Mitä tapahtui Milleniumille/Feenixille?

15 posts, 1 page, 2,121 views

Avatar
#1 • • MindVorteX Guest
Kertokaa nyt joku!!

Mä pissin pöksyyni kohta ku oon kuullu huhuja, että Turussa ei

enää saa järjestää. Ja MLNM sivui ei oo päivitetty aikoihin... En

ollu viimisis, en tiä mistään mitään. AUTTAKAA nyt hyvän tähen!!

Mr. E [in distress]:007:
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Epävirallisen tahon (minun) antamaa tietoa:

- MLNM jatkaa toimintaansa.
- Feenixissä ei saa enää bileitä järjestää.
Avatar
#3 • • Pete Input Guest


Epävirallisen tahon (minun) antamaa tietoa:

- Feenixissä ei saa enää bileitä järjestää.



Eikä vissiin Kårenillakaan... Ainakaan isossa mittakaavassa.
Avatar
#4 • • Tapi T Guest


- Feenixissä ei saa enää bileitä järjestää.



Eikä vissiin Kårenillakaan...


Miksi ihmeessä? :confused:
Avatar
#5 • • JussiS Guest


Miksi ihmeessä? :confused:



Jaa-a, paha sanoa. Kårenilla mitäilmeisimmin pääsalia vuokrataan ainakin jossain määrin, mutta muita saleja ei. Feenix taas on ilmoittanut pitäytyvänsä erossa teknobileistä. Syitä voi vain arvailla, viimeisen vuoden aikana ainoat Feenixille tuottaneet bileet on olleet MLNM:n...
Avatar
#6 • • anton Guest
Jos nyt jonkun Turku-ryhmittymän perään pitäisi haikailla, niin se olisi Hyperdelic Housers.
Avatar
#7 • • dab Guest
Noh, kyllähän sitä tarjontaa riittää vieläkin, jopa paremmin kuin ennen. Turussa on nykyään monipuolisempi tarjonta pienempiä bileitä joissa on kodikkaampi tunnelma.

Henk. koht. itken kyllä päiväkodin perään. Se oli kiva paikka. <3
Avatar
#8 • • Kalle Karvanen Guest


...Hyperdelic Housers.



Word!
Avatar
#9 • • mrt Guest


...Hyperdelic Housers...



Word x 2
Avatar
#10 • • Tommi Guest


Kertokaa nyt joku!!

Mä pissin pöksyyni kohta ku oon kuullu huhuja, että Turussa ei

enää saa järjestää. Ja MLNM sivui ei oo päivitetty aikoihin... En

ollu viimisis, en tiä mistään mitään. AUTTAKAA nyt hyvän tähen!!

Mr. E [in distress]:007:




Löytyipäs topic ;)

Millennium jatkaa toimintaansa kyllä. Turussa myös. Tällä hetkellä Millenniumin hermokeskus sijaitsee Lontoossa ja suuren osan ajasta vie tapahtumien järjestäminen ulkomailla. Millennium Music Management -rosterin pyöräyttäminen käyntiin vie myös aikansa tästä keväästä.

Feenixissä ei tulla enää näkemään konemusiikkitapahtumia. Hotellilla & yökerholla on uusi omistaja. Vuoden puolessa välissä koko kortteli menee ilmeisesti remonttiin ja oletettavasti clubi poistuu kokonaan käytöstä ja tilalle tehdään esim. hotellihuoneita. Jonkinlaisia kissanristiäisiä ilmeisesti Feenixissä yhä järjestetään, muttei äänekästä toimintaa.

Kårenin pääsali on yhä käytettävissä tapahtumiin. Asia erikseen haluaako joku järjestää tapahtumiaan pelkästään siinä tilassa. Muuten vuodenvaihteessa Kårenilla voimaan astunut uusi vuokrasopimus kieltää muiden tilojen käytön.

Sellasta.

Plip.
Avatar
#11 • • Al Tapone Guest
Tähän yhteyteen voisinki kysyä, et onx ens kesänä tulossa mitään baboonin tyylistä meininkiä? :)
Avatar
#12 • • Tommi Guest


Tähän yhteyteen voisinki kysyä, et onx ens kesänä tulossa mitään baboonin tyylistä meininkiä? :)



Parikin paikkaa on jo olemassa :), mutta että mitenkö sitten asiaa duunailtaisiin täältä Lontoosta käsin joka viikko .. hmm !!
Avatar
#13 • • holle Guest




Parikin paikkaa on jo olemassa :), mutta että mitenkö sitten asiaa duunailtaisiin täältä Lontoosta käsin joka viikko .. hmm !!

Kyllähän sä voit joka viikko tulla sieltä yksityiskoneella...mhihi.gif
Avatar
#14 • • JanJan Guest
Eli olin yhteydessä kårenin uuteen "omistajaan", suora vastaus oli ettei edes isoa salia anneta mihinkään konemusiikki-tapahtumaan...:( että se siittä paikasta...!!! PRKL!!!!
Avatar
#15 • • Samuel Guest


... Hyperdelic Housers.


WORD x 300