UFOt

95 posts, 5 pages, 22,226 views

#62 • • djkopernikus Guest

Joo ei juuri vakuuta tollaset epämääräiset suttukuvat nykyään. Ne voi olla ihan mitä vaan, vaikka puhdasta photoshoppia.

Joo kyllähän noi kuvat voi olla ihan puhtaita väärennöksiä, ajattelin vain napata ne tänne koska se oli tuorein uutinen yhdellä sivulla. Näiden "todisteiden" kanssa on yleensä niin, että joko ne on suttuisia tai sitten liian pieniä, ja sitten jos jokin kuva on todella hyvä ja selkeä niin se leimataan heti feikiksi. Videot ovat sen sijaan "hieman" uskottavimpia.
#63 • • kukaan Guest

Noi kuvat näyttää siltä että mikroskoopilla olisi kuvattu jotain ititöitä vedessä. :excellent:

Mulla tuli ihan sama mieleen! :happyroll: Tässähän vois vaikka lyödä rahoiks meidän jääkaappihome-viljelmillä...
#64 • • Timce Guest
Minkä takia nuo kuvat ja videot on aina niin saatanan huono laatuisia. Uskon, että jossain tuolla kaukana on jonkinlaista elämää, mutta meitä fiksumpia? No fucking way. "Plasmaa" on olemassa ja sillä varmasti selittyy monen omituista ufo/valo-ilmiötä.

linkki
#65 • • djkopernikus Guest

Minkä takia nuo kuvat ja videot on aina niin saatanan huono laatuisia. Uskon, että jossain tuolla kaukana on jonkinlaista elämää, mutta meitä fiksumpia? No fucking way. "Plasmaa" on olemassa ja sillä varmasti selittyy monen omituista ufo/valo-ilmiötä.

Mielenkiintoisia näkökulmia. Mitäs jos asukit käyttävät juuri plasma-aluksia, joiden muoto ja väri vaihtelevat? Jossain oli dokumentti, että silloinen yhdysvaltain presidentti Eisenhower tapasi kasvokkain näitä olentoja, jotka näyttivät hänelle yliluonnollisia voimia. Yksi näistä oli itsensä kadottaminen ja ilmestyminen toiseen paikkaan. Minä uskon, että olemme vain pieni paska tässä universaalisessa maailmankaikkeudessa. Se tila mikä avaruudessa on ei yxinkertaisesti voi olla pelkästään meidän asuttama.
Vaikka Suomen ufoaktiivisuus onkin ollut taas hiljaisella tasolla ei merkkaa sitä etteikö muualla maapallolla tapahtuisi. On raportoitu muukalaisten vierailuista ja abduktiotapauksista, joista jälkimmäinen kuuluu niihin kaikkein mystillisimpiin asioihin.
#72 • • Hempp@ Guest
Tuosta E.T:stä jota kuulustellaan Area 51:ssä.
En minä tiedä onko tuo aito vai ei mutta...

Tollonnäköinen pikkuinen kuu-ukko, vaan jos se minun kämppäni ikkunalle tulisi koputtelemaan 3 aikaan aamuyöstä niin varmaan ponkaisisin välikatosta läpi.
#75 • • sauce Guest
toi toka Youtube oli vakuuttava, google ei toiminut. mitä siellä oli?
#76 • • Miika Kuisma Guest
jaahas, toi mikä tuolla google linkin takana oli, on nimeltään "ufo - the greatest story ever denied" ja se löytyy youtubesta yms myös
#78 • • phanatic Guest

Ovatko nämä todellisia UFO-kuvia?:

http://english.people.com.cn/200611/29/eng20061129_326444.html

Nääh, ennemminkin näyttivät tahroilta / pölykapseleilta / kuvankäsittelyn tuloksilta. Ei kai 2000-luvulla kukaan voi enää tosissaan pitää tuollaisia valokuvia todisteena yhtään mistään.

Sen sijaan olisiko tässä todellinen UFO-kuva?
#79 • • Quu Guest

Sen sijaan olisiko tässä todellinen UFO-kuva?

Suokaasua.