Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,651 views

#61 • • olliS Guest

Minulla on kiukku päivä ja en jaksa tänään kuunnella mitään v...uilua. Eli ihmiset jos haluatte selvittää minun kanssani asioita tehkää se kasvotusten minun kanssani älkää täällä!!!!!! Netissä ketään ei ymmärrä asioita juuri niinkuin ne on. Tämä on FAKTAA. Sanon minä.

ROTFLMAO :001: :001: :001:

älä ota elvi kaikkea niin vakavasti..

[pilk.nus.nipo]
kiukkupäivä... Netissä kukaan ei ymmärrä...
[/pilk.nus.nipo]
#62 • • Edited Elwira Guest
:)
#63 • • töölöBASS Guest
oliks eilen sit niit bailui???
kuulin et gms perui?
enkä päässy tulee kun ei pete heltyny, ja halon nimilista oli tukotettu...

mut hyvä niin- olinki niin kännissä et oisin varmaan sammunu johonki nurkkaan.. :D

tänäääääääään TECHNETIUMIIN!
#64 • • Edited Elwira Guest
#65 • • Edited Elwira Guest
#66 • • töölöBASS Guest
no hyvä et tuli bilut sit kuitenki...:cool:
mut siis jeeeeeee- tänään pääsee JORAA!!!!!
T E C H N E T I U M I I N!!!!! (ihme nimi bailuilla)

vähän kyllä jännittää kun on ollu darra koko päivän ja taas pitäis ryyppää... nooh- haudassa ehtii lepää.
#67 • • töölöBASS Guest
aaaaah... ja HYVÄLLÄ MIELELLÄ TAAS!
äskeinen postaus nosti mun statuksen juniorista memberiks!

jeeeeeeeee!

myydääks platinum paitoja jossain?
#68 • • Tapi T Guest
Tää on DJs & ARTIST on nykyään ehdottomasti hauskin paikka Plattarissa. Seuraaviin Platinum-bileisiin ehdotan seuraavanlaista line-uppia:

Finland vs. Norway, The Ultimate bitch-fight!

Elwira vs. Miss Jarea (5,5h b2b)

Battle between the best UK HH and psychedelic trance (btw, which isnt trance what so ever!)
:D
#69 • • miiko Guest

(btw, which isnt trance what so ever!)

muhahaha...

tää on kyl ihan piristävä topic... harmi kun en aiemmin lukenut läpi...
#70 • • Edited Elwira Guest
#71 • • Mrrshan Guest
Jos ilmoitetaan että bileissä soitetaan trancea, siellä tulee aivan toisenlaista musiikkia kuin jos ilmoitettaisiin että siellä soitetaan psychedelic trancea. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Ovatko rautatie ja tie sama asia?
#72 • • Edited Elwira Guest
#73 • • Mrrshan Guest

Niinpä turha tälläistä on jauhaa. Turhaa kaikki sen tietävät että tranceja on eri lajeja. Mutta kun mennään psyken puolelle liikutaan jo eri puolilla. Tälläsesta on turha väitellä.

Joo, sori että jatkoin turhaa jauhamista tässä topikissa. Mutta vielä yksi postaus tästä kiinnostavasta aiheesta, sitten lopetan. :)

Originally posted by Genki

vuosina 93-94 'psykee' kutsuttiin Hard- _Tranceksi_... vuosina 95-98 sitä kutsuttiin Goa- _Tranceksi_... vuosina 98-99 sitä kutsuttiin välillä Psy- _Tranceksi_ ja välillä Goa- _Tranceksi_...

Levykaupat luokittelevat joskus miten sattuu. Eräs lainaus psynews-foorumilta:
"Goa was the name given in the very early days, cos that was where the music originated from. By the time I got into it ('94/'95) it was being called Psytrance already. Basically the only people that used to call it goatrance were the ones that had been there. Its quite funny cos I remember that when the english music press "discovered" this sort of music they were calling it psytrance; but when they decided it wasn't cool enough for them, or able to make them very much money, they went to calling it goatrance cos it was more easy to take the piss out of. =o)"

Eli aivan alussa se oli goa-, sitten psytrancea, ja ilmeisestikin jo 90-luvun alussa tehtiin ero psyken/goan ja "tavallisen" trancen välille. Ilmeisesti vuoden 96 paikkeilla otettiin goa-nimitys taas käyttöön markkinointisyistä, ja myöhemmin osa tyypeistä on kutsunut goa tranceksi (vain) sellaista saundia, joka muistuttaa tuota 96-tyyliä, ja psychedelic trance on ollut yleisnimitys. Osa on käyttänyt niitä termejä sekaisin.

No niin, siinä se, anteeksi pilkunviilaus.

Originally posted by Blackout [/i]

Yhtä impulsiivisia olette kyllä luonteeltanne molemmat, ainakin postausten perusteella. ;)

Jokainen voi miettiä ärsyyntyisikö itse, jos joutuisi kymmenien tai satojen typerien vittuiluviestien kohteeksi niin kuin Jarea. Eivät ne Jareankaan postaukset aina ole asiallisia olleet, mutta ihmetyttää tuollainen laajamittainen loanheittokampanja. Tuskin se pelkästään viatonta huumoria on?

Tai ei se oikeastaan yllättävää ole, olen nähnyt sellaista tapahtuvan muilla nettifoorumeilla, koulussa ja armeijassa. Se vittuili meille, kaikki joukolla sitä vastaan eikä lopeteta koskaan, se on pelin henki.
#74 • • Edited Elwira Guest
#75 • • jUSSi Guest

Jokainen voi miettiä ärsyyntyisikö itse, jos joutuisi kymmenien tai satojen typerien vittuiluviestien kohteeksi niin kuin Jarea. Eivät ne Jareankaan postaukset aina ole asiallisia olleet, mutta ihmetyttää tuollainen laajamittainen loanheittokampanja. Tuskin se pelkästään viatonta huumoria on?

Tai ei se oikeastaan yllättävää ole, olen nähnyt sellaista tapahtuvan muilla nettifoorumeilla, koulussa ja armeijassa. Se vittuili meille, kaikki joukolla sitä vastaan eikä lopeteta koskaan, se on pelin henki.

eiköhän jarea ihan hakemalla hakenut kyseenalaista "julkisuutta" täällä heittämällä sellaista läppää että kaikki eivät voi olla reagoimatta ja hän on kumminkin sanonut pitävänsä julkisuudesta... Eikä se jarea topikki nyt pahaa vittuilua ole. Ihmiset pitävät hauskaa jarean kirjoitusvirheillä ja käsityksillä dj ja piletoiminnasta :)
#76 • • Edited Elwira Guest
#77 • • töölöBASS Guest

Kaikille tiedoksi että tänne saa kirjoittaa mielipiteitään tai mitä haluaa... En ole tiukkis...

elähän ny elwira kiristele! ite hän oot sanonu et tääl saa jutella mist haluaa.
ja jareasta puhutaan kun se nyt oon niin feimi.:D siks sen topicilla on yli 17000 osumaaki.;) ja nyt puhutaan sun topicilla kun säki oot ollu sen topicilla niin monta kertaa sen kaa napit vastakkain. everybody loves a catfight.
mut siis sun topicilla saa puhuu mist vaa, MUT ei jareasta? damn.
nyt huumorintajuu kehiin; oot säki söpö!
#78 • • Edited Elwira Guest
#79 • • töölöBASS Guest
kiitti elwira!:004:
oot ihqu!:006:

pus!
#80 • • Edited Elwira Guest