Nooh, joku tykkää siskosta ja joku äidistä, itse en kummastakaan.
54 posts, 3 pages, 7,841 views
Agendakin taidettiin lopettaa :( Käsittääkseni klubin katu-uskottavuus ei ollut huippuluokkaa, mutta DJ:t laittoivat ainakin parastaan. Siellä trancen alagenret pääsivät harvinaisen hyvin esille. Kuultiin matskua Saksasta, Briteistä, Sveitsistä, Hollannista, jopa hardtrancea. Alkuillan deejiit soittivat joskus lähes tyhjälle salille, vaikka selektiot olivat kerrankin huolella valittuja sekavan hittikimaran sijasta.
Täytyis kai jonkun ruveta järkkäämään varovasti kerran kuussa (siis Hallmarkin lisäksi), ja sitten katella, oisko saumaa järkätä useammin. Ja kaikista trancen eri alagenreistä deejiitä soittamaan, sillä pelkällä brittitransella tai saksatransella ei varmaan kerätä kovin suuria ihmismassoja mestoille.
:001: @ ekan postin "hieman" provosoivaan sävyyn.
Nooh, joku tykkää siskosta ja joku äidistä, itse en kummastakaan.
Tunkekaa se haussi sun muut väsyneet tyylit haitariin ja järkätkää bileitä missä soitetaan musiikkia! :p
Väsyneistä tyyleistä puheen ollen ehkä juuri tämä on syynä että trancea ei pahemmin enää soitella.
Eikös Vivassa järjestetty viime vuonna parina torstaina joku tranceklubi. Itse eksyin kerran paikalle, ja aika heikko yleisömenestys, vaikka musa oli viimeisen päälle. Missäs oli trancedikkarit silloin? :rolleyes: Ajankohdasta johtuen ois ollu mahdollisuus bilettää trancea lähes yksinomaan kyseisen genren fanaatikkojen parissa. Mutta kaipa se torstai on bilepäivänä aika toivoton.
Te järkkäätte mestan ni mä tuon PA:n :D
Hetikö? :D
Viikon päästäkö pidetään bileet Keravalla? :D
Ai sattuu sattuu... Mahtuu mahtuu!
Hetikö? :D
Viikon päästäkö pidetään bileet Keravalla? :D
Kerava käy, tosin viikon päästä mulla on muuta menoo.
Katotaan vaikka joku sopiva ajankohta.
Mut mä haluan sit kans soittaa trancee :D
Jeps, ajankohta nyt oli vaan heitto, mutta uskoisin että ton yhden paikallisen baarin just about siedettävät tilat saa käyttöön pienellä suostuttelulla. Voin siis kysäistä.
Kiksukarvaa pitää olla mestoilla sit talon puolesta ehdottomasti!
Kiksukarvaa pitää olla mestoilla sit talon puolesta ehdottomasti!
Kiksuteepeitä unohtamatta. Jone järjestänee mestoille Keravan kuumimmat pakkaukset?
Kiksuteepeitä unohtamatta. Jone järjestänee mestoille Keravan kuumimmat pakkaukset?
(Eiku hei, on täällä pari pinkeetä tp:tä... Millähän niille saisi sanan siitä että "sedät soittaa ny ransee?")