Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,643 views

#41 • • jUSSi Guest

YES! Me saatiin oma suomen Miss Jarea... ?

Todellakin! :D

Tissit esiin!!
#42 • • Edited Elwira Guest
:)
#43 • • fuula Guest
Se pakka levis käsistä mielestäni vuonna 2000 kun "gms vs systembusters" levy tuli julki. Oli niitä toki sellasia raitoja muitakin sillon, mutta ton massiivisen suosion jälkeen gms löi ittensä pinnalle (siihen asti olivat vaan pyrkyreitä kaikkien silmissä) ja nykyään jos menee ostaan jotain logic bomb ja yleensä TIPWorld matskua, puhumattakaan kaikkien muitten lafkojen ns "full-onnista", saa samaa paskaa eri paketissa ja eri nimellä... suorastaan masentaa kun niin samanlaisia. Tempo 145 ja samat hyppivät bassot, ennen ne jakso sentään tehdä efektia ja rutinaa siihen päälle... voi huoh. Kyllä kun kaivaa pleiadiansin ifot etc säkistä ja rupee soittaa niin ollaan oikeesti *psykedeelisessä* full-on setissä hyvää vauhtia.

Ja Elwira, pidä vaan omasta linjasta kiinni että soittelet myös vanhoja, se on pelkkää plussaa tämän samankaltaisuuden keskellä. "..ttu tänne mitään listahittejä tultu soittaan..." :D

Voi prkl kun en pääse gms settiin, käytännön syyt :(

ps, jos haluaa tsekata *kunnon* uutta psykettä niin "fractal glider - parasite" heti hankintaan. V*tun hyvä. Erilaisuus selittyy jo sillä että se on aussi se ukko, ja tuo omat saundinsa kehiin kopioimatta muita.
#44 • • Edited Elwira Guest
#45 • • genki Guest

Mua joo harmittaa kun ennen oliiii niin hyväää vääntöä ja nykyään niin pirun vaikea löytää levyjä kun kaikki samaa tasasta jumputusta ja jotain pintä huminaa yritetty vääntää taustalle... Hei missä ne biisintekijät menee... Jossain metässä näköjään kun on tommosta saundia. Joillakin tulee välillä hyviä julkasuja ja välillä mennään taas jonnekkin hunningolle.

must lähinnä kuulostaa että ne olis lähtenyt pois sieltä metsästä kun nykyajan soundia kuuntelee.. ;]

ei oo Psy-Harmonics Vol.2 - 'Dancing To The Sound of The Sun':in voittanutta.. :D :004:
#46 • • Edited Elwira Guest
#47 • • Edited Elwira Guest
#48 • • Jukka I Guest

Te ette ole saaneet suomen miss jareaa koska me kaksi neitiä emme soita samanlaista musiikkia edes.Eli unohtakaa tommoset väitteet kun ei vaan mene meikäläiselle läpi. :p :p :p

Yhtä impulsiivisia olette kyllä luonteeltanne molemmat, ainakin postausten perusteella. ;)

Netissä ketään ei ymmärrä asioita juuri niinkuin ne on. Tämä on FAKTAA. Sanon minä.

Viestin perille meneminen riippuu vähintään yhtä paljon viestin lähettäjästä kuin vastaanottajasta. Netti vaatii suurempaa paneutumista siihen, kuinka sanansa asettelee. Kasvotusten keskustellessa huomaa heti jos toinen ei ymmärrä. Täällä taas on ihan eri tavalla panostettava viestinsä sisältöön ja henkeen, jottei väärinkäsityksiä pääse syntymään.
#49 • • Edited Elwira Guest
#50 • • jUSSi Guest

Jussi toi oli todella loukkaavaa. En ota tissejäni esiin. En ole mikään topless dj. Tiedän nyt ainakin minkäläisena mua pidät.

ei mitään henkilökohtaista.

Sinä et vaan nyt taida ymmärtää, että postaustenne perusteella sinä ja Jarea vaikutatte impulsiivisilta ja otatte herkästi nokkiinne. Vastauksenne ovat vieläpä olleet hyvin sekavia ja jopa huonosti kirjoitettuja, jolloin niistä on ollut helppo tehdä pilkunviilauksen kohteita. Enemmän järkeä nyt peliin eikä kaikkea kannata ottaa niin henkilökohtaisesti ja niitä hymiöiden tarkoitusta kannattaa miettiä. En minä niitä turhaan viljele.

Minulla ei sitä paitsi ole sinusta kunnollista kuvaa, sillä en muodosta enkä arvostele ihmisiä näin heikoin perustein (l. foorumin postausten perusteella).

Tuo tissit esiin! kommentti oli vain viittaus Jarean topikkiin ja teidän kirjoitustenne ja "platinum-julkisuuskuvan" samanlaisuuteen. Minulle on ihan sama otatko tissisi esiin vai et. Tämän oli tarkoitus olla vitsi (ne hymiöt taas). Olen pahoillani ja pyydän anteeksi, jos se oli mielstäsi liian henkilökohtaista tai tylyä, mutta pyydän että yrittäisit käyttää jonkinlaista filtteriä suodattamaan näitä internetin juttuja. Niin minäkin teen ja silloin vittuilu/pilkkaaminen/pilkunviilaus ei tunnu niin henkilökohtaiselta ja siihen voi osallistua itsekkin.

Vielä kerran anteeksi, jos pahoitit mielesi.
#51 • • yana Guest
plo
#52 • • jUSSi Guest

plo

ite oot.
#53 • • Sampson Guest
mikä on plo?
#54 • • Edited Tres Guest

mikä on plo?

P.Lo on J.Lo:n vähemmän tunnettu urofiili pikkusisko. :004::006:
#55 • • jUSSi Guest

mikä on plo?

en ole varma mitä Yana on hakenut takaa, mutta jos käytät englantilaista tapaa ja lausut ekan kirjaimen niin kuin se lausutaan esimerkiksi aakkosia lueteltaessa niin saat aikaan sanan peelo.
#56 • • elok Guest

en ole varma mitä Yana on hakenut takaa, mutta jos käytät englantilaista tapaa ja lausut ekan kirjaimen niin kuin se lausutaan esimerkiksi aakkosia lueteltaessa niin saat aikaan sanan peelo.

Ja tästä herää kysymys mikä on peelo?:rolleyes:
#57 • • Paarma Guest

P.Lo on J.Lo:n vähemmän tunnettu urofiili pikkusisko. :004::006:

Yhtälailla P'LO on myös salajärjestö jonka nokkamiehenä toimii pahamaineinen Jasser KukQ!

Codename 'Balthazar' out..
#58 • • jUSSi Guest

Ja tästä herää kysymys mikä on peelo?:rolleyes:

yleensä sillä tarkoitetaan (afaik) idioottia, pelleä, kusipäätä jne. korjata saa jos olen väärässä, slangi ei välttämättä ole hallussa...
#59 • • elok Guest
Thanks!

Joka päivä sitä oppi jotain uutta!!:D
#60 • • Edited Elwira Guest