Maalisvaalit

469 posts, 24 pages, 94,236 views

Avatar
#461 • • Juho Kahilainen Guest
Nykänenhän on ollut eduskuntavaaliehdokkaana. Muistaakseni kahdeksan vuotta sitten mies oli SMP:n ehdokkaana... Ehdokkuuttaan ennen Nykänen oli samanlainen ääniharava kuin Aku Ankka, mutta ehdokkuuden jälkeen ei ole tainnut protestiääniä niinkään putoilla. ;)
Avatar
#462 • • ---[-]--- Guest



Niinpä, kyllä mäkin odotan innolla, jääkö uho pelkäksi sanahelinäksi vai saako Halme jotain aikaankin - närkästyksen lisäksi siis. Toisaalta tietysti Halme ajaa suunnilleen kaikkea, mitä minä vastustan, joten parempi ehkä olisi, että teot jäisivät sinne uhon asteelle...



No en mäkään nyt hirveesti mitään toivo, et se sais aikaan. Mun olo vaan muuttus tukalammaksi. Tosin must tuntuu, et Halmeella ei oo kovin paljon luurankoja kaapissa, mikä on hyvä. Kaikki on jo yleisessä tiedossa.
Avatar
#463 • • Mrrshan Guest
Uusi hallitus: kepu, demarit ja RKP. Harmittaa että sekä vihreät että vasemmistoliitto jäivät ulkopuolelle. RKP tietty pääsi mukaan ikuisena hallituksen apupuolueena vaalitappiosta huolimatta.
Avatar
#464 • • ---[-]--- Guest


Uusi hallitus: kepu, demarit ja RKP. Harmittaa että sekä vihreät että vasemmistoliitto jäivät ulkopuolelle. RKP tietty pääsi mukaan ikuisena hallituksen apupuolueena vaalitappiosta huolimatta.



Oks tä nyt varma? En oo käyny uutisissa viel....hyvä puoli se, että vihreät ja vasemmisto on samalla puolella....huonoa se et ne on ulkopuolella...
Avatar
#465 • • zanta Guest
Demarit olivat saaneet Eduskunnan puhemiehen, ulkoministerin ja valtiovarainministerin salkut...

Liekö Tuomioja edelleen ulkoministeri

Jätemäki näköjään pääministerinä...

Muista paikoista ei ollut tehty päätöksiä vielä.
Avatar
#466 • • Mrrshan Guest




Oks tä nyt varma?



Tai siis, mainitut 3 puoluetta ovat ne jotka jatkavat hallitusneuvotteluja. Se on varsin todennäköinen uusi hallitus.
Avatar
#467 • • ---[-]--- Guest




Tai siis, mainitut 3 puoluetta ovat ne jotka jatkavat hallitusneuvotteluja. Se on varsin todennäköinen uusi hallitus.



Ookoo. RKP tuo sovinnaisuutta pääpuolueille ja konservatismia. Ei mikään ihannehallitus. Tosin mä oon ihan tyytyväinen, että vihreät jäi oppositioon. Nyt ne joutuu tekee enemmän mua kiinnostavaa politiikkaa. Toiv. vaan ympäristöasiat ei hallituksessa kokonaan jää.
Avatar
#468 • • phanatic Guest
Jotain spekulaatiota on ollut ainakin siitä, että Keskustan päästessä hallitukseen Vuotos-asia otetaan uudelleen käsittelyyn. Eli tod näk käsitellään uudelleen niin monta kertaa että tulee "oikea" päätös.
Avatar
#469 • • zanta Guest


Jotain spekulaatiota on ollut ainakin siitä, että Keskustan päästessä hallitukseen Vuotos-asia otetaan uudelleen käsittelyyn. Eli tod näk käsitellään uudelleen niin monta kertaa että tulee "oikea" päätös.



Tuohan kuulostaa ihan hyvältä.
Jotain hyvää Keskustassakin näköjään.