Ei mitään järkeä, ajosta tulee nykivää, eikä myöskään taloudellista..
Kämppis ajaa ku suumahheri. Itse rauhallisesti, mutta ripeästi. Kaupunkiajossa minun tyyli on huomattavasti nopeampaa ruuhka-aikaan, kuin hänen. Eli itse hidastan juuri sen verran, että ei tarvitse pysähtyä valoihin niin usein, mutta kumminkin sen verran vähän, että ei kerkee kymmenen autoa siihen eteen. Ja minun tyylini on huomattavasti mukavampaa kyydissä olijalle. Hänen tapansa on sitä nykivää.
Henk.koht. Inhottaa ajajat jotka ajaa 70km/h ylämäkeen 80km/h tasasella ja 90km/h alamäessä.
Vaan kun mennään taajaman ulkopuolelle, niin siinä olen 147% samaa mieltä. Rekkakuskit voi tuollaista tapaa käyttää ja henkilöautokuskit myös, kunhan ajavat sellaiseen aikaan sellaisella tiellä, että ei ole ketään ihan oikeasti ajavaa siinä takana. Ohittelusta en tykkää yhtään ja siksi itseäni v*tuttaa, kun tuollaiset torvelot tulevat pakottamaan minut vastaantulijoiden kaistalle. Jos ei osaa ajaa sulavasti, sekä tasaista nopeutta voi kyllä mennä ajokouluun kyselemään tunteja.
Lisäksi mainitsemani menetelmä on usean rekkakuskin käytössä.
Sullakin on rajotin käytössä autossasi? Ja useampi tonni rautaa alla?
Pienillä kierroksilla ajaminen ei ole aina taloudellisinta.
Kumpi vahingoittaa moottoria enemmän - ali- vai ylikierrokset?
(kuplalla n. 2500 :) )
Ah, Micrakuskit tietää, että sillä hiukkaskiihdyttimellä ajo on pelkkää kiihdytystä. Tasaisella moottoritielläkin.
Poliisit olivat paikalla ja poliisit osoittivat rekkakuskia sormellaan. Se sai suullisen varoituksen.
En ollut paikalla, joten en pysty kovinkaan voimakkaasti kritisoimaan poliisin toimintaa tässä tapauksessa. Rekkakuskillahan vakuutukset korvaa sinun autosi, että rekkakuskille jää siksi omavastuu osakseen. Tai no jos ei ole yksityisyrittäjä, niin voipi olla, että firma maksaa senkin. Tuo kuvauksesi kuulosti sen verran holtittomalta toiminnalta tämän rekkakuskin puolelta, että katsoisin poliisin olleen hieman liian helläkätinen. Henkilövahingoista en tiedä, mutta ilmeisesti pääsitte vain parilla mustelmalla. Poliisi tuskin läpsäyttäisi kämmenselälle, mikäli vieressä olevassa autossa näyttää siltä, kuin SPR:n Veripalveluiden auto olisi ajanut kolarin.
Otitte kai poliisien nimet ylös? Jos nimittäin haluatte tuosta kärsimästänne kivusta ja särystä keskustella rekkakuskin kanssa?
Vi..uako mun syyksi alaat sysää noin idiootti varmaa juttua?
Quotesi oli minun tekstistä? Viittaatko minuun tällä? Minähän
puolustin sinun kantaasi. Eli perustelin kahdellakin esimerkillä, miten
vika oli yksinomaan rekkakuskin.
"Well... You're damned if you do, and you're damned if you don't." - Bart Simpson
edit: Trpyo