Hyvä, paha televisiolupa.
Minä pidän televisiolupaa vanhanaikaisena. Mainoksilla rahoittavat tv-yhtiöt Suomessa kuitenkin tuo ne ohjelmat ruutuun, jotka kiinnostaa. (Paitsi B5)
Itsellä kävi oikee kädenvääntö ja Malmin poliisille piti mennä selvittää, ku en tunnustanu tarkastajalle, että oli TV, vaikka TV sattu olee päällä ku se kävi kolkuttelee. Eipä tarvinnu maksaa ku en sielläkään tunnustanut. Tarkastajalle sanoin, että aina ku mä koodaan ni mulla on radio auki ja se on maailmanradio, josta nyt sattui kuulumaan jotain joka varmaa muistuttaa TV-kanavaa. Se sano, että me molemmat tiedetään asian laita ja jos se saa kurkata vaan tosta sisään ni homma on sillä selvä. En antant, vaikka lähes tunki sisään.
Nykyään en avaa ovea, ellen tiedä kuka on ovella. Kavereillani on puhelimet. Ja tässä maassa ei taas uskalla avata jos ei tiedä kuka siellä on.
Lain mukaan jos on olemassa toimiva laite televisiokanavien katseluun tai tallentamiseen, niin pitäisi maksaa lupa, kun ei ne voi eritellä, ketkä katsoo, ketkä ei ja mitä katsoo. Eli ennaltaehkäisevää. Samalla periaatteella kaikki miehet vankilaan raiskauksesta. Meillähän on välineet raiskauksen suorittamiseen.
Kanavistakin näkyy vain 1-4
Kanavien 1-2 takia se maksetaan.