UFOt

95 posts, 5 pages, 21,585 views

Avatar
#1 • • Sampson Guest
Huomasin MTV3 sivuilla tälläisen artikkelin:

"Yhdysvalloissa ufohavainto?
04.11.2002 14:03
Yhdysvalloissa on tehty havainto toistaiseksi tunnistamattomasta lentävästä kohteesta. New Yorkin osavaltiossa paikallisen uutiskanavan kuvaaja oli kuvaamassa sääkuvia iltauutisten juttua varten, kun hän huomasi nauhalle tallentuneen muutakin kuin iltataivasta.

Paljaalla silmällä esinettä ei voi havaita, mutta hidastuskuva paljastaa tuntemattoman, kovaa lentävän kohteen. Asiantuntijoiden mukaan kuvaa ei ole käsitelty. Armeijan edustajan mukaan kyse ei ole ohjuksesta.

(MTV3)"

Tapauksesta on lisää -> http://www.nuforc.org

Mielenkiintoinen juttu. Tuli joskus nuorempana luettua paljon kaikkea ufoihin liittyvää mitä käsiinsä löysi. Onkos muilla tähän aiheeseen mitään painavaa sanottavaa?
Avatar
#2 • • Quu Guest
Sinäänsä hassua että tämä nimenomainen ufohavainto reportoidaan tällä tavalla. Ufohavaintoja tehdään päivittäin ympäri maailmaa. John F. Kennedy, Prinssi Charles ja useita muita vaikuttavia persoonia ympäri maailmaa ovat nähneet ufoja. Enemmän tai vähemmän suttuisia kuvia otetaan usein.

Itse olen lapsuuteni viettänyt näiden kirjojen parissa. Pikkupojan mielikuvituksella se oli hauskaa.

Tiedän että taivaalla vilistelee kummia asioita. Jos pilvetöntä taivasta tuijottaa parikin tuntia yöllä, niin aivan varmasti siellä näkyy ainakin yksi erittäin hassusti liikkuva valopiste. Yleensä ne ovat tähdennäköisiä pisteitä jotka liikkuvat hitaasti, kuitenkin suorittaen mielenkiintoisia liikkeitä. Olen nähnyt zik-zakkia etenevän pisteen, pisteitä jotka tekevät vähän väliä 90* käännöksiä jne.

Maan ulkopuoliseen elämään en kuitenkaan näitä juttuja heti yhdistä.
Avatar
#3 • • Edited Orange Guest
Take me to your leader...

odottelen vain sitä päivää että kympin uutiset kutsuu juhan f. granin sinne asiantuntia vieraaksi. :D


mutta ihan vakavasti : kait se sitten paljastuu kumminkin joksikin muuksi :(

edit: suora linkki on http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat/ulkomaat.shtml?139261


pps. painoarvoa imo lisää toi että se on mtv3:n sivuilla
Avatar
#4 • • Kopernikus Guest
Olen itsekin lukenut alan kirjoja paljon, paras lukemani on Whitley Strieberin "Communion" suom. "Ne Ovat Täällä".
Myös Uforaportit ja Condonin raportti on tulleet tutuiksi. Mutta hommaan liitty myös varjopuoli; mielikuvitus saattaa laukata liian kovaa, joten seuraavana yönä on vaikea saada unen päästä kiinni. Hyvä linkki on tässä: http://www.iwasabducted.com
Kävin purkamassa sydäntäni sinne foorumiin ja keskustelu jatkuu...
- THE TRUTH iS OUT THERE...-
Avatar
#5 • • Tapi T Guest
Vaikka aika skeptisesti näihin kaikkiin ufohavaintoihin suhtaudunkin, olisin todella yllättynyt, jossei muualla universumissa olisi elämää.
Avatar
#6 • • NoStatus Guest



pps. painoarvoa imo lisää toi että se on mtv3:n sivuilla



Ai, munst se just vähentää sitä.

Jos Arvi kertois ton niin sit vois jo uskoakin.
Avatar
#7 • • Quu Guest


Mutta hommaan liitty myös varjopuoli; mielikuvitus saattaa laukata liian kovaa, joten seuraavana yönä on vaikea saada unen päästä kiinni.



Siis itse en lapsena valvonut minuuttiakaan tuon takia :rolleyes:
Avatar
#8 • • dixoff Guest
Elämän esiintymisestä muualla kuin Maassa on spekuloitu vaikka kuinka paljon, ja kirjojakin on kirjoitettu. tässä yksi hyvä:

Ward & Brownlee: RARE EARTH - Why Complex Life Is Uncommon in the Universe

Arvostelu esim. tuolla: http://www.cnn.com/2000/books/reviews/07/28/review.rareearth/index.html

Kirjassa pohditaan varsin hyvin argumentein, miksi elämää on näkynyt avaruudessa vähän hiljaisesti, ja jos elämää on, millaista se todennäköisesti olisi.
Avatar
#9 • • Figure Guest
Itse en usko että ufot ihan maassa saakka on poikennut, mut olen täysin varma, että muutakin elämää on olemassa. Jos yhdessä ainoassa galaksissa on tähtiä ihan vitusti ja galaksijoukossa ihan saatanasti, niin superjoukossa niitä on sit jo ihan perkeleesti. Ja superjoukkojakin on ihan helvetisti. Ja mistäs sitä tietää vaikka olis olemassa useampiakin maailmankaikkeuksia.
Avatar
#10 • • :t:c: : : Guest
Jos jotain epäilystä on, kannattaa uhrata 2,5h elämästään ja tsekata tämä:

Disclosure 2001 Real Video

Säväyttää varmasti :) Video on tallenne konfrenssista, jonka tarkoituksena oli todistaa USA:n kongressille että täällä on todellakin käyty. Tai jotain sinnepäin...

Projektin kotisivut löytyy täältä http://www.disclosureproject.org/
Avatar
#11 • • Ana-- Guest
UFO - Unidentified Flying Object, eli jos joku heittää kissan ilmaan,
joku toinen näkee sen eikä tunnista sitä, kyseessä on UFO.

Tosin onko lentävä kissa (näin esimerkkinä) todiste maapallon ul-
kopuolisesta elämästä jää avoimeksi villille spekulaatiolle.

Itse moiseen uskon, kyseisten otusten vierailuun maapallolla suh-
taudun vähintäänkin varauksella. Mutta mikäli universumi on raja-
ton, occamin partaveitsikin sanoo, että todennäköisesti universu-
missa on älyllistä elämää. Luoja tietää, ettei sitä maan päältä
ainakaan löydy.

TJEU: Maailmanhistoria.
Avatar
#12 • • Hydro Guest
Mä luen kans aivan vitusti alan kirjoja.Kersasta asti jostain syystä kiehtonut aihe:rolleyes: Ja kyllä,olen menettänyt niin h*lvetin monet yöunet tän pikku harrastuksen takia.:eek:


..uforaportit on bussi ja junamatkoille kivaa luettavaa,saa samalla tähyillä taivaalle.:rolleyes:
Avatar
#13 • • funkyboy Guest
Onko kellään omakohtaisia havaintoja mitä ei osaa ihan järjellä selittää?? Mä ite uskon että ennemmin tuolla jossain on älyllistä elämää kuin että olisi jokin ihmistä korkeampi voima olemassa.
Avatar
#14 • • R24 Guest


Onko kellään omakohtaisia havaintoja mitä ei osaa ihan järjellä selittää?? Mä ite uskon että ennemmin tuolla jossain on älyllistä elämää kuin että olisi jokin ihmistä korkeampi voima olemassa.


Se on kumma, että esim. JAG:ia pidetään huuhaa tyyppinä samaan aikaan kun Kristilisdemokraatit on eduskunnassa/hallituksessa, niiden läpät perustuu kuitenkin lasten satukirjaan ja idioottimaiseen uskomukseen jostain v*tun korkeammasta voimasta.

En usko, että maassa olisi käynyt alieneita, mutta uskon 100% varmuudella että jossain on älyllistä elämää. Maa on kuitenkin hyvin nuori verrattuna maailmankaikkeuteen.
Avatar
#15 • • Edited Tapi T Guest


Kristilisdemokraatit on eduskunnassa/hallituksessa


Suomen Kristillinen Liitto ei ole hallituspuolue.

(ai että mä rakastan tälläsiä pieniä huomautuksia! :D )
Avatar
#16 • • hujades Guest



idioottimaiseen uskomukseen jostain v*tun korkeammasta voimasta.



just... älä sano että on typerää uskoa johonkin mihin haluat uskoa. Sano että on typerää tuomita toisia niiden uskon tai uskomuksien perusteella. Jokainen uskoo omalla tavallaan. Pystytkö sinä todistamaan ettei jumalaa olisi?... tai ettei ufoja olisi?

vaan kuitenkin sinäkin uskot 100% varmuudella?? siis mitä?... uskot toisia vai uskot uskomuksiasi?... mihin sinä uskot? vai tiedätkö?
Avatar
#17 • • Secur Guest
UFO heh mikä käsite.

ei ole itse mitään havaintoa tehnyt, mutta siinä missä mekin olemme niin miksei voisi olla muita :D
Avatar
#18 • • Edited Sampson Guest
edít. tuplapostaus ;(
Avatar
#19 • • Sampson Guest



Se on kumma, että esim. JAG:ia pidetään huuhaa tyyppinä samaan aikaan kun Kristilisdemokraatit on eduskunnassa/hallituksessa, niiden läpät perustuu kuitenkin lasten satukirjaan ja idioottimaiseen uskomukseen jostain v*tun korkeammasta voimasta.

En usko, että maassa olisi käynyt alieneita, mutta uskon 100% varmuudella että jossain on älyllistä elämää. Maa on kuitenkin hyvin nuori verrattuna maailmankaikkeuteen.



Uskontoläppä oli mielestäni aika asiaton! Raamattu on hyvin mielenkiintoinen kirja ja lasten satukirjasta hyvin kaukana. Se on oikeasti toivoa ja uskoa herättävä jos siihen syventyy.

Jos uskot 100% varmuudella niin silloin usko on muuttunut mielestäni tiedoksi jo ;)
Avatar
#20 • • Samus Aran Guest


Pystytkö sinä todistamaan ettei jumalaa olisi?... tai ettei ufoja olisi?



sivuhuomautuksena:

ensimmäinen ns. todistusvelvollisuus tällaisissa asioissa on mielestäni sillä, joka alunperin väittää jotain asiaa olevaksi -> pystytkö sinä todistamaan, ettei hämähäkkimiestä ole olemassa?