Missä on ystävämme trance?

54 posts, 3 pages, 7,335 views

Avatar
#21 • • Homegrove Guest
:001: @ ekan postin "hieman" provosoivaan sävyyn.

Nooh, joku tykkää siskosta ja joku äidistä, itse en kummastakaan.
Avatar
#22 • • Remotion Guest


Agendakin taidettiin lopettaa :( Käsittääkseni klubin katu-uskottavuus ei ollut huippuluokkaa, mutta DJ:t laittoivat ainakin parastaan. Siellä trancen alagenret pääsivät harvinaisen hyvin esille. Kuultiin matskua Saksasta, Briteistä, Sveitsistä, Hollannista, jopa hardtrancea. Alkuillan deejiit soittivat joskus lähes tyhjälle salille, vaikka selektiot olivat kerrankin huolella valittuja sekavan hittikimaran sijasta.

Täytyis kai jonkun ruveta järkkäämään varovasti kerran kuussa (siis Hallmarkin lisäksi), ja sitten katella, oisko saumaa järkätä useammin. Ja kaikista trancen eri alagenreistä deejiitä soittamaan, sillä pelkällä brittitransella tai saksatransella ei varmaan kerätä kovin suuria ihmismassoja mestoille.



Ui HOOCEE ku ois hienoo päästä kuulee svetsitrassii! S_L_U_R_P_S ! :004: :003:
Avatar
#23 • • Remotion Guest


:001: @ ekan postin "hieman" provosoivaan sävyyn.

Nooh, joku tykkää siskosta ja joku äidistä, itse en kummastakaan.



Jep tarkoitus olikin saada porukka vastailemaan (luulin tietäväni että osa kuittailee takas "transe on paskaa, haussi on elämä" mut kaikki onkin tajunnu ton provon).

Mä tykkään äidistä junou en kuitenkaan sillee, ja sisko on makkaranakin ihan hirveetä. ;)
Avatar
#24 • • Jani Guest
Niin siis tarkoitus ei ollut provosoida vaan tosi asiahan on se et aikansa kutakin tai tää on mun mielipide. Ei Trancessa mitään vikaa oo jos tykkää.
Avatar
#25 • • Haitari Guest


Tunkekaa se haussi sun muut väsyneet tyylit haitariin ja järkätkää bileitä missä soitetaan musiikkia! :p



Ai sattuu sattuu... Mahtuu mahtuu!
Avatar
#26 • • Herman Prime Guest




Väsyneistä tyyleistä puheen ollen ehkä juuri tämä on syynä että trancea ei pahemmin enää soitella.



Sana ylös ! :D
Avatar
#27 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#28 • • Edited NoStatus Guest


Eikös Vivassa järjestetty viime vuonna parina torstaina joku tranceklubi. Itse eksyin kerran paikalle, ja aika heikko yleisömenestys, vaikka musa oli viimeisen päälle. Missäs oli trancedikkarit silloin? :rolleyes: Ajankohdasta johtuen ois ollu mahdollisuus bilettää trancea lähes yksinomaan kyseisen genren fanaatikkojen parissa. Mutta kaipa se torstai on bilepäivänä aika toivoton.



Cubestahan tässä on kysymys, kaksi torstai-iltaa riemua kesti.
Järkkääminen ei niinkään loppunut siihen ettei bileissä käynyt
porukkaa (vaikka siis bileissä ei tosiaan käynyt kuin joku 100 ihmistä
yhteensä), vaan siihen ettei kahdella ihmisellä yksinkertaisesti
riittänyt aikaa ja rahaa bileiden järjestämiseen. Hauskaa kumminkin oli
ja mistä tietää vaikka cube tulisi vielä uudelleen. :)
Tarkoituksena oli juuri esitellä trancea sen eri muodoissa.
Avatar
#29 • • Edited Mrrshan Guest
.
Avatar
#30 • • Jone Guest




Te järkkäätte mestan ni mä tuon PA:n :D



Hetikö? :D

Viikon päästäkö pidetään bileet Keravalla? :D
Avatar
#31 • • thomas Guest




Hetikö? :D

Viikon päästäkö pidetään bileet Keravalla? :D



i'm in :)
Avatar
#32 • • Remotion Guest




Ai sattuu sattuu... Mahtuu mahtuu!



Hehheh, haitari venyy ja paukkuu ku jenkki purukumi! :D
Sorry, en muistanu että täällä on saman niminen henkilö... ;)
Avatar
#33 • • Tres Guest




Hetikö? :D

Viikon päästäkö pidetään bileet Keravalla? :D



Kerava käy, tosin viikon päästä mulla on muuta menoo.
Katotaan vaikka joku sopiva ajankohta.
Mut mä haluan sit kans soittaa trancee :D
Avatar
#34 • • Jone Guest




Kerava käy, tosin viikon päästä mulla on muuta menoo.
Katotaan vaikka joku sopiva ajankohta.
Mut mä haluan sit kans soittaa trancee :D



Jeps, ajankohta nyt oli vaan heitto, mutta uskoisin että ton yhden paikallisen baarin just about siedettävät tilat saa käyttöön pienellä suostuttelulla. Voin siis kysäistä.
Avatar
#35 • • JussiS Guest


Jeps, ajankohta nyt oli vaan heitto, mutta uskoisin että ton yhden paikallisen baarin just about siedettävät tilat saa käyttöön pienellä suostuttelulla. Voin siis kysäistä.



Kiksukarvaa pitää olla mestoilla sit talon puolesta ehdottomasti!
Avatar
#36 • • Jone Guest




Kiksukarvaa pitää olla mestoilla sit talon puolesta ehdottomasti!



No, jos kissat eivät ole ajelleet itseään niin... "Hohhoh."

:rolleyes: :D :rolleyes:
Avatar
#37 • • Tapi T Guest


Kiksukarvaa pitää olla mestoilla sit talon puolesta ehdottomasti!


Kiksuteepeitä unohtamatta. Jone järjestänee mestoille Keravan kuumimmat pakkaukset?
Avatar
#38 • • JussiS Guest


Kiksuteepeitä unohtamatta. Jone järjestänee mestoille Keravan kuumimmat pakkaukset?



Mä en oo varma haluisinks mä ees nähdä niitä :001:
Avatar
#39 • • Jone Guest



Kiksuteepeitä unohtamatta. Jone järjestänee mestoille Keravan kuumimmat pakkaukset?



Olen valitettavasti melko lailla varma että Keravalta ei löydy yhtä ainoaa kiksutp:tä. Muuten paikkakunnan "kuumimmat" pakkaukset kyllä varmasti järjestävät itsensä paikalle. En sitten tiedä pitääkö siinä vaiheessa itkeä vai nauraa...

(Eiku hei, on täällä pari pinkeetä tp:tä... Millähän niille saisi sanan siitä että "sedät soittaa ny ransee?")

:D
Avatar
#40 • • akir0 Guest

(Eiku hei, on täällä pari pinkeetä tp:tä... Millähän niille saisi sanan siitä että "sedät soittaa ny ransee?")



Ajat niiden viereen dexterillä ikkunat auki ja Darude soiden ja houkuttelet ne takapenkillä ilmasen kaljan voimin!