tämä kissa tulee koneen piuhoja pitkin ja hyökää pitkin kynsin. Mulla pitkät kynnet? Nääh...

Jees. Ei mun juttui kannata ottaa aina ihan tosissaan ;)
huumorikannalla yleensä kaikkii foorumei selailen, joten piis :)
#74 • • Ryvon DJ Guest

No oikei olen joo toki vihaisella päällä... mutta ei ole kivaa tommonen kiusaaminen. senkin! :D Rotta? vai Nallekarhu?

Joo, sori. On niin mukava aina härnätä nuoria tulisia ihmisiä, kun on itse jo vanha mies. Olinha määkin joskus kiivasluonteinen, nyt olen hidas ja naurava nallekarhu :cool:
#75 • • Edited alke Guest
jannaa.jpg

:D
#76 • • Elwira Guest
Jep! Mä toivotan kaikille iloista loppu sunnuntai päivän viettoa. ja emmeköhän me visionin kanssa katso että jos asialle tehdään jotain. Ei se ole oikein et kampitellaan tolla tavalla kun kuskin pitäisi pysyä ohjaamossa ja tarkastajat hoitavat homman. Mutta katotaan mitä tästä kehittyy. Dämit olis pitäny vetää oikeuteen se munkin juttu kun se lippu otettiin multa todella töykeällä tavalla ja en mä ollu kerenny vaihtaa uuteen lippuun ku edellisenä päivänä lippu oli pesukoneessa. Sitten mä maksoin noin 8 lippua ennekuin sain sen matkakortin joka ei ollut edes voimassa enään. käsitttelyssä kun meni aikaa ja ne sitten antoi 2 kpl lippuja takaisin kun mulla oli 8kpl matkoja takanapäin. hitsi yleensä mä säilytän kaikki kuitit ja olin ton matkakortin kuitin heittänyt menemään. olisin sanonut että viedään vaan asia poliisin tutkittavaksi. :D
#77 • • Laite Guest

Laite sanon vaan että sinä ja sun nikkisi voi painua todella syvälle in your ass. Tommonen vittuilu on jo aika syvältä. Taitaakohan Laite itse olla niin vitun ylimielinen? Olen saanut tarpeekseni sun "Mustasta huumorista" Joka on vielä aivan vittuilua eikä huumoria! Kaupasta varastaminen on rikos ei pummilla matkustaminen!

:rolleyes:

Kiitoksia elwira jälleen kerran, hyvältä näyttää tää toiminta täällä plattarilla. Jos olisin muistanut että DJ Vision on sun äijäsi en olisi sanonut yhtään mitään. Tottakai olen VITUN YLIMIELINEN (lisää tähän perään vielä "yliylpeä paska", tuolla nimimerkillä mut myöskin tunnetaan kuulemma), jos kuittaan hieman täysin turhasta poraamisesta.

Ihmettelen vaan minkä vitun takia _sinä_ alat taas kaivamaan sotakirvestä esiin. Ei varmaankaan pitäisi kirjoittaa platinumille yhtään mitään kun jollain ihmisillä ei löydy huumorintajua tai muutakaan ymmärrystä yhtään.

jaajoo, ja jos sun Elwira pitää alkaa jauhamaan tätä paskaa, niin soita mulle tai pistä privaviestiä/mailia. Ei meinaan kiinnosta vittuakaan jatkaa tätä paskaa plattarissa (lue: viimeinen postaus tähän topikkiin).

040-5623 523
[email protected]

terveisin: VITUN YLIMIELINEN LAITE
#78 • • Mikko Guest

Kannattaako viedä juttua eteenpäin, vai ei?

tottakai kannattaa. sähän matkustit pummilla, lähdit karkuun, pistit vastaan ja ties mitä.
#79 • • MikkiHiiri Guest
Muista sit myös replytä tänne mitä ne siellä päässä sano :D
Ante

#80 • • Ante
Helsingin kaupungin liikennelaitos - Vuosikertomus 2001 - Tilinpäätös:

"Liikevaihto muodostui 510,6 milj. markan lipputuloista, kaupungin maksamasta 573,3 milj. markan tariffituesta, HKL-Bussiliikenteen YTV:ltä saamista 63,9 milj. markan liikennöintikorvauksista sekä muista tuloista, joita oli 4,1 milj. markkaa."

lähde webissä

Minusta on erinomainen juttu, että a) meillä on joukkoliikennettä ja että b) Helsingin kaupunki tukee sitä melkoisella prosenttiosuudella.

Sinuna Vision tekisin ihan valituksen metrokuskin käytöksestä. On eri asia tarkastaa liput, ja vaatia liputtomia maksamaan tarkastusmaksu, kuin hylätä kuljettamansa ajoneuvo ja käydä käsiksi liputtomaksi epäiltyyn matkustajaan.