:)
156 posts, 8 pages, 39,622 views
tää nyt tulee tähä samaa ku jotenki liittyy asiaan. eli en oikeen löyvä mistään kunnon auton tuunailu sivuja ;) oiskohan jollain jonkinlaisia osotteita tiedossa mistä sais enempi infoo ja kaikkee tietoo asiasta?
tollatavoin ku laitatte automerkkien tuunaus sivuja niin opelin tuunaus olis lähellä sydäntä jos semmosista sivuista ois tietoo..
tää nyt tulee tähä samaa ku jotenki liittyy asiaan. eli en oikeen löyvä mistään kunnon auton tuunailu sivuja ;) oiskohan jollain jonkinlaisia osotteita tiedossa mistä sais enempi infoo ja kaikkee tietoo asiasta?
Sulake on sijoitettu noin 30cm etäisyydelle akusta, joita on vain yksi, ja joka maksoi 70 euroa.
edit: näköjään se nikki olikin gategrasher eikä gatecrasher..
...jokainen tarjoilee gatecrasherille ehkä hiukan turhan hyvää ja tyyristä ratkaisua...
...autossani oleviin poppivehkeisiin on yhteensä kulunut noin tuhat euroa...
ku mul on noi 6x9 kolmitie kajarit shuht isoil magneeteil.
ni tällee ku niit jytkyttää ilman minkäälaisii koteloit ni kauhee särinä bassoista vaik soittaa iha hiljasella. onko noi paskat vai vaatiioko tommoset sitte kotelon ja muuttuuks se ääni ihan täysin sit ja se kunika kovaa voi soittaa?
mua vähä epäilyttää noi mut kyl luulis et noit voi ihan asiallisesti tykitellä muttta tiedä häntä... auttakkehan vähän!
Särinä tulee siis elementistä eikä esim hattuhyllystä tmv?
Minkä merkkiset 6x9? ;) Tulee jotenkin Jensen mieleen, koska
niissä oli vastaavia kivoja juttuja. 6x9:t on suunniteltu free air
-tyyppiseen asennukseen, eli ilman koteloita. Eli ainakin mun
mittapuun mukaan katottuna noi kajarit on paskat =)
ne on jotku aika sekundat... siis en oo asentanu mihkää kii vaan ihan kädessä pitäny ku oon niit testannu... joo basa kartio vähä örisee ku niit soittaa... mut kyl ne pitäs pelittää... iha uudet jne.
niis lukee nimelliset 500w eikä mul oo semmosii tehoi ni mimmosil tehoil niit pitäs pyörittää et niist tulis normi saundii ulos?
500w nimellistä? :D
Toi tarkottaa "maxtehoa". Todellinen tehonkesto pyörii varmaan
jossain 50-70W (RMS) paikkeilla veikkaisin. Basson kartio on joko
revennyt jostain, tai sitten sen puhekela hakkaa magneettiin
kiinni. Uudet? Jos tosiaan ääni kuuluu kartioista (eikä kuulu
kaiuttimen perusominaisuuksiin:D) niin vaihda ne takuuseen
uusiin.
Ooks varma ettei kartio ota soidessa johonkin esineeseen kiinni?
täs vähä oon soitellu noita nyt taas ja ihan kivaa saundii lähtee paitsi sitte ku soittaa tosiaan tosi lujalla... noi kartiot jotenki plagaa. en tiiä miten mut jotenki tosta yläreunasta vissii...
jotain tässä nyt kusee mut en tiiä mikä... prkl! ;(
mitähäntommonen 4 x 40w pioneerin mankka pyörittää noita kaiuttimia? olis noi kuusysit sit eteen jotain pientä ni pyörittääks se ihan ookoosti noi neljä kajarii pelkkä mankka?
Pitäis parantaa äänentoistoa mahdollisimman halvalla.
Mites tälläset erillissarjat toimii?
Midbassit aktiivisina, diskantin jakarit yms. on mulle ihan hepreaa.
Mankka on joku sony 4x40w cdvaihtimella. Sieltä tulee yksi linjapari ulos. Mikä on minivaatimus erillissarjalle?
Mihin ihmeeseen saa asennettua kaksi kaiutinparia farmari mondeoon? Diskantit menee kojelaudalle ja toiset upotettavat oviin vanhojen tilalle, mutta mihin toinen upotettava pari?
Subbari olisi jees, mutta ei sitä saa asennettua mihinkään, kun ei oo autossa tilaa.