Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,509 views

#141 • • Edited k1mm0 Guest
ihan kivahan tämä tajunnanvirta-topic tämä on,
en mä millään pahalla mitään sanonut... koskaan, ikinä.

mutta jos nyt taas kerran kajotaan varoittavana esimerkkinä toimivaan miss jareaan, niin kuka hänen threadiaan lukenut muka buukkaisi hänet??

yksinkertaisesti sanottuna tarkoitan että
"suomen miss jarea" ei ole hyvää mainosta.

siis ei sillä että jareaa ja elviä voi verrata keskenään...
sillä elvihän soittaa hyvin - ja hyvää musiikkia.

PLUU :006:
#142 • • töölöBASS Guest
öööhh... PLAMA!
#143 • • Edited d Guest
Jesh! Tässähän alkaa ihan hymyilyttää lukiessa näitä juttuja
: o Tällä topiikilla on vaan toudella piiiitkä matka siihen mihin Jarean topiikki on yltäny:p :003:
#144 • • k1mm0 Guest

Tällä topiikilla on vaan toudella piiiitkä matka siihen mihin Jarean topiikki on yltäny:p :003:

the night is still young... ;)
#145 • • d Guest

the night is still young... ;)

Jep! Ei pelkoa, eiköhän me siihen päästä tätä vauhtia:p
#146 • • Edited Elwira Guest
:)
#147 • • kytkönen Guest
**SUPERHALI**
#148 • • Edited Elwira Guest
#149 • • Edited Elwira Guest
#150 • • Jukka I Guest

...ja harjoitella omia biisejä tekemään.... KIVAA! :003:

Omat kokemukset tuosta touhusta: 75% hermojaraastavaa tuotannollisen puolen opettelua, 25% "kivaa" itsensä toteuttamista.

Näin ainakin toistaiseksi.

En halua mitenkään lannistaa innostustasi, mutta jos aiot alkaa "vakavasti" musiikkia tekemään (tähtäimessä kaupallisen tason soundi), niin kyseessä on vääjäämättä pitkäjänteinen, useamman vuoden projekti.
#151 • • Edited Elwira Guest
#152 • • R24 Guest

Riita seis!!!!!!!!!!!!!!!! Psykeen ei kiitos sekoiteta trancea tai kiksua ym. Psyke on oma lajinsa. Psychedelick trance... ok no joo... Mut on Psy-technoa ja psy-trancea... Daaa!!! Oikeesti. Psykellä ei ole kiksu nimityksiä eikä muutenkaan mitään muuta... vaan PSYKE rules... hih! Kai?:001:

Ootkos muuten sama mimmi joka soitti 24.1 Peten bileissä Ruskopirtissä?

Se soundi oli aika kaukana psytrancesta, Dj Proteus soittaa aika samanlaista soundia eikä kukaan kutsu sitä Psyksi vaan hard jokskumitälienex. Aika nyrkkipano teknoo se setti oli. Toisaalta saatat olla myös vielä Teini jolloin et ole paljon goa/psy soundia kuullut. Tai sitten olet väärä mimmi, silloin sanon, sorry. Nätti tyttö kuitenkin.
#153 • • R24 Guest

Joo no mä siis tiedän et prosessi on pitkä. Mutta tulee varmasti olemaan kivaakin. Olen aina halunnut toteuttaa tämän "Biisien tekemis" Idean ja aion sen toteuttaakin. Saa nähdä miten käy. Mutta odotetaa miten käy. :D Uusia asioita on kiva toteuttaa eikä jämähtää paikoilleen. Olen aina ollut ihminen joka haluaa kokeilla uusia asioita ja noh... En rupea enempää selittelemään. Oootellaan ja tunnustellaan asiaa. :003:

Onnea valitsemallesi tielle!
Soundin duunaaminen on hauskaa! Eikä sen opetteleminen nykyajan softilla ole edes vaikeaa, kannattaa kyllä pyytää jotain tuttua tuottajaa opettamaan perusasiat niin homma lähtee helpommin etenemään.
#154 • • Edited Elwira Guest
#155 • • Edited Elwira Guest
#156 • • MikkiHiiri Guest

Onnea valitsemallesi tielle!
Soundin duunaaminen on hauskaa! Eikä sen opetteleminen nykyajan softilla ole edes vaikeaa, kannattaa kyllä pyytää jotain tuttua tuottajaa opettamaan perusasiat niin homma lähtee helpommin etenemään.

Musiikintekeminen on tosiaan hauskaa ainakin jos onnistuu
saamaan hyvän lopputuloksen.. joskus täyttä helvettiä kun ei
meinaa saada mitään aikaan. Laitteiden kanssa pelkästään
räplätessä kyllä kuluu helposti tylsä sunnuntai :)

Mutta onnea toivottelen minäkin! :)

Ehkäpä joku päivä ollaan samassa porukassa vetämässä kännit ja
jauhamassa musiikintekijöiden slangia :D
#157 • • funkyboy Guest

Jou! Hommasin tietokoneen kotiin eli pieni varotus. Olen täysin netin lumoissa. :eek:

Pian sulla lukeekin senior memberin tilalla addict:D
#158 • • Edited Elwira Guest
#159 • • R24 Guest

Olin silloin ruskopirtissä kyllä. Se oli elämäni 2 keikka ja soitin 155 bpm kyllä. Olen kyvykkäämpi nykyään kuin ennen vanhaan. Nykyään soitan 146- 149 bpm noin. Kelpaako? Saat luokitella mun musatyylin miten mieles tekee. Tykkään soitaa menevämpää soundia... kaikki levyni on Thirteen Recordsista ostettu. Eli sori... mun tietääkseni siellä ei ole paljon eri musalajin vinyyleitä. Älä rankaise mua vielä. Olen kuunnellut ekaa kertaa Goaa vuonna 1996. Eli kyllä tiedän missä mennään. Mun ulkonäkö ei tähän asiaan liity millään tavalla. Toi sun tekstis oli aika loukkavaa. Sori itelles jos sun korvat ei mun musaa kestä :003:

Elä vedä vinyyliä nenään ;)
Ei ollut tarkoitus loukata, mutta eihän jonkun musiikkimaun arvosteleminen ole loukkaavaa.

Recreational tuo tietääkseni tiettyjen labeleiden levyjä esim. Dragonfly & Flying Rhino, jotka ovat aikoinaan julkaiseet useita Psy klassikoita mutta nykyään julkaisevat hardhousea ja muuta kuraa. Joten se että ostat sieltä levyn ei tod. tarkoita sitä että se ois Psytä.

155bpm suorabiitti on kyllä mulle ihan liikaa, breakbeatissa se kyllä putoo. 130-145 suorabiitti on enemmän mun makuun.

Mitä teiniyteen tulee, niin mä oisin ainakin näin 27 vuotiaana otettu jos joku mua teiniksi kehuisi. -96 olit 16(?) pääsitkö silloin jo klubeihin sisään vai kävitkö metsäbileissä tutustumassa soundiin? 95-96 soitin itsekin aika monta goa/psy settiä klubeilla ja metsissä, joten olet ehkä joutunut mun kapeaalaista soundia kuulemaankin :D
#160 • • R24 Guest

Ehkäpä joku päivä ollaan samassa porukassa vetämässä kännit ja
jauhamassa musiikintekijöiden slangia :D

:D +2 db 2khz snareen on parempi kun 1.5khz!