Joo, täällä voidaan vaikka jatkaa keskusteluja siitä, miksi me dissataan ja mistä. Ja ennenkaikkea miksi dissaus on vallannut palstatilat. Itse kirjoitan tässä nyt yksityisenä henkilönä, en organisaation puolesta.
TONY
177 posts, 9 pages, 23,092 views
Joo, ei tässä ole tarkoitus puida CR:n kotisivuja tms. organisaatioon liittyvää. Tarkoitus oli tuoda ilmi vain kulissien takana tapahtuvaa kädenvääntöä jota tapahtuu kyllä. Ja topicin alussa mainitsin kyllä että kirjoitan tämän yksityisenä henkilönä enkä organisaation puolesta, tekstit saa myös lukea ennenkuin alkaa dissamaan taas.
Uskallan sanoa sen mitä useat ajattelevat.
Tuossa juuri funtsailin, milloin siellä on käynyt viimeksi esim. Turkulainen setittämässä? Ja ketä? Suuremmissa bileissä ei kyllä hirveesti Turku ole ollut edustettuna. Kyllähän siellä taisi Sebi olla just keikalla, mutta noin yleisesti. Itselläni ei ole pienintäkään merkitystä mistä kaupungista soittaja tulee, itseasiassa bileissämme on käynyt enemmän soittajia muualta kuin Turusta.
Itse en Turkulaisena usko että Hesalaiset ovat sen ihmeellisempiä kuin muutkaan.
Jos Code Redia dissataan, niin syynä saattaa olla organisaation (ainakin omissa silmissäni) vähäinen uskottavuus, joka ei ainakaan parane selailemalla ko. organisaation webbisivuja.
Levyarvostelut ("The hottest tunes!
reviewed by Code Red resident DJ Mr T.") on kopioitu sanasta sanaan syyskuun Muzikista.
Uutiset ("Latest CR-news!") on kopioitu sanasta sanaan Street Beatin webbisivuilta.
miten ajattelit turkulaisten pääsevän muihin kaupunkeihin soittamaan levyjä jos edes omassa kaupungissa ei tarjota soittopaikkoja?
Jos sua dissataan henkilönä ja tapojasi hoitaa organisaatiosi asioita kummeksutaan niin oletko koskaan pysähtynyt ajattelemaan mikä mahtaisi olla siihen syynä? Voin vakuuttaa että se ei ole turkulaisuutesi kuitenkaan.
Se että en käy enkä tule käymään Code Redin bileissä ei johdu niiden sijainnista vaan vastenmielisestä kuvasta jonka olen saanut organisaatiostanne pauhaamisesi johdosta.
2. Asia
Sitten noihin soittajiin. Yleisesti on huomioitu sellainen seikka, että Hesassa soittaa hyvin paljon oman kaupungin artisteja. Tuossa juuri funtsailin, milloin siellä on käynyt viimeksi esim. Turkulainen setittämässä? Ja ketä?
TONY
eikös jussis oo turusta? se oli ainakin soittamassa everissä tos ihan vähän aikaa sitten... ja oli kyl kivaa! :)
Jos nyt otetaan tähän vertailuun tuo paljon puhuttu laivamatka, nettisivut ja Tonyn omat postaukset + itse bileet, niin itse en kyllä noista löydä mitään moittimista.
eikös jussis oo turusta? se oli ainakin soittamassa everissä tos ihan vähän aikaa sitten... ja oli kyl kivaa! :)
Jos nyt otetaan tähän vertailuun tuo paljon puhuttu laivamatka, nettisivut ja Tonyn omat postaukset + itse bileet, niin itse en kyllä noista löydä mitään moittimista.