Laite sanon vaan että sinä ja sun nikkisi voi painua todella syvälle in your ass. Tommonen vittuilu on jo aika syvältä. Taitaakohan Laite itse olla niin vitun ylimielinen? Olen saanut tarpeekseni sun "Mustasta huumorista" Joka on vielä aivan vittuilua eikä huumoria! Kaupasta varastaminen on rikos ei pummilla matkustaminen!
:rolleyes:
Kiitoksia elwira jälleen kerran, hyvältä näyttää tää toiminta täällä plattarilla. Jos olisin muistanut että DJ Vision on sun äijäsi en olisi sanonut yhtään mitään. Tottakai olen VITUN YLIMIELINEN (lisää tähän perään vielä "yliylpeä paska", tuolla nimimerkillä mut myöskin tunnetaan kuulemma), jos kuittaan hieman täysin turhasta poraamisesta.
Ihmettelen vaan minkä vitun takia _sinä_ alat taas kaivamaan sotakirvestä esiin. Ei varmaankaan pitäisi kirjoittaa platinumille yhtään mitään kun jollain ihmisillä ei löydy huumorintajua tai muutakaan ymmärrystä yhtään.
jaajoo, ja jos sun Elwira pitää alkaa jauhamaan tätä paskaa, niin soita mulle tai pistä privaviestiä/mailia. Ei meinaan kiinnosta vittuakaan jatkaa tätä paskaa plattarissa (lue: viimeinen postaus tähän topikkiin).
040-5623 523
[email protected]
terveisin: VITUN YLIMIELINEN LAITE