Missä on ystävämme trance?

54 posts, 3 pages, 7,286 views

Avatar
#1 • • Remotion Guest
Eikö enää saa tanssia transsia missään muualla kuin aamubileissä? :( Ainakin vilkaisu accesss.orgiin on jo pitemmän aikaa tuottanut kummastelua!

One nite on-offejakaan ei oo näkyny trancen suunnalla oikeastaan ollenkaan! :confused: Johtuuko tämä devotionin kuolemasta vai mistä. Toivois että Hallmarkia voitasiin edes järjestää vähän tiuhemmalla aikataululla.

Tunkekaa se haussi sun muut väsyneet tyylit haitariin ja järkätkää bileitä missä soitetaan musiikkia! :p
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Jos nyt trancea tosissaan haluaa, niin eipä pitäisi aamubileet olla mikään syy. 23. pv tätä kuuta ajoissa nukkumaan ja seuraavana aamuna aikaisin Nosturiin. Trancea tulee varmasti parin päivän tarpeisiin.
:)
Luulisin myös tämän kuukauden Screenissä N. Warrenin soittavan ainakin jotain tranceen viittaavaa...
Avatar
#3 • • yana Guest
hallmark <3 <3
Avatar
#4 • • Edited Ezzy Guest


Jos nyt trancea tosissaan haluaa, niin eipä pitäisi aamubileet olla mikään syy. 23. pv tätä kuuta ajoissa nukkumaan ja seuraavana aamuna aikaisin Nosturiin. Trancea tulee varmasti parin päivän tarpeisiin.
:)
Luulisin myös tämän kuukauden Screenissä N. Warrenin soittavan ainakin jotain tranceen viittaavaa...



mitä nosturissa on 23.pv?
illut on ainakin 1.12. ja siellä 7h TABin setti <3

EDIT: näköjään illuissa mainostettu lepakko memorial on siirretty viikkoa aiemmaksi :o
Avatar
#5 • • Lank Guest



:)
Luulisin myös tämän kuukauden Screenissä N. Warrenin soittavan ainakin jotain tranceen viittaavaa...



Tuskin se sentään ihan tranceksi menee, mutta varmaan vähän melodisempaa, WOW tyylistä kuitenkin.
Avatar
#6 • • Edited Tapi T Guest


mitä nosturissa on 23.pv?


En tiedä, mutta ainakin accessssssssssin mukaan seuraavat illut ovat 24.11. Tällöin pitää mennä nukkumaan 23. pv, jotta jaksaa aamulla. Eli juuri niinkuin sanoin.
:)


Tuskin se sentään ihan tranceksi menee, mutta varmaan vähän melodisempaa, WOW tyylistä kuitenkin.


Eli edelleen jotain tranceen viittaavaa...?
Avatar
#7 • • Ezzy Guest



En tiedä, mutta ainakin accessssssssssin mukaan seuraavat illut ovat 24.11. Tällöin pitää mennä nukkumaan 23. pv, jotta jaksaa aamulla. Eli juuri niinkuin sanoin.
:)



viime illuissa laserissa luki "next time lepakko memorial 1.12 dj tab 7h" tjsp :D
Avatar
#8 • • Edited Quu Guest


Tunkekaa se haussi sun muut väsyneet tyylit haitariin ja järkätkää bileitä missä soitetaan musiikkia!



pikarave.gif

On totta, että trancebileitä ei pahemmin järkkäillä. Luulisi asiakaskuntaa olevan.

Joku järkkäri voisi tarttua tähän markkinarakoon, niin saataisiin tämäkin uikutus loppumaan. ;)

Olisi hauska käydä välillä, mutta useimmat Helsingin trancebileet maksavat liikaa siihen verrattuna, että se ei ole aivan mielimusiikkiani. Kynnys on ikävän korkea.
Avatar
#9 • • Tapi T Guest


Olisi hauska käydä välillä, mutta useimmat Helsingin trancebileet maksavat liikaa siihen verrattuna, että se ei ole aivan mielimusiikkiani. Kynnys on ikävän korkea.


Siis häh? Mitkä bileet nyt muka maksavat liikaa?

Mä en ole elämäni aikana ollut kovinkaan monissa bileissä, jotka ovat maksaneet liikaa.
Avatar
#10 • • Edited yana Guest
illut on kyl 1.12. u know :)

päivä oli harmillisesti unohtunut vaihtaa oikeaksi ennakkotiedoista vaihtumisen jälkeen....
Avatar
#11 • • Edited yana Guest



Siis häh? Mitkä bileet nyt muka maksavat liikaa?

Mä en ole elämäni aikana ollut kovinkaan monissa bileissä, jotka ovat maksaneet liikaa.



mun mielestä 5e punkbileistä olis ihan liikaa vaikka siellä ois metallica soittamassa. ehkäpä tässä viitataan vastaavaan ;)
Avatar
#12 • • pHaze Guest
Jos joku haluaa ruveta rahottamaan, niin mä voin kyllä järkätä ;) Vapaaehtoisia? :D
Avatar
#13 • • Quu Guest


Jos joku haluaa ruveta rahottamaan, niin mä voin kyllä järkätä ;) Vapaaehtoisia? :D



Vidu, Tuukan peeaat johonkin pizzeriaan. Jos soitat koko illan niin lupaan tula kuuntelemaan. :)
Avatar
#14 • • Edited Quu Guest



Siis häh? Mitkä bileet nyt muka maksavat liikaa?



Kymmenen e paikkeilla liikkuvat summat eivät ole bileistä liikaa missään nimessä, mutta mulle se on trancebileistä paljon. Junou.
Avatar
#15 • • Tres Guest




Vidu, Tuukan peeaat johonkin pizzeriaan. Jos soitat koko illan niin lupaan tula kuuntelemaan. :)



Te järkkäätte mestan ni mä tuon PA:n :D
Avatar
#16 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#17 • • drS Guest
kaikki trancen ystit suuntaa luonnollisesti tampereelle itsenäisyyspäivänä kun club divessa esiintyy Three Drives, CosmicMan ja residentti Markus S! Ei luulis kiksuhammasta siellä kolottavan ;)
Avatar
#18 • • Lank Guest




Eli edelleen jotain tranceen viittaavaa...?



Kommentti oli lähinnä niille jotka hakevat sellaista Tiesto tyylistä trancea. Sellaista ei tule Nick Warrenilta...
Avatar
#19 • • Jani Guest



Tunkekaa se haussi sun muut väsyneet tyylit haitariin ja järkätkää bileitä missä soitetaan musiikkia! :p



Väsyneistä tyyleistä puheen ollen ehkä juuri tämä on syynä että trancea ei pahemmin enää soitella.
Avatar
#20 • • pHaze Guest
Noniin, lapset lapset, eipäs nyt taas tapella asioista mistä ei tiedetä mitään... :D :rolleyes: