DISSAUS - Mistä Ja Miksi

177 posts, 9 pages, 21,110 views

Avatar
#141 • • Jone Guest



-dissatkaa nyt joku mua-:mad:



Oot ihan persiistä koko ämmä. :004:

PS. Vihaan sua niin etten ikinä vastaa sähköpostiis ja kännylaturias et varsinkaan saa koskaan takaisin.

( :rolleyes: )
Caro²

Posts: 5,301

#142 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Olipa mielenkiintosta tekstiä :)

Eikös täältä saa (poikkeuksena sääntöihin) organisaatiot oman "nikin" jonka kautta voi jakaa viralliset bile-ilmotukset?

Muistaisin että joskus vuosi takaperin oli jotain haloota kun jotkut käytti useampaa nikkiä (yleensä omien topikkien nostatteluun)..


On muuten ihan ihka ensimmäinen topikki jonka olen lukenu jälkeenpäin alusta loppuun :D
Nopeiten kasvanutkin tämä.. kahdessa päivässä... hop hop!


P.S. Kotka on kiva paikka, ja sieltä tulee monta hyvää levyjukkaa!
Avatar
#143 • • yana Guest


ihmisillä taitaa mennä liian hyvin ku tällänen taistelu syntyy.

mietin että ketä tää palvelee?
ei varmasti kyllä ketään.

paitsi että tätä on ihan sika hauska lukea!



sait pisteen
Avatar
#144 • • Edited Pete Input Guest




Järjetön Tonyn puolustelusi ei taida asiaa auttaa, vai kuinka?
Lueppa tämä ja upcoming eventsin puolella olevat topicit uudestaan. Jos et viimeistään puolessa välissä ymmärrä, miten huono julkisuuskuva on päässyt syntymään, jotain on tosi pahasti vialla.



Mä olen kyllä lukenu noi kaikki.
Ja täytyy nyt jonkun edes puolustaa oman kaupungin poikaa.
Varsinkin kun itse en ole nähnyt noissa jutuissa mitään sellaista mikä olisi mielestäni paheksuttavaa käytöstä.
Vähän ylempänä, tässäkin topikissa on taas yksi järjen riemuvoitto... haloo...!





Häh? Oletko tosissasi?! Ravaatko sä oikeasti kaikissa bileissä, joista satut kuulemaan? Vaikka alkuvaikutelma olisi kuinka huono? Don`t think so.



En mä voi millään käydä kaikissa bileissä. En tietenkään...
Mutta voin kyllä hyvällä mielellä mennä tuntemattoman järjestäjän uusiin bileisiin, jos musatyyli vaan kiinnostaa.
Oli se flaba minkä näköinen tahansa tai joku muu mainos.
Ja menisin silti vaikka sitä kuka dissais tai jotain...
That's my point.
Avatar
#145 • • Juksu Guest




Alakerrassa ehkä. Henkilökohtainen mielipiteeni: Puuterin yläkerrassa on ollut kaupungin paras "baarimusiikki".



mene kinoon kuulemaan
hyvaa musaa!
Avatar
#146 • • Seb Guest




mene kinoon kuulemaan
hyvaa musaa!



:cool: :002:
Avatar
#147 • • ---[-]--- Guest




:cool: :002:



Puhut vähän, mutta asiaa :cool: :002:
Avatar
#148 • • mayah Guest




mene kinoon kuulemaan
hyvaa musaa!



Tästä viisastuneena, sen teen. :002:
Avatar
#149 • • DyyD Guest




Tästä viisastuneena, sen teen. :002:



Minäkin suosittelen kyseistä toimenpidettä. Oli meinaan hulvattoman hauskaa tuolla kun vierailin ekaa kertaa, joskin en paljon muista mutta kuuleman mukaan. Joten, siirto sinne kohta edessä!

:p
Avatar
#150 • • mrt Guest




Minäkin suosittelen kyseistä toimenpidettä. Oli meinaan hulvattoman hauskaa tuolla kun vierailin ekaa kertaa, joskin en paljon muista mutta kuuleman mukaan. Joten, siirto sinne kohta edessä!

:p




Ja sieltä taas takaisin, kun Mocca aukeaa :)
Avatar
#151 • • mayah Guest





Ja sieltä taas takaisin, kun Mocca aukeaa :)



Ei taida olla musalinjaukset vielä päätetty! Vai oletko kuullut jotain muuta?
Avatar
#152 • • Edited mrt Guest




Ei taida olla musalinjaukset vielä päätetty! Vai oletko kuullut jotain muuta?




Ei ole ainakaan julkisesti vielä tiedossa :( Mutta vähän sellainen fiilis ''Staffin'' kanssa on, ettei se ainakaan ihan popiksi menis. Perinteet kuitenkin velvoittaa... :) Ja kaksi kerrosta kuitenkin edelleen käytössä. Tuskin sama musa molemmissa soi... ;) Ehkä hiukan rauhallisempaa mutta sitäkin laadukkaampaa sitten :)
Avatar
#153 • • Sheila-na-gig Guest
en ole aikaisemmin viitsinyt puuttua tähän asiaan, eli dissaukseen. enkä nyttenkään varsin napakasti.

helsingin bileistä on aika vähän kokemuksia, johtuen ihan vaan matkan pituudesta. toisaalta kyllähän me varmaan saadaan auto aina täys jos lähdetään, vai mitä DyyD?! ainoo p***a duuni on kuskilla, jonka pitää jaksaa ajaa vielä takaisin. ei sitä oikein kehtaa mennä sukulaisten luo viiden aikaan aamulla isolla lössillä, et moikka me tultiin vähän nukkumaan.

kokemukset on kuitenkin olleet ihan positiivisia, mutta kyllä mua silti harmittaa turun hiljeneminen. säätämöllä on ollut ihan kivoja bileitä, mutta puuteri on mulle koti. kinosta ja gallerysta en oo koskaan välittänyt pahemmin, anteeksi vain. ne ei vaan iske mun tajuntaan samalla tavalla...

(nyt on pakko kiitää, jatkan myöhemmin)

käykää ihmiset niissä paikoissa, joista itse pidätte, mutta älkää dissatko toisen bileitä tyyliin huono paikka, huono organisaatio jne. jokainen tallaa tyylillään ;)
Avatar
#154 • • DyyD Guest


en ole aikaisemmin viitsinyt puuttua tähän asiaan, eli dissaukseen. enkä nyttenkään varsin napakasti.

helsingin bileistä on aika vähän kokemuksia, johtuen ihan vaan matkan pituudesta. toisaalta kyllähän me varmaan saadaan auto aina täys jos lähdetään, vai mitä DyyD?! ainoo p***a duuni on kuskilla, jonka pitää jaksaa ajaa vielä takaisin. ei sitä oikein kehtaa mennä sukulaisten luo viiden aikaan aamulla isolla lössillä, et moikka me tultiin vähän nukkumaan.

kokemukset on kuitenkin olleet ihan positiivisia, mutta kyllä mua silti harmittaa turun hiljeneminen. säätämöllä on ollut ihan kivoja bileitä, mutta puuteri on mulle koti. kinosta ja gallerysta en oo koskaan välittänyt pahemmin, anteeksi vain. ne ei vaan iske mun tajuntaan samalla tavalla...

(nyt on pakko kiitää, jatkan myöhemmin)

käykää ihmiset niissä paikoissa, joista itse pidätte, mutta älkää dissatko toisen bileitä tyyliin huono paikka, huono organisaatio jne. jokainen tallaa tyylillään ;)



Nii, kyllähän me se auto aina täyteen saadaan, se ei ole ongelma. Ongelmana vaan on todellakin kuskin rooli. Vois tietty koittaa järkkää jonkinlaista isompaa pilemajoitusta joskus, ni sitten vaan sinne pitään tosissaan hauskaa. Nyt sitten kun "koti" viedään pois niin pakko sitä on jonnekin majoittautua ettei ihan irtolaiseksi joudu. Siksi suosittelinkin tuota Kinoa, vaikkei se nyt alkuksi ihan niin hyvältä tunnu ni kun sinne saadaan kaikki mukaan ni toimaa varmasti, vaikkei niin hyvin. Mulla oli ainakin perjantaina siel hauskaa, joten tulkaa joskus mukaan testaamaan. Sieltä voi löytää uusia ulottuvuuksia ja vanhoja tuttuja. Nyt over and out. Mullon ihan oikeesti tehtävää duunia!!!

:D
Avatar
#155 • • Edited dab Guest




mene kinoon kuulemaan
hyvaa musaa!



Kinossa on kivaa :)
Avatar
#156 • • Sheila-na-gig Guest
en mä nyt sitä tarkoittanu, että 'sinnehän en nenääni pistä', ihan vaan sitä, että mulla ei oo koskaan ollu hauskaa kinossa. pakkohan sitä on jonnekin tosiaan majoittua, en mä ainakaan täällä riksussa ala viikonloppujani viettää (mitenkään sen suuremmin riksua dissaamatta, kyllä mä täälläkin tykkään olla... jotain vaan puuttuu, ja asianomainen tietää kyllä mitä tarkoitan :004: ) ...ehkä se on sitte kino. ei mulla yleisesti oo mitään kinoa vastaan, tää on ihan mun henk.kohtanen mielipiteeni.

toki liikenteessä oleva porukka vaikuttaa tosi paljon. ihmisethän sen illan tekee, ei paikka. avoimin mielin lähden etsimään uutta kotia :)
Avatar
#157 • • Juksu Guest


pakkohan sitä on jonnekin tosiaan majoittua, en mä ainakaan täällä riksussa ala viikonloppujani viettää (mitenkään sen suuremmin riksua dissaamatta, kyllä mä täälläkin tykkään olla... jotain vaan puuttuu, ja asianomainen tietää kyllä mitä tarkoitan)



riksussahan oli silloin jsks 2
vuotta sitten se ensimmäinen
code red clubi ;) jos se tulis
takaisin..
Avatar
#158 • • Sheila-na-gig Guest




riksussahan oli silloin jsks 2
vuotta sitten se ensimmäinen
code red clubi ;) jos se tulis
takaisin..




jaa-a, näin uutena riksulaisena (vuoden asunu) en voi sanoo asiaan mitään :) riksu kyllä oikeesti kaipaa elämää... vaikka kyllä noi opiskelijabileet seurahuoneella ainakin alkoholin tarpeen tyydyttää :D
Avatar
#159 • • yana Guest




riksussahan oli silloin jsks 2
vuotta sitten se ensimmäinen
code red clubi ;) jos se tulis
takaisin..



eiks mousehill ollu riksussa kans? ei kyl voi muistaa mihin kaupunkiin junalla aina meni...
Avatar
#160 • • nenna- Guest


eiks mousehill ollu riksussa kans? ei kyl voi muistaa mihin kaupunkiin junalla aina meni...



..jepjep, ja mestan nimi oli muistaakseni club29 tjsp..hyvii bileitä oli..:004:
201202