Se sai ajattelemaan, että minä itseasiassa haluaisin useita kappaleita itseäni, ts. klooneja itsestäni.
Lämpeneekö ketään muu tälle ajatukselle?
Olisi erittäin siistiä, jos olisi vaikka kolme muuta identtistä meikäläistä, kaikki ajattelisivat alkuvaiheessa (heti kloonauksen jälkeen) suht koht 100%:sti samalla tavalla kuin minä, mutta ajan kuluessa ja erilaisten myöhempien historioiden ansioista variaatioita varmasti tulisi.
3 tällaista "veljeä" olisi erittäin kätevä olla:
-kuulisi kaikilta erilaisia ja taatusti mielenkiintoisia juoruja ja tietoja, koska heillä on samat intressit kuin minullakin, olisi ikäänkuin 3 maailman luotettavinta agenttia koko ajan käytettävissä.
-voisi olla tarvittaessa useammassa paikassa samaan aikaan, joku voisi paikata minua jossain tylsässä tai tarpeettomassa tilaisuudessa, niinkuin minä puolestani myös muita.
-levyjä löytyisi enemmän kun kloonit minun lisäkseni etsisivät samanlaista musaa (heillä olisi tottakai accurately the same taste in music as I have). Miinuspuoli taitaisi piru vie olla se, että kaikki etsisivät samoista mestoista niitä levyjä kun minä, koska heillä on tieto mistä pitää etsiä :D Näin menisi helvetisti helmiä veljille. Eikä kukaan suostuisi myymään omiaan pois. Hmm... se olisi ainoa todella vakava ongelma klooneissa.
-oppisi varmaan paljon itsestään kun katselisi klooneja, näkisi omat ominaispiirteet helpommin.
-yhteisvoimin saisi kaikenlaista aikaan mitä yksin olisi vaikea tai mahdoton toteuttaa.
-seksikone-legendan muodostaminen olisi suht koht helppoa: jos neljän äijän (minä & veljet) onnistuisi vaikka vuoronperään duunata jotain muijaa, niin ettei tämä huomaisi "vaihtoja", eikä siis huomaisi minussa mitään kyltymisen merkkejä, alkaisi hän ehkä levittää tarinaa tyypistä "joka ei saa koskaan tarpeekseen", hah hah!
Hyviä puolia olisi varmasti vielä paljon lisää.