Ootteko te muut testanneet Ylen vaalikonetta? Mitä saitte tuloksiksi?
Viisi ehdokasta, jotka ovat vastauksissaan eniten samaa mieltä kanssasi: (Varsinais-Suomen vaalipiiri)
1. Tomi Nieminen VAS, ehdokasnro: 113 85%
2. Marko Korvela SKP, ehdokasnro: 98 82%
3. Jan-Erik Enestam RKP, ehdokasnro: 80 82%
4. Esko Kiviranta KESK, ehdokasnro: 137 79%
5. Linda Lindholm RKP, ehdokasnro: 87 79%
Viisi ehdokasta, jotka ovat vastauksissaan eniten eri mieltä kanssasi: (Varsinais-Suomen vaalipiiri)
1. Axel Johan Hagelstam RKP, ehdokasnro: 83 48%
2. Jarl Ahlbeck RKP, ehdokasnro: 77 57%
3. Juha Ranne KOK, ehdokasnro: 14 60%
4. Matti Schrey KOK, ehdokasnro: 15 61%
5. Pertti Hemmilä KOK, ehdokasnro: 5 61%
..mitä keskusta ja rkp tekee mun top 5-listalla?..no, mtv3:n vastaavassa top 5 samaa mieltä-listassa 3 ensimmäistä oli skp:stä ja 2 muuta vasemmistoliitosta. Turha noihin testeihin on luottaa, jos vaan jaksais lähteä kentälle seuraamaan puoluieita toiminnassa. SKP:n "punainen lauantai" -tapahtumaa piti mennä mielenkiinnosta seuraamaan, mutta kuka hullu herää lauantaina 10:ltä?!?
..harmi etten voi äänestää helsingin vaalipiiristä, haluiaisin antaa ääneni Vasemmistoliiton Paavo Arhinmäelle. Nuorelle haluaisin ääneni antaa, mutta vasureitten varsinnais-suomen nuoret ehdokkaat eivät oikein sytytä.
..olin myös porvaritestissä öky :D
..missä ton liberaalitestin voi tehdä? ja mistä helvetistä noi kommunismia halventavat kuvat on peräsin?
Your political compass
Economic Left/Right: -6.38
Authoritarian/Libertarian: -5.33
..mun englannin kielen taito ei kyllä riittäny suureen osaan kysymyksiin, joten meni vähän lottoamiseksi. ..en siis tiedä kuinka todenmukainen testi on :(