Mut siis periaattees siinä livemooditilas johon on avattu kaikki loopit valmiiks voit fiilistellä ja soitta sitä biisiä IHAN niin kuten sielu sietää ja mikä on fiilis! Et oo riippuvainen valmiista pohjista jotka soi arranges joten näinollen voit fiilistellä hiukan pitemppääki jotakin biisiä tai tarpeen mukaan lyhentää sitä... Edellyttäen toki et omistaa kontrollerin jossa on vitusti potikoit sillä hiirellä koko biisin kontrollointi on vitun vaikea.
Tämäkin riippuu ihan järjettömän paljon siitä minkä tyylistä matskua vääntää...
Joku trance ei välttämättä ole sieltä, vaikka Live onkin erittäin näppärä ohjelma, helpoimmasta päästä heittää "livenä".
Siis jos puhutaan kiksusta.
Joku proge ehkäpä...
Housea voip jammailla niin paljon kuin sielu sietää.
Muutenkin enemmän luuppipohjainen kama mun mielestä soveltuu parhaiten tämän(kin) ohjelman kanssa livesettien soittamiseen.
Monimutkasia rakenteita ja kaikenmoista yksittäistä & kertaalleen tapahtuvaa ei kyl mun mielestä olis kiva tuolla livemoodissa vääntää...
Liven parhaita puolia on kyllä just toi "livejammailu"...
Saa erittäin kivasti ideoita rakenneltua ja variaatioita kokeiltua...
Kovasti olen kyllä tykänny, hetkeäkään ei o kaduttanu ton osto.
Ohjelman omat efut on kivan kuuloisia, molemmat samplerit o toimivia ja muutenkin käytettävyys pirun hyvä.
Softasynia en kaipaa.
Sample pohjalta on muutenkin totuttu vääntämään.
Ja tähän Live on kyllä omiaan :)
Vielä tarvis tosissaan toista kontrolleria.
Potikat loppuu O2:sesta kesken.
Okei, matkan päällä se on riittävä.
Saa ideat kasaan ja voip reilusti jammailla.
Mutta jos jossakinvaiheessa pienimuotoista "livesessiota" jossakin bileissä/kotibileissä meinaa suorittaa, olis kiva saada käyttöön vielä min 10-20 potikkaa/muuta kontrollinappulaa.
Okei, voihan sitä koneen näppäimistöllä hoitaa osan käskyistä, mutta mutta...