Haluaisitko kloonata itsesi?

42 posts, 3 pages, 6,786 views

#1 • • Ryvon DJ Guest
Taedium pohti eräässä toisessa topikissa menettävänsä hermonsa jos hänenlaisiaan ihmisiä olisi useampia.
Se sai ajattelemaan, että minä itseasiassa haluaisin useita kappaleita itseäni, ts. klooneja itsestäni.

Lämpeneekö ketään muu tälle ajatukselle?

Olisi erittäin siistiä, jos olisi vaikka kolme muuta identtistä meikäläistä, kaikki ajattelisivat alkuvaiheessa (heti kloonauksen jälkeen) suht koht 100%:sti samalla tavalla kuin minä, mutta ajan kuluessa ja erilaisten myöhempien historioiden ansioista variaatioita varmasti tulisi.
3 tällaista "veljeä" olisi erittäin kätevä olla:

-kuulisi kaikilta erilaisia ja taatusti mielenkiintoisia juoruja ja tietoja, koska heillä on samat intressit kuin minullakin, olisi ikäänkuin 3 maailman luotettavinta agenttia koko ajan käytettävissä.

-voisi olla tarvittaessa useammassa paikassa samaan aikaan, joku voisi paikata minua jossain tylsässä tai tarpeettomassa tilaisuudessa, niinkuin minä puolestani myös muita.

-levyjä löytyisi enemmän kun kloonit minun lisäkseni etsisivät samanlaista musaa (heillä olisi tottakai accurately the same taste in music as I have). Miinuspuoli taitaisi piru vie olla se, että kaikki etsisivät samoista mestoista niitä levyjä kun minä, koska heillä on tieto mistä pitää etsiä :D Näin menisi helvetisti helmiä veljille. Eikä kukaan suostuisi myymään omiaan pois. Hmm... se olisi ainoa todella vakava ongelma klooneissa.

-oppisi varmaan paljon itsestään kun katselisi klooneja, näkisi omat ominaispiirteet helpommin.

-yhteisvoimin saisi kaikenlaista aikaan mitä yksin olisi vaikea tai mahdoton toteuttaa.

-seksikone-legendan muodostaminen olisi suht koht helppoa: jos neljän äijän (minä & veljet) onnistuisi vaikka vuoronperään duunata jotain muijaa, niin ettei tämä huomaisi "vaihtoja", eikä siis huomaisi minussa mitään kyltymisen merkkejä, alkaisi hän ehkä levittää tarinaa tyypistä "joka ei saa koskaan tarpeekseen", hah hah!

Hyviä puolia olisi varmasti vielä paljon lisää.
#2 • • Elwira Guest
Nääh! Mää en haluaisi ikinä kloonata itseäni. Ei ei ja ei vielä kerran noup. :D Oma tyyli oma itteni en haluaisi kaltaisiani. Olenhan sen verran sekopää et mua 2 kpl lisää niin johan kaikilla menisi hermot :D Outolintuja tusina lisää. sit jos olisin täydellisyyden perikuva niin voisin miettiä juttua ... Hehee! No ei. :D
#3 • • yana Guest

-seksikone-legendan muodostaminen olisi suht koht helppoa: jos neljän äijän (minä & veljet) onnistuisi vaikka vuoronperään duunata jotain muijaa, niin ettei tämä huomaisi "vaihtoja", eikä siis huomaisi minussa mitään kyltymisen merkkejä, alkaisi hän ehkä levittää tarinaa tyypistä "joka ei saa koskaan tarpeekseen", hah hah!

vuoronperään? mä ainakin kannattaisin kaikki kerralla vaihtoehtoa
#4 • • Ryvon DJ Guest
Uh oh, mä EN haluaisi kattella omia naamojani (?) kesken aktin... Siinä olisi naurussa pitelemistä ja toisaalta saattaisi mennä halut melko nopeasti.
#5 • • J Raninen Guest
En tod.
#6 • • Ana-- Guest
mut kelaa.. soittais backtobackia ittensä kanssa.

Pistäis kloonit töihin ja menis itte huvittelemaan.

Armeijaa vuoroviikoin.

Mun mielestä ainakin maailma ois parempi jos täällä ois enemmän
tasan samanlaisia ihmisiä kuin minä =DDD EIKÖMUKA?
#7 • • Edited Ryvon DJ Guest
Oon miettiny tota kloonien töihin pistämistä, mutta siinä on se ongelma ainakin mun kohdalla, että kloonit ajattelisivat työnteosta täysin samalla tavalla kuin minä, eli eivät kovin positiivisesti:)
Niinpä en voisi pakottaa ketään duuniin, koska se on sama jos yrittäisin väkisin pakottaa itseäni, ja sehän ei onnistu!

Oishan se aika hurja kaveri joka kloonais ittensä ja laittas sitten kloonit orjatyöhön, samalla kun huvittelis itse!!! Toisaalta itse kärsisi, mutta varsinainen ITSE viettäisi leppoisaa elämää...
Siinä sanonta "tehdä itselleen vääryyttä" saisi kokonaan uuden tason :D

Mutta kaksi tai kolme samaa äijää levylautasten kimpussa saattaisi tosiaan olla jotain, tai sitten ei, tietäen meikäläisen olemattoman soittoskillin ;)
#8 • • -=aave=- Guest

mut kelaa.. soittais backtobackia ittensä kanssa.

Armeijaa vuoroviikoin.

Jee kannatetaan, kloonit vaan tekemään paskahommat, niin itte sais rulettaa huolella.
#9 • • jUSSi Guest

Jee kannatetaan, kloonit vaan tekemään paskahommat, niin itte sais rulettaa huolella.

mitä turhia, ostakaa muutama orja!
#10 • • Edited kuilu Guest
En. Btw, miks niil klooneil ei olis oikeuksia? Ne ei väsy, rakastu, itke tai oo vittuuntuneita?

TJEU Bladerunner.

- virsihymiökaunis -
#11 • • Taedium Guest
Ah, mutta entä jos kloonaamme monta Arnold Schwarzenneggeriä? Ja kutsumme heitä kaikkia nimellä Adam?

Mielenkiintoisia juttuja. Jos tämä klooni saadaan rekisteröityä, hän saa oman sosiaaliturvatunnuksen, eikä näin ollen ole muuta kuin identtinen kaksonen. (Tai no ei kaksonen, kun ei ole syntynyt samaan aikaan... no toisaalta tunnen yhden tyypin, jonka toinen poika on 8 ja toinen 5. Molemmat samasta isänsä lastista. Nykytekniikka on ihmeellistä.) Eli siinä tapauksessa olisi ihan eri laillinen henkilö. Jos taas saisi jonkin kokeen avulla salassa kloonattua itsensä ja vielä nopeutettua kasvua siten, että muutamassa kuukaudessa saisi parikymppisen Taedium-kloonin. Niin silloinhan voisi pitää melko hauskaa, kun molemmat ovat samoja henkilöitä. Paitsi kloonillani ei olisi arpia, eikä tatuointeja, eikä lävistyksiä.

Mitä itse tekisin? Todennäköisesti harrastaisin masturbointia... Paljon...

Entä jos kloonini murtautuu kämppääni ja vie kaiken? Onko se rikos? Saako itseltään varastaa? Entä jos murhaan kloonini? Eihän itsemurha ole rikos.

"Herra poliisisetä. Jouduin eilen raiskatuksi. Otin itseni väkisin samalla itseäni pahoinpidellen. Vastustelin aluksi, mutta olin vahvempi, enkä mahtanut itselleni mitään. Uhkasin itseäni veitsellä, joten jouduin luovuttamaan ja antautumaan raiskaukselle. Kaikki alkoi viattomasta flirtistä."

Hahaa! Paradoksi - Skoda-Rap. Jos kaikki maailman ihmiset olisivat kuin Analogia, niin maailma olisi parempi paikka elää. Maailmassa olisi rauha, eikä rikoksia olisi. Maapallomme olisi tarun Utopia. Jos kaikki maailman ihmiset olisivat, kuin minä, olisi maailma - samoin - Utopia. Paratiisi. Miten vain. Ongelmammehan johtuvat pääosin siitä, että kaikki olemme erilaisia. Eri uskonnot, tavat, kulttuurit, kasvonpiirteet, ihonväri, yms. yms. ovat juuri niitä, mitkä sitä kränää aiheuttaa.
#12 • • Tapi T Guest

mitä turhia, ostakaa muutama orja!

Tämä ohje siis heille, jotka eivät ole väleissä vanhempiensa kanssa! :D
#13 • • vaavu Guest
Itse asiassa monta kertaa ollaan villen kanssa mietitty kuinka ihanaa olisi jos ville pystyisi jotenkin monistamaan itsensä seksitouhuihin, jolloin saisin yhden villen sijasta monta villeä yhtä aikaa. (:

No mutta totta puhuen, eihän klooni todellakaan ole mikään klooni sanan siinä merkityksessä, vaan vain perimältään täsmälleen identtinen yksilö, joka ainakin nykytekniikalla olisi aina väistämättä kantayksilöänsä nuorempi. Ei kantayksilöllä ja kloonilla ole mitään muuta salaperäistä sidettä kuin tiettyjä yhteisiä taipumuksia, turha siis puhua mistään toisestä minästä. Enemmänkin pitäisi pitää vertauskuvana vanhempaa ja lasta, jossa lapsi olisi perinyt vain toisen vanhempansa ominaisuudet.

Paljon helpommalla pääsee kun hankkii mieluisan kumppanin ja tekee lapsia. Siinä sitä luonnollista kloonausta on ihan tarpeeksi.
#14 • • funkyboy Guest
Haluaisinko kloonata itseni? Kyllä ja ei:D
#15 • • Taedium Guest

No mutta totta puhuen, eihän klooni todellakaan ole mikään klooni sanan siinä merkityksessä, vaan vain perimältään täsmälleen identtinen yksilö, joka ainakin nykytekniikalla olisi aina väistämättä kantayksilöänsä nuorempi.

Jep. Siis vaikka lakimme ei oikein ymmärräkkään kloonausta, uskoisin, että klooni saisi oman sotun yms. ja sitä kautta olisi oma yksilö. Eli siis veli tahi kaksonen.

Oma ajatteluni tuossa pääsi valloilleen, jos saisi kloonattua nykyisessä koossani olevan identtisen, siis suoran kloonin, niin, että myös aivojen tiedot kopioituisivat. Se vasta olisi eri nastaa.
#16 • • Edited yana Guest

Oishan se aika hurja kaveri joka kloonais ittensä ja laittas sitten kloonit orjatyöhön, samalla kun huvittelis itse!!! Toisaalta itse kärsisi, mutta varsinainen ITSE viettäisi leppoisaa elämää...
Siinä sanonta "tehdä itselleen vääryyttä" saisi kokonaan uuden tason :D

jos se tosiaan olis klooni minusta niin tyyppi ei tod kyllä sulattais orjatyötä.. voisin löytää itteni vikkelään betonisaappaissa kolera-altaan pohjalta jos moista vihjailisin

Oma ajatteluni tuossa pääsi valloilleen, jos saisi kloonattua nykyisessä koossani olevan identtisen, siis suoran kloonin, niin, että myös aivojen tiedot kopioituisivat. Se vasta olisi eri nastaa.

todellakin.
#17 • • Salla Guest
Mä oon myös kelaillut tätä kloonaus juttua vähän, mutta sellasesta aspektista, että kun on paljon pareja ketkä ei voi saada lasta ja tekee tyyliin ihan mitä vaan saadakseen sen perheenlisäyksen ja on kai jotain testiryhmiäkin järjestetty missä sitten kloonattais lapsi niille äidistä tai isästä? käsittääkseni se menee jotenkin noin, en tosin tiedä miten tutkimukset mahdollisesti etenee tai mitään muutakaan siitä mutta mun mielestä toi on TOSI outo ajatus, jos kelaa ett ois itse tossa tilanteessa.
Minä vaan en henkkoht pysty millään ymmärtämään miksi joku voi haluta lasta niin paljon, että haluis sen vaikka kloonaamalla itsensä. IMO ois kauheeta se yhdennäköisyystekijä tässä asiassa, en mä haluis kasvattaa itteni näköistä lasta :015: :015:

että tällainen näkökulma.
#18 • • Tapi T Guest

vuoronperään? mä ainakin kannattaisin kaikki kerralla vaihtoehtoa

Mä kannatan sitä, että jokainen klooni hommaa oman tytön. Näin ois mahdollista saada neljältä erikseen ja hyvällä tuurilla kaikilta yhtä aikaa!
#19 • • Edited anco Guest

Hmm.. Jos sun kloonit ajattelevat samalla tavalla, mitä sinä, niin silloin kloonit haluaisivat huvitella yhtä paljon mitä sinä.. Kolmen henkilön huvien hinta pysyy samassa suhteessa, mitä huvisi maksavat nytkin..

Ellei nyt saa kimppa-alennusta..

No mutta totta puhuen, eihän klooni todellakaan ole mikään klooni sanan siinä merkityksessä, vaan vain perimältään täsmälleen identtinen yksilö, joka ainakin nykytekniikalla olisi aina väistämättä kantayksilöänsä nuorempi. Ei kantayksilöllä ja kloonilla ole mitään muuta salaperäistä sidettä kuin tiettyjä yhteisiä taipumuksia, turha siis puhua mistään toisestä minästä.

Agree.

Uskon itse vahvasti ympäristön, omien kokemuksien, ajankohdan ja yhden valinnan vaikutuksesta yksilön kehittymiseen / kasvamiseen.

Eli, jos minusta tehtäisiin 22 vuotta nuorempi klooni, ja oma elämäni pysäytettäisiin 22:n vuoden ajaksi., en usko että olisimme läheskään samankaltaisia ihmisiä.

Osa fyysisistä ominaisuuksista olisi tod. näk. samoja (Nenän muoto, silmien väri), mutta uskon, että olisimme kehittyneet täysin erillaisiksi persooniksi. Uskon, että jokainen valintamme, jonka teemme elämämme aikana vaikuttaa omaan persoonaamme.

Minä vaan en henkkoht pysty millään ymmärtämään miksi joku voi haluta lasta niin paljon, että haluis sen vaikka kloonaamalla itsensä. IMO ois kauheeta se yhdennäköisyystekijä tässä asiassa, en mä haluis kasvattaa itteni näköistä lasta :015: :015:

Osalle ihmisistä on tärkeää oman suvunsa "biologinen" jatkaminen. Jos keinohedelmöitys / adoptio / perinteinen lastenhankkimistapa ei käy kyseeseen, niin ei jää paljoa vaihtoehtoja...

Kuten aikaisemmin totesinkin, niin usko ympäristön ja valintojen vaikutukseen ihmisen persoonaan. Kloonattu lapsi olisi tod. näk. ainoastaan fyysisiltä ominaisuuksiltaan samankaltainen, mutta muuten täysin oma persoonansa..

Edit: typotusta..
#20 • • Ana-- Guest

Itse asiassa monta kertaa ollaan villen kanssa mietitty kuinka ihanaa olisi jos ville pystyisi jotenkin monistamaan itsensä seksitouhuihin, jolloin saisin yhden villen sijasta monta villeä yhtä aikaa. (:

Tai sit sä voit yrittää opettaa sille, ettei kannata ronklata vaan
yhtä kohtaa kunnes se muuttuu aristavaksi ja punaiseksi ;)