Taisin joskus ihan ala-asteen ensimmäisillä luokilla lällätellä jollekin pojalle,
Hyi sua!
Toi on aika hassu juttu. Mua joskus ala-asteella kun tulin uutena luokkaan ja kun muutto tuli maaseudulle, niin ne katteli stadin kundia vähän kieroon. Jostain syystä ekoina viikkoina muijat oli kimpussa. Ei mitenkään mukavaa, kun ei voi lyödä takasin. En kehdannut kertoa äiskälle tästä. Enemmän olis hävettäny jos muut saa tietää että tytöt kiusaa. Loppu kiinnostus kun huomasivat, että dorkahan mä oon. Tai jotain.
miesjoukko kohdistaa naispuoliseen kiusattuun niin henkistä, fyysistä kuin seksuaalista väkivaltaa.
Yläasteella siis tämä tapahtui? Miten on mahdollista? Eikö kukaan puuttunut? Etkö kertonut kellekkään? Varsinkin jos seksuaaliseen väkivaltaan asti mennään, niin luulisi, että ihan jo kouluakin alkaa kiinnostamaan. Eivät tykkää lehtijutuista nimittäin. Sopiiko kysyä, että miten nämä kolmentyyppiset väkivallat ilmeni?
balsamia haavoille, kun näki että ko. henkilöt ovat nyt kovaa vauhtia päätymässä alkoholisoituneiksi tyhjäntoimittajiksi paikalliseen räkälään
Hm. Ehkäpä mun elämänasenne on kristillisempi kuin monien, vaikkakaan mihinkään en usko. Minä en saa minkään näköistä tyydytystä siitä, että näen vihamieheni kärsivän. En toivo alkoholisoituneen tyhjäntoimittajan uraa edes sille helskatin Mykkäselle intistä, jota niin mielelläni tempaisisin lättyyn, mutta en halua alentua hänen tasolleen.
Yhdeksänteen luokkaan saakka olin alipainoinen
Olin itsekkin aika luikku siihen aikoihin. Niin kapee, että aurinkokin paisto ohi. Ysillä sit alko tulee vähän edes lihasta, niin ei näyttäny anorektikolta. Nyt kun kattoo, ei uskoisi minun koskaan olleen luikku... Punttisali(kin) kasvattaa yllättävänkin isoksi.
itse olen ollut kiusaaja[/B]
Originally posted by Nudie
Kyllähän mä taisin kiusaaja olla.
Respec'! Tunnustaminen ja omien virheiden myöntäminen on yllättävän rankkaa. Hienoa, että päänuppi on muutakin käyttöä varten, kuin estämään selkärangan valahtamisen housuihin. Anteeksipyyntö voi merkata kiusatulle paljonkin, vaikka se tapahtuisi vuosienkin jälkeen. (Katsokaapa muuten Adam Sandlerin Billy Madison leffa ja siinä varsinkin Steve Buchemin suoritus...)
Itse en varsinaisesti ollut kiusaaja. Joskus tuli tappeluita ala-asteella, kun on laitettu jääräpään luonne. Mutta omasta mielestäni en ikinä aloittanut. ...Jotenkin itse aina olin kuitenkin tappelutilanteissa. Rauhottu se sitten myöhemmin. Varmaa joskus neljännellä tms. Mutta eihän kahden pikkupojan välinen nyrkkitappelu ole kiusaamista?